Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat vind ik geweldig!

+32
Aagje!
Floor
Snirp
Laced
Mermaid
Susan
Fjell
Shy
Kenya
TukTuk
Lady Starstruck
Maple
Fortissimo
M@niek
ijsjemeisje
Caroow
Caro
Middleme
Auxo
Chocolate Cookie
Framboos
Rush
Caramba
Bazinga
Ragazza
Sissi
Marin
Exogenesis
Happinaz
Capt'n Zero
Elliot
Caribbeanlover
36 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Happinaz wo 28 aug 2013 - 0:44

Elliot schreef:Haha da's waar! Maar je woont iig in hetzelfde deel van het land nerd 
Dat is waar! Wink
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Rush wo 28 aug 2013 - 0:49

Caramba schreef:Familie van mij gaat om de week naar Schiphol om vliegtuigen te spotten, zij vinden het geweldig.
Wij deden het vroeger best vaak met m`n vader. Maar niet wekelijks hoor, haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Framboos wo 28 aug 2013 - 1:00

Ik blijf het ook altijd fascinerend vinden. Rijden regelmatig langs vliegveld van Rotterdam en zien dan ook vaak de vliegtuigen laag overkomen. Man en ik gaan waarschijnlijk binnenkort dagje naar Amsterdam en dan komen we langs Schiphol en gaan we waarschijnlijk ook even vliegtuigen spotten (onder het genot van een heerlijke chai tea latte van de Starbucks Wink)
Framboos
Framboos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 1:03

Caramba schreef:Familie van mij gaat om de week naar Schiphol om vliegtuigen te spotten, zij vinden het geweldig.
Mijn buurman doet dat soms. Een keer zaten wij in de tuin en toen liet hij over de schutting op zijn laptop allemaal foto's zien, er kwam zowat geen einde aan haha.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Chocolate Cookie wo 28 aug 2013 - 1:24

Ik woon vlakbij een militaire vliegbasis.  Hier komen dagelijks helikopters enzo over. Vaak zijn mensen die hier nog nooit geweest zijn nogal onder de indruk, maar ik sta er al niet snel meer van te kijken als er eentje erg laag over komt :P 
Maar de vliegtuigen die opSchiphol landen vind ik ook echt magisch ofzo.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Auxo wo 28 aug 2013 - 1:33

Ik vind dat niet stom, ik wil ook nog eens een dag naar Schiphol om die reden. Maar ben eigenlijk ook een beetje bang dat ze naar beneden vallen, dat is pas stom Embarassed
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Auxo wo 28 aug 2013 - 1:35

Ik vind dat niet stom, ik wil ook nog eens een dag naar Schiphol om die reden. Maar ben eigenlijk ook een beetje bang dat ze naar beneden vallen, dat is pas stom Embarassed
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Auxo wo 28 aug 2013 - 1:40

Bazinga schreef:Klinkt gek, maar ik vind 't vergelijkbaar met de Zwarte Markt ;)Ik kom er wekelijks en heb 't nu al zóvaak gezien, dat ik me afvraag waarom er mensen vanuit Zeeland naar toe gaan :/ En als je dagje uit, wat the fuck moet je een héle dag op de Zwarte Markt?!

Dat heb ik dus ook met vliegvelden ;)Ik zie ze hier duidelijk genoeg overkomen, hoef ik niet met m'n verrekijkertje bij Schiphol te gaan staan laughcry
Dat heb ik met de Efteling. Kan me af en toe niet voorstellen dat mensen daar zó ver voor rijden en die belachelijke entreeprijzen betalen. Het is wel leuk en mooi, maar ik ben van kinds af aan al zo vaak in de Efteling geweest dat het voor mij niks bijzonders meer is.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Middleme wo 28 aug 2013 - 1:45

Auxo schreef:
Bazinga schreef:Klinkt gek, maar ik vind 't vergelijkbaar met de Zwarte Markt ;)Ik kom er wekelijks en heb 't nu al zóvaak gezien, dat ik me afvraag waarom er mensen vanuit Zeeland naar toe gaan :/ En als je dagje uit, wat the fuck moet je een héle dag op de Zwarte Markt?!

Dat heb ik dus ook met vliegvelden ;)Ik zie ze hier duidelijk genoeg overkomen, hoef ik niet met m'n verrekijkertje bij Schiphol te gaan staan laughcry
Dat heb ik met de Efteling. Kan me af en toe niet voorstellen dat mensen daar zó ver voor rijden en die belachelijke entreeprijzen betalen. Het is wel leuk en mooi, maar ik ben van kinds af aan al zo vaak in de Efteling geweest dat het voor mij niks bijzonders meer is.
Ik denk dat iedereen dat wel heeft met de 'bijzonderheden' in de omgeving. Ik kan me bijvoorbeeld amper voorstellen dat mensen hier in de buurt (Noord Holland Noord, maar niet aan het strand) op een camping gaan zitten...
Maar, andersom is het ook: dat mensen niet eens bij de dingen in hun buurt zijn geweest: ik was in Rome in 2005 en de klas bij wie we waren zaten leerlingen in die niet eens het Colloseum van binnen hadden gezien..
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Auxo wo 28 aug 2013 - 1:47

Oh ja andersom zal je dat inderdaad ook wel eens hebben. Dat vind ik dan eigenlijk nog vreemder haha.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Rush wo 28 aug 2013 - 1:49

Zwarte Markt vind ik ook echt niet leuk voor een hele dag.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 1:58

Auxo schreef:Ik vind dat niet stom, ik wil ook nog eens een dag naar Schiphol om die reden. Maar ben eigenlijk ook een beetje bang dat ze naar beneden vallen, dat is pas stom Embarassed
Heb je het nu tegen mij? Naar beneden vallen..........haha maf mens.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Auxo wo 28 aug 2013 - 2:20

Caribbeanlover schreef:
Auxo schreef:Ik vind dat niet stom, ik wil ook nog eens een dag naar Schiphol om die reden. Maar ben eigenlijk ook een beetje bang dat ze naar beneden vallen, dat is pas stom Embarassed
Heb je het nu tegen mij? Naar beneden vallen..........haha maf mens.
Ik reageer gewoon op je topic, en het naar beneden vallen gaat over de vliegtuigen he, maf mens.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 3:50

Caribbeanlover schreef:
Happinaz schreef:Ik woon ook onder de aanvlieg en vertrek route van Schiphol, en soms denk ik dat ze in mijn achtertuin landen. Maar ik vind het heel leuk en vliegtuigen geven altijd een gevoel van vrijheid ofzo.
Ik heb er in ieder geval geen last van! Ik snap je fascinatie wel.
Ja idd een vrij gevoel, jammer dat we niet kunnen vliegen.

Ik woonde vroeger vlakbij Soesterberg met de militairebasis dus. Mijn god die kwam echt ontzettend laag over en altijd weer naar het raam lopen om te kijken en de ramen trilde er zelfs van. Mijn buurman van toen heeft het ooit een keer meegemaakt ergens dat hij het vliegtuig kon aanraken zei hij.
Ik denk dat hij dit eerder figuurlijk bedoelde dan letterlijk. Want je kan niet blijven staan onder een vliegtuig. Daarvoor is er teveel luchtstroom en zou je buurman er niet meer zijn geweest smile 

Op Curacoa is toch ook zo'n strand waar de vliegtuigen overheen vliegen als ze landen? 

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 0385938

En er is een stad ergens ik dacht in China waar de piloten ook écht langs de gebouwen heen moeten manouvreren? Ik kom er even niet op waar dit nu precies is..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caroow wo 28 aug 2013 - 3:54

Ik vind het zo leuk, als je naar Schiphol rijdt en je ziet al die vliegtuigen vlak over vliegen, dan heb je al helemaal dat vakantiegevoel bounce bounce 

Nog 4 weken en dan mag ik weer :cheering: 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  ijsjemeisje wo 28 aug 2013 - 4:03

Ik ben juist doodsbang voor laag over vliegende boeings.
Bij die filmpjes zap ik juist al weg. Laat ook altijd iemand rijden als ik langs Schiphol moet. De eerste keer had ik niet door dat we langs Schiphol kwamen en zag uit het niets een landende Boeing. Ik zat mijn mijn hoofd tussen mijn knieën.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 5:25

Auxo schreef:
Caribbeanlover schreef:
Auxo schreef:Ik vind dat niet stom, ik wil ook nog eens een dag naar Schiphol om die reden. Maar ben eigenlijk ook een beetje bang dat ze naar beneden vallen, dat is pas stom Embarassed
Heb je het nu tegen mij? Naar beneden vallen..........haha maf mens.
Ik reageer gewoon op je topic, en het naar beneden vallen gaat over de vliegtuigen he, maf mens.
Kan je niet tegen een grapje maf mens?:P

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 5:26

Caro schreef:
Caribbeanlover schreef:
Happinaz schreef:Ik woon ook onder de aanvlieg en vertrek route van Schiphol, en soms denk ik dat ze in mijn achtertuin landen. Maar ik vind het heel leuk en vliegtuigen geven altijd een gevoel van vrijheid ofzo.
Ik heb er in ieder geval geen last van! Ik snap je fascinatie wel.
Ja idd een vrij gevoel, jammer dat we niet kunnen vliegen.

Ik woonde vroeger vlakbij Soesterberg met de militairebasis dus. Mijn god die kwam echt ontzettend laag over en altijd weer naar het raam lopen om te kijken en de ramen trilde er zelfs van. Mijn buurman van toen heeft het ooit een keer meegemaakt ergens dat hij het vliegtuig kon aanraken zei hij.
Ik denk dat hij dit eerder figuurlijk bedoelde dan letterlijk. Want je kan niet blijven staan onder een vliegtuig. Daarvoor is er teveel luchtstroom en zou je buurman er niet meer zijn geweest smile 

Op Curacoa is toch ook zo'n strand waar de vliegtuigen overheen vliegen als ze landen? 

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 0385938

En er is een stad ergens ik dacht in China waar de piloten ook écht langs de gebouwen heen moeten manouvreren? Ik kom er even niet op waar dit nu precies is..
Nee dat is Sint Maarten zoals al gezegd werdt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Caribbeanlover wo 28 aug 2013 - 5:26

Caroow schreef:Ik vind het zo leuk, als je naar Schiphol rijdt en je ziet al die vliegtuigen vlak over vliegen, dan heb je al helemaal dat vakantiegevoel bounce bounce 

Nog 4 weken en dan mag ik weer :cheering: 
Dat heb ik ook. Leuk waar ga je heen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Elliot wo 28 aug 2013 - 5:27

Caroow schreef:Ik vind het zo leuk, als je naar Schiphol rijdt en je ziet al die vliegtuigen vlak over vliegen, dan heb je al helemaal dat vakantiegevoel bounce bounce 

Nog 4 weken en dan mag ik weer :cheering: 
Haha ik vind dat zo leuk om te lezen! Ik wou dat ik dat ook had, dan had ik iedere dag het vakantiegevoel Laughing 
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  M@niek wo 28 aug 2013 - 5:31

Mijn man heeft een keer ergens moeten landen met een hele korte landingsbaan, was heel spannend!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Fortissimo wo 28 aug 2013 - 5:42

Ik ben er ook gek op! Blijf nog altijd mijn ogen uitkijken op Schiphol. Hier in de buurt heb je ook een vliegveldje en daar sta je vrij dicht op de landingsbaan. Erg gaaf om te zien :)Zijn natuurlijk niet van die dikke kisten als op Schiphol.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Maple wo 28 aug 2013 - 5:56

Ik vind het jammer dat de beste spottersplek bij Schiphol weg is, ik heb me er vroeger hele middagen vermaakt. Nu pakken m'n vriend en ik nog wel eens de bus naar Schiphol, stappen een paar haltes eerderuit en gaan gewoon aan de voet vam de Kaagbaan staan. Is midden op een bedrijventerrein maar dan heb je die vliegtuigen nog geen dertig meter boven je langs vliegen.

Maar, eerlijk is eerlijk, het gebrul van die vliegtuigmotoren is machtig mooi, maar qua geluid gaat er eigenlijk toch echt niets boven een F16 I love you 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Lady Starstruck wo 28 aug 2013 - 5:57

Eindelijk iemand die eens dezelfde fascinatie heeft als ik. Ik woon helemaal niet in de buurt van Schiphol Sad maar ik kan me er ook vermaken. CBL ik heb hier nog een leuke site voor je. Kan je online vliegtuig spotten. http://casperflights.com/
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Maple wo 28 aug 2013 - 6:01

Wij wonen trouwens onder diverse aanvliegroutes. Hier vanuit de flat kun je vanuit het raam ze zien aanvliegen op de Kaagbaan, Aalsmeerderbaan en Zwanenburgbaan.

Vooral 's morgens vroeg vliegen ze laag, ik heb zelf trouwens diezelfde route, megalaag over m'n eigen flat ook eens gevlogen, dat was zo gaaf, je eigen huis van zo dichtbij van boven zien.


Laatst aangepast door Maple op wo 28 aug 2013 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat vind ik geweldig! - Pagina 2 Empty Re: Dat vind ik geweldig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum