dfgh
+21
Caresses
Roze Roos
Guus
RYW
Caroow
Honey*Bee
Rouxxxe
Pancake
Lejow
Highway
Thunder
smooch
Roxi3
Miss G
Shisha
Mamsie
Primrose
Pien
Winegum
mzcharlotte
Susan
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: dfgh
Mijn man, maar dat komt omdat hij fulltime werkt. Zelfs als ik fulltime zou werken kom ik niet in de buurt van zijn salaris.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik verdien meer terwijl ik minder werk; ben nu 2 jaar aan het werk en ga nog 10 jaar elk jaar een trede omhoog. Mijn vriend zit al op zijn top en verdiend dus minder.
Hij heeft geen studie gedaan na zijn vbo en ik heb tot vorig jaar gestudeerd; in die zin 'verdien' ik het meer dan hem. Ik vind het niet erg en hij vind het ook geen probleem. Hij vind het wel relaxt dat zijn vriendin de centen verdiend en praat er trots over tegen zijn vrienden hehe
Enige nadeel is dat als wij kinderen krijgen; ik wel moet blijven werken. Anders krijgen we het echt te krap. Dus mijn vriend gaat minder werken en voor de kids zorgen. Hij vind dit zelf niet erg en leuk zelfs.
Hij heeft geen studie gedaan na zijn vbo en ik heb tot vorig jaar gestudeerd; in die zin 'verdien' ik het meer dan hem. Ik vind het niet erg en hij vind het ook geen probleem. Hij vind het wel relaxt dat zijn vriendin de centen verdiend en praat er trots over tegen zijn vrienden hehe
Enige nadeel is dat als wij kinderen krijgen; ik wel moet blijven werken. Anders krijgen we het echt te krap. Dus mijn vriend gaat minder werken en voor de kids zorgen. Hij vind dit zelf niet erg en leuk zelfs.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik verdien meer. Dit komt omdat ik al naar mijn diploma betaald word en mijn vriend nog in de jongerenschalen zit.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik verdien meer, maar hij werkt meer.. Hij is ook aanzienelijk jonger en ik heb daarentegen een hele goed salaris voor mijn leeftijd.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik verdien meer, maar hij werkt meer.. Hij is ook aanzienelijk jonger en ik heb daarentegen een hele goed salaris voor mijn leeftijd.
hoeveel schelen jullie Doonster?
Lejow- Lady Post-a-lot
Nouja opzich niet heel veel, maar 2 jaar.. Maar met dat jeugdloon merk je dan wel een heel verschil..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nouja opzich niet heel veel, maar 2 jaar.. Maar met dat jeugdloon merk je dan wel een heel verschil..
Ja dat hebben wij ook.
Ik ben 25 en word gewoon naar mijn Pabo diploma en bijbehorende schalen betaald.
Vriendlief zit in de detailhandel = minimumloon, en dan, omdat hij onder de 23 is, ook nog in de jeugdschalen zit. Daarentegen stijgt hij wel heel hard ieder jaar..
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn vriend verdient meer dan ik, maar hij werkt ook meer dan ik. Ik werk 36 uur en hij 46 uur (dit is fulltime voor zijn functie). Nu is het verschil in salaris nog niet heel erg groot, maar dat zal wel veranderen als hij klaar is met zijn opleiding. Als ik dan de bedragen hoor die hij gaat verdienen als hij klaar is met zijn opleiding dan valt mijn salaris in het niet. Nu vind ik dat niet zo'n probleem, vooral als ik zie hoe hard hij nu moet werken en daarnaast nog moet studeren vind ik ook gewoon dat hij het verdient.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een hoger uurloon dan mijn vriend, dus als we beide hetzelfde aantal uren zouden werken zou ik meer verdienen dan hij. Maar ik werk 30 uur in de week, en hij 40 uur maar in de praktijk vaak veel meer. Hij komt dus met meer geld thuis aan het einde van de maand.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn man heeft een veel hoger inkomen, dat is ook niet zo gek aangezien hij fulltime werkt en ik een arbeidsongeschiktheidsuitkering heb. Ik vind dat hij het absoluut verdient, hij heeft gestudeerd en doet nu zijn werk toegewijd en goed.
Gast- Gast
Mijn vriend verdient meer dan ik, het scheelt ongeveer 200 euro bruto..
we werken allebei fulltime maar mn vriend heeft al wat meer werkervaring, hij is ook wat ouder.
we werken allebei fulltime maar mn vriend heeft al wat meer werkervaring, hij is ook wat ouder.
Honey*Bee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn vriend werkt 38 uur, ik tussen de 30 en de 40, hij verdiend sowieso meer dan ik. Maar als ik een maand heel veel werk scheelt het niet veel.
En ik vind daar niet echt iets over, zijn loon, mijn loon, het is gewoon ons geld.
En ik vind daar niet echt iets over, zijn loon, mijn loon, het is gewoon ons geld.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend verdiend meer, maar werkt ook meer en heeft meer werkervaring dan mij, en hij is jonger..
Wij hebben hier beiden geen problemen mee..
Maar zoveel scheeld ons inkomen nu ook weer niet van elkaar..
Wij hebben hier beiden geen problemen mee..
Maar zoveel scheeld ons inkomen nu ook weer niet van elkaar..
Gast- Gast
Ikke. Voor mijn leeftijd heb ik een relatief hoog salaris, en ik werk fulltime. Mijn vriend heeft net zijn eigen bedrijfje gestart, en omdat hij nog in de opstartfase zit heeft hij nog niet zoveel inkomen.
Ik vind het best, op het moment. Ik vind het heel erg fijn om financieel onafhankelijk te zijn. In de toekomst zou ik wel een dagje minder willen werken, maar dat zit er ook wel in. Ik heb er alle vertrouwen in dat zijn bedrijfje een succes wordt, er zit een goeie markt in en hij heeft al een heel omvangrijk project te pakken. Als we samenwonen en het is mogelijk zou ik dan wel wat minder kunnen gaan werken. Soms heb ik daar nog wel moeite mee: dat ik een dagje minder werk omdat hij dan meer verdient, zodat ik bij MIJN kinderen kan zijn. En daar moet hij dan voor betalen. Maar hij ziet dat heel anders, en ik begin er ook steeds meer aan te wennen. Mijn broer zei pas: je bént ook financieel onafhankelijk, ook als je maar een halve baan zou hebben. Je hebt je werkervaring, geen gat in je CV, en je hebt je diploma's, je kan zo ergens fulltime werken als het nodig is, dus wat doe je nou moeilijk?
Ik vind het best, op het moment. Ik vind het heel erg fijn om financieel onafhankelijk te zijn. In de toekomst zou ik wel een dagje minder willen werken, maar dat zit er ook wel in. Ik heb er alle vertrouwen in dat zijn bedrijfje een succes wordt, er zit een goeie markt in en hij heeft al een heel omvangrijk project te pakken. Als we samenwonen en het is mogelijk zou ik dan wel wat minder kunnen gaan werken. Soms heb ik daar nog wel moeite mee: dat ik een dagje minder werk omdat hij dan meer verdient, zodat ik bij MIJN kinderen kan zijn. En daar moet hij dan voor betalen. Maar hij ziet dat heel anders, en ik begin er ook steeds meer aan te wennen. Mijn broer zei pas: je bént ook financieel onafhankelijk, ook als je maar een halve baan zou hebben. Je hebt je werkervaring, geen gat in je CV, en je hebt je diploma's, je kan zo ergens fulltime werken als het nodig is, dus wat doe je nou moeilijk?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
op dit moment verdient mijn man meer, zodra ik afgestudeerd ben hoop ik op een gelijk loon te zitten als we hetzelfde aantal uren zouden werken, maar in de loop van de jaren hoop ik meer te gaan verdienen.
Mijn man heeft hier ws. geen moeite mee. Als ik meer ga verdienen bestaat de kans dat hij meer thuis gaat blijven bij onze dochter.
Mijn man heeft hier ws. geen moeite mee. Als ik meer ga verdienen bestaat de kans dat hij meer thuis gaat blijven bij onze dochter.
Gast- Gast
Dromertje: oh ja, dat kan natuurlijk ook nog, dat je man er eventueel problemen mee zou hebben daar stond ik al niet eens bij stil
De mijne heeft er ook geen problemen mee. Die is eigenlijk allang blij dat hij zich om mij geen zorgen hoeft te maken en dat, indien nodig als hij echt geen cent zou verdienen, hij altijd nog vervroegd bij mij in kan trekken, want ik draag de vaste lasten hier helemaal alleen. Sterker nog, hij is eigenlijk apetrots op me dat ik het voor elkaar krijg om de zorg voor mijn jongens te combineren met een studie en een baan, en dat ik daar ook nog genoeg uit verdien om de hele draaimolen op gang te houden
De mijne heeft er ook geen problemen mee. Die is eigenlijk allang blij dat hij zich om mij geen zorgen hoeft te maken en dat, indien nodig als hij echt geen cent zou verdienen, hij altijd nog vervroegd bij mij in kan trekken, want ik draag de vaste lasten hier helemaal alleen. Sterker nog, hij is eigenlijk apetrots op me dat ik het voor elkaar krijg om de zorg voor mijn jongens te combineren met een studie en een baan, en dat ik daar ook nog genoeg uit verdien om de hele draaimolen op gang te houden
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
We werken beide 40 uur, en ik verdien net iets meer (300 per maand)
we hebben er nooit echt bij stil gestaan eigenlijk, dus volgens mij zit hij er niet mee
we hebben er nooit echt bij stil gestaan eigenlijk, dus volgens mij zit hij er niet mee
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik gok dat hij meer verdient dan ik, alleen al om het feit dat ik qua uren gewoon veel minder werk en zijn baan beter betaald.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn partner. Ik vind dat hij dit ook verdient, hij heeft een baan dat niet iedereen kan en heeft hier ook lang voor gestudeerd.
Ik studeer nog maar heb (helaas) een werkveld gekozen waarmee je niet echt binnen loopt. Maar dat wist ik van tevoren en ook al studeer ik hier ook voor, het is wel hbo en hij heeft de uni gedaan. Conclusie: ik vind dat hoe hoger opgeleid je bent en hoe minder mensen jouw vak kunnen doen (vanwege de vaardigheden die je hiervoor moet bezitten), je meer salaris verdient.
Ik studeer nog maar heb (helaas) een werkveld gekozen waarmee je niet echt binnen loopt. Maar dat wist ik van tevoren en ook al studeer ik hier ook voor, het is wel hbo en hij heeft de uni gedaan. Conclusie: ik vind dat hoe hoger opgeleid je bent en hoe minder mensen jouw vak kunnen doen (vanwege de vaardigheden die je hiervoor moet bezitten), je meer salaris verdient.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn vriend verdiend meer maar ik werk een paar uurtjes meer per week. Hij maakt 38u en ik 40u p/w.
Gast- Gast
Hij.
Bij dat salaris kom ik denk ik nooit in de buurt
Hoewel ik dalijk na mn studie ook lekker ga verdienen.
Maar wil dan geen 36 uur meer werken..
Bij dat salaris kom ik denk ik nooit in de buurt
Hoewel ik dalijk na mn studie ook lekker ga verdienen.
Maar wil dan geen 36 uur meer werken..
Gast- Gast
Wij werken beiden fulltime (40u) en verdienen evenveel. Alleen maakt mijn vriend ook nog heel wat overuren die hij uitbetaald krijgt, dus als we het zo bekijken verdient hij meer. Hoe ik daar tegenaan kijk? Gewoon. Wij vinden het prima zo, zijn ook niet zo moeilijk met geld.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn vriend verdiend dik 600 euro meer p/m.
Ik doe ook iets op MBO-niveau, terwijl hij op HBO-niveau zit.
Ook werk ik 30 uur in de week, en hij 40 uur.
Ik werk minder en doe dus alles in huis.
Het maakt ons beiden niet zoveel uit wie er meer verdiend, het is allemaal ons geld.
Ik doe ook iets op MBO-niveau, terwijl hij op HBO-niveau zit.
Ook werk ik 30 uur in de week, en hij 40 uur.
Ik werk minder en doe dus alles in huis.
Het maakt ons beiden niet zoveel uit wie er meer verdiend, het is allemaal ons geld.
Gast- Gast
wij verdienen ongeveer hetzelfde. hij werkt er alleen zwart bij, dus in die zin verdiend hij meer.
vind wel moeilijk om te zeggen wanneer iemand meer verdiend. wat is zwaar werk? je hebt lichamelijk zwaar werk, maar ook geestelijk (verantwoordelijkheid)
we zeggen wel eens (voor de gein); we krijgen een x bedrag, maar zouden meer verdienen;)
vind wel moeilijk om te zeggen wanneer iemand meer verdiend. wat is zwaar werk? je hebt lichamelijk zwaar werk, maar ook geestelijk (verantwoordelijkheid)
we zeggen wel eens (voor de gein); we krijgen een x bedrag, maar zouden meer verdienen;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: