Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

+2
Luce
*Noosa
6 plaatsers

Ga naar beneden

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service? Empty Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

Bericht  *Noosa wo 28 aug 2013 - 2:05

Ik heb een eigen webshop waarin ik onder andere labels verkoop die bijv. worden gebruikt als bedankje voor een bruiloft. Ik heb een aantal 'standaard' ontwerpen die de klant kan kiezen waarvoor ik dan alleen de naam en trouwdatum aan hoef te passen. Ik bied ook aan om labels naar eigen wens te maken, hoewel dit niet heel veel voor komt krijg ik er wel eens aanvragen voor. Tot nu toe heb ik dit altijd gratis gedaan maar ik zit er nu toch aan te denken om voor de ontwerpen op aanvraag een klein bedrag te gaan vragen. Zouden jullie dit ook doen of vinden jullie dit een stukje service naar de klant toe om het gratis te doen? Ik ben geen grafisch ontwerpster dus hoef er geen groot bedrag voor, maar ik ben er toch tijd aan kwijt om iets te maken naar wens van de klant en meestal komen er daarna nog wel een aantal aanpassingen. Ik zit te denken aan een bedrag rond de €5 per ontwerp, ik twijfel om nog onderscheid te maken tussen de prijs van alleen tekst (iets goedkoper, bijv €3) of wanneer ze er nog een afbeelding oid op willen hebben (ietsje duurder, bijv €5).
Wat vinden jullie hiervan, vinden jullie het normaal om iets extra's te betalen als het naar jouw wens aangepast wordt of vinden jullie het een stukje service? Is het bedrag redelijk?
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service? Empty Re: Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

Bericht  Luce wo 28 aug 2013 - 2:09

Vind ik wel normaal. Kijk naar grotere sites, daar doen ze het ook.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service? Empty Re: Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 2:28

Ja vind ik heel normaal en die bedragen lijken me heel schappelijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service? Empty Re: Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

Bericht  Rush wo 28 aug 2013 - 3:02

Marin schreef:Ja vind ik heel normaal en die bedragen lijken me heel schappelijk.
Eens!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service? Empty Re: Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

Bericht  Moira wo 28 aug 2013 - 3:37

Ben het ook eens met de rest. Eigen ontwerp = extra betalen. Zou er juist van staan te kijken als het gratis is! Je prijzen vind ik ook realistisch. Doen dus smile .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service? Empty Re: Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

Bericht  Winegum wo 28 aug 2013 - 20:12

Ik zou er ook iets voor vragen ja. En zo'n kleine bijdrage is misschien niet veel, maar het levert je toch wat extra's op. Mooi meegenomen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service? Empty Re: Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

Bericht  *Noosa do 29 aug 2013 - 1:57

Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga vanaf nu deze bedragen aanhouden smile
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service? Empty Re: Eigen bedrijfje, geld voor ontwerp vragen of is het service?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum