Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dfgh

+21
Caresses
Roze Roos
Guus
RYW
Caroow
Honey*Bee
Rouxxxe
Pancake
Lejow
Highway
Thunder
smooch
Roxi3
Miss G
Shisha
Mamsie
Primrose
Pien
Winegum
mzcharlotte
Susan
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

dfgh Empty dfgh

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:44

dfgh

Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

dfgh Empty Re: dfgh

Bericht  Susan za 5 maa 2011 - 0:20

Hij, maar hij werkt ook veel meer uren. Als ik mijn werk fulltime zou kunnen doen zou ik ook wel vrij goed verdienen (als ik het even omreken), maar ik denk niet dat daar ruimte voor is (ik werk freelance en krijg dus ook niet per uur betaald, dus het is een beetje een inschatting) en ik weet ook niet of ik het fulltime zou kúnnen wat ik doe, daar ben ik soms wel eens benieuwd naar.

Maar nee, ik kijk daar niet negatief tegenaan, hij is erg goed in zijn werk, dus ik vind dat hij het zonder meer verdient. Als hij nog meer zou verdienen zou ik ook vinden dat hij het verdient.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:23

Mijn uursalaris is hoger maar hij verdient meer doordat hij meer uren maakt en zijn zorgverzekering door zijn baas betaald wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:24

Mijn vriend verdient meer maar die werkt ook full time. Als ik dat zou doen zou ik meer verdienen. Vind overigens wat je verdient niet het aller belangrijkste maar het plezier wat je in je werk hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:45

BeeGee schreef:Mijn vriend verdient meer maar die werkt ook full time. Als ik dat zou doen zou ik meer verdienen. Vind overigens wat je verdient niet het aller belangrijkste maar het plezier wat je in je werk hebt.

Klopt helemaal. Aanleiding was een discussie met mn vriend. Hij verdient meer dan ik doe, en toen hij minder verdiende dan ik deed, vond hij het niet zo leuk. Misschien man-eigen. Ik vind het niet zo erg dat hij meer verdient, al vind ik niet dat hij zwaarder werk doe dan ik. Soms vind ik wel dat ik meer verdien als ik zijn werkzaamheden inschat.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 5 maa 2011 - 0:49

Mijn man zou zich niet in zijn ego aangetast voelen als ik meer zou verdienen dan hij. Sterker nog, als ik meer zou verdienen dan hij nu doet zou hij het alleen maar prima vinden, dan hebben we meteen een stuk meer te besteden. Maar goed, hij heeft ook niet snel last van dat soort issues.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  mzcharlotte za 5 maa 2011 - 2:49

Ik. Ik weet niet hoe het is als hij van branche verandert qua werk.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Winegum za 5 maa 2011 - 3:27

Mijn vriend verdiend meer.Hij werkt fulltime en ik studeer nog, dus werk parttime. Daarnaast zal hij zeker de aankomende tijd meer verdienen dan ik, omdat ik als starter moet beginnen en hij al een aantal salarisverhogingen achter de rug heeft.
Ik vind het prima, kan er toch niks aan veranderen clown

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Pien za 5 maa 2011 - 3:29

ik verdien meer, niet alleen omdat ik fulltime werk en hij parttime maar mijn uurloon ligt hoger én ik heb toeslagen én ik heb provisieregelingen. hij vind het prima, eigenlijk vind hij het zelfs heerlijk dat ik zoveel verdien!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 3:41

Mijn vriend verdient meer dan ik, hij werkt fulltime en ik 30 uur per week.
Ik vind het prima zo, we kunnen er van rondkomen, elke maand leuke dingen doen en flink wat sparen. Wij hebben niks te klagen en ik hoef ook niet meer (al is opslag natuurlijk altijd welkom Very Happy ).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 3:48

Hij verdiend meer, maar zijn inkomen is ook instabiel. Zo kan het zijn dat hij nog 10 jaar heel goed verdiend, met vlagen súper veel binnenhaalt, maar dat het daarna instort. Ik ga straks na mijn studie denk ik iets minder verdienen gemiddeld, maar wel een stabiel inkomen, waardoor we elkaar goed aanvullen denk ik. Als het bij hem slecht gaat hebben we altijd mijn inkomen nog.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:08

Moi, vriend is nog student. Maar ik kan niet wachten tot hij zijn eerste baan (en dus salaris) heeft. Als het goed is, ligt zijn startsalaris hoger dan wat ik nu verdien, dus dat zou al een mooie meevaller zijn!

Gast
Gast

Bericht  Primrose za 5 maa 2011 - 4:25

Mijn vriend. Hij heeft een leidinggevende functie en werkt 36u per week, ik heb een 'gewone' :p baan en werk 32u per week. Maar in de zomer klus ik redelijk wat bij, dus dan verdien ik meer. Maar alles is toch van ons samen, als 'zijn' geld is op gaan we met 'mijn' geld verder en andersom.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:50

Mijn man. Hij werkt full time en heeft veel zwaarder werk dan ik.
Voorheen had hij een andere functie maar in overleg is hij een stapje teruggegaan maar wel met behoud van salaris.
Eigenlijk verdient hij nu veel te veel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:34

Hij werkt meer en heeft een hogere funtie dan ik. Ik vind het niet erg want ik heb hier voor gekozen en hij ook.

Ik denk wel dat we beide even zwaar werk doen

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:52

Mijn vriend verdient meer. Ik werk 35 uur en hij 40. Als ik 40 uur zou werken, zou ik nog steeds minder dan hem verdienen. Hoe ik daar tegenaan kijk? Nou gewoon. We delen alle kosten 50/50, ik vind niet dat hij meer zou moeten betalen of dat de kosten naar rato verdeeld zouden moeten worden. Kijk, als ik echt heel veel minder zou verdienen, zou ik dat misschien wel willen.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 5 maa 2011 - 6:08

Hij, ik verdien niks haha. Dat vinden we nu prima zo maar ik merk wel dat ik bijv niet snel iets koop voor mijzelf van "zijn" geld.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 6:12

Mamsie schreef:Hij, ik verdien niks haha. Dat vinden we nu prima zo maar ik merk wel dat ik bijv niet snel iets koop voor mijzelf van "zijn" geld.
Dat lijkt me lastig, dat je niet het gevoel hebt dat het ook jouw geld is...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 6:15

Ik verdien meer. Hij is systeembeheerder en ik zorgcoördinator op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten. Ik heb daaroom ook iedere maand een verschillend loon ( i.v.m. onregelmatigheidstoeslagen). Maar mijn basisloon ligt zo'n 30 euro hoger dan zijn loon. Ook zal hij komend jaar niet omhoog gaan i.v.m. een auto v d zaak.

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 5 maa 2011 - 6:16

Ik verdien op dit moment meer. Mijn vriend is al tijden opzoek naar vast werk en werkt nu via een uitzendbureau en vanwege het weinige aanbod heeft hij nu ook maar een krantenwijk genomen. Maar als hij zo meteen weer fulltime aan de slag is verdient hij weer meer.
Hij vind het wel vervelend dat ik momenteel bijna alles betaal. Ik zit er niet zo mee. Maar dat zal inderdaad wel man eigen zijn.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Miss G za 5 maa 2011 - 6:57

Op dit moment verdiend mijn vriend meer dan ik. We zitten beide in dezelfde branche, en hij is 5 jaar ouder dan ik dus ik vind het niet erg/raar dat hij meer verdiend dan ik.
Ik stijg de laatste jaren wel meer in loon dan hij, dus het verschil word wel steeds kleiner.

Ik vroeg net aan hem of hij het erg zou vinden als ik meer ga verdienen dan hij. Zijn antwoord: dat vind ik helemaal niet erg, want dan ben jij de kostwinner en dan kan ik parttime gaan werken haha grappenmaker! :P :P
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 6:58

Mijn vriend, maar dat is vrij logisch gezien hij fulltime werkt, en ik maar parttime.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 8:06

Als ik evenveel uren als mijn vriend zou werken per week zou ik meer verdienen.

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 za 5 maa 2011 - 9:23

Mijn vriend want ik studeer nog.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  smooch za 5 maa 2011 - 9:28

Mijn vriend werkt 40 uur ( zonder overwerk) en ik werk 34 uur.
We verdienen evenveel maar dat komt omdat ik ort erbij krijg. Maar mijn vriend krijgt binnenkort een andere functie dan zal hij meer gaan verdienen. Hij heeft meer groei mogelijkheden dan mij.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud