Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bh's met grote cupmaat!

+23
Arwyn
KOL
Destino
Weetjewel
Taeda
Maple
Floor
snowflakes
_Liv
Charles
Penélope
Razz
Roodtomaatje
Siem
La Senza
Natural
Lejow
GreenGrass
Minx
Sushi
Beachgirl
Catwoman79
Shopaholic
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Taeda wo 28 aug 2013 - 19:08

Ik heb bijna altijd Marlies (zonder de bandjes of ik verwijder ze zelf Wink). Van het merk pure WOW heb ik ook een fijne.
Met een dagje een BH van Hunkemöller, Esprit of zelfs Marie Jo voelt mijn rug (tussen de schouderbladen) echt gebroken.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Weetjewel wo 28 aug 2013 - 20:26

Ik heb altijd Marlies. Heb overigens75F.
Weetjewel
Weetjewel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Destino wo 28 aug 2013 - 21:50

Ik heb 70E en slaag bij de hunkemöller vaak redelijk en heb ook een goed zittende bh van Esprit.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  KOL wo 28 aug 2013 - 22:00

D en E? Bij Hünkemoller ben ik laatst prima geslaagd. Je moet wel een goede verkoopster hebben, want bij het ene filiaal zeiden ze dat ik 80 C nodig had (komende van 80 D) en bij een ander filiaal zeiden ze dat ik 75 E nodig had. En inderdaad, ik had ik geen 80 meer nodig, maar 75. 
Het waren de zogenaamde 'plunge' modellen, ook iets van push-up, maar ik heb niet echt het idee dat het zo erg push-up is. Ze sloten wel prima aan en daar hebben ze dus in het tweede filiaal beter op gelet dan in het eerste. 

Ik heb deze gekocht:
http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/t-shirt-t-shirt-bh-lorraine-pink-flambe-105151.html#.Uh8M0ZLxr1o

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/t-shirt-t-shirt-bh-basis-black-104475.html#.Uh8NkpLxr1o

En een blauwe die ik er niet tussen zie staan.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Arwyn wo 28 aug 2013 - 22:05

*


Laatst aangepast door Arwyn op zo 1 sep 2013 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Burn wo 28 aug 2013 - 22:08

Ik ben ook op zoek naar nieuwe bhs. Zie hier een aantal voor mij nieuwe winkels tussen staan. Ik ga deze even goed doorspitten..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Shopaholic wo 28 aug 2013 - 22:24

Pfffffffffff ga je naar de hunkemoller...meten ze maat nogmaals op...pas ik daar echt alle mogelijk bh's, zijn ze allemaal gewoon te groot...weet niet hoe hun meten maar daar kom ik dus niet meer!

ben nu bij de livera geweest, goede hulp alleen niet gevonden wat nou echt lekker zat!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  KOL wo 28 aug 2013 - 23:43

Shopaholic schreef:Pfffffffffff ga je naar de hunkemoller...meten ze maat nogmaals op...pas ik daar echt alle mogelijk bh's, zijn ze allemaal gewoon te groot...weet niet hoe hun meten maar daar kom ik dus niet meer!

ben nu bij de livera geweest, goede hulp alleen niet gevonden wat nou echt lekker zat!
Zoals ik al zei, verschilt het bij Hunkemöller van winkel tot winkel. Heb bij de tweede winkel waar ik voor bh's ging kijken dan ook gezegd dat ze bij een ander filiaal een andere maat adviseerden. Hopelijk doen ze er iets mee...
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 6:16

Ik heb zojuist een D gekocht bij de Hunkemöller. Schrok me hartstikke wild toen ze zei dat ik het beste een D kon nemen. Ik ben twee cupmaten gegroeid... pale
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  pomsky do 29 aug 2013 - 6:52

Bh's kopen vind ik echt een ramp. Maar de winkel ga ik niet meer, bestel vaak heel veel online en pas lekker thuis. Op het moment zweer ik bij Chantelle. Ik hou wel van voorgevormd. Heb 80E en bij bv Hunkemoller nog nooit een fijne bh gevonden.
Ben nu wel bereid wat meer te betalen voor een goed zittende bh.
pomsky
pomsky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 25-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Maple do 29 aug 2013 - 8:13

Maple schreef:Ik vind de Hunkemöller toch zo'n kutwinkel, he. Ik heb dan geen grote cup, maar ben wel veeleisend aan bh's, en redelijk budgetloos. Ik heb nu bh's gevonden op Bonprix, 3 voor 26 euro. Ik verwacht niet teveel voor dat geld, en ze zijn ook niet voorgevormd (terwijl ik dat altijd wilde). Heb ze vandaag voor het eerst aan en het zit wel erg fijn. Sluit ook gewoon prima aan.
Na een dag intensief werken: ze zitten heerlijk! Veel lekkerder dan m'n voorgevormde Hunkemöller bh's. Had ik veel eerder moeten doen smile
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 8:21

Wat vind jij zo kut bij/aan de Hunkemöller, Maple?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Maple do 29 aug 2013 - 8:32

De omgang met klanten en de verkoopsters die elkaar tegenspreken (ik had een keer toen ik daar was bij verkoopster A een E-cup en bij verkoopster B een C, best een verschil). En nu ik deze andere bh vandaag aan had, hij zat gewoon veel lekkerder. Bandjes bleven zitten, betere ondersteuning en gewoon fijner.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  GreenGrass do 29 aug 2013 - 8:41

Ik vind de Hunkemuller ook niets, ik ga lievere naar een specifieke Livera. Vroeger was deze Livera een andere zaak, maar de verkoopsters (die goed advies geven) zijn gebleven. Jammergenoeg zit deze bij mijn moeder in de regio en niet hier...

Voorlopig kan ik ook nog wel vooruit met BH's smile of ik koop gewoon weer eenzelfde model als ik al heb als hij versleten is.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 8:59

Stiekem moet ik je daar na vanavond wel deels gelijk in geven.

Mijn voorlaatste bh is opgemeten door de eigenaresse van de Hunkemöller in mijn dorp en deze was goed. En mijn laatste bh is opgemeten door een medewerker van dezelfde winkel. De laatste had er kennelijk niet heel erg veel interesse in, want ze heeft me laten gaan met een veel te kleine bh. Maar dat blijkt pas achteraf. Ik vroeg me al zolang ik de bh had af waarom mijn borsten in bh zo aan het wiebelen waren, maar vandaag kregen we daar antwoord op. Mijn borstjes zaten in een cup die toch echt twee maten te klein was. En ik ben vanavond geholpen door een goede medewerker, die nog extra advies inwon bij de eigenaresse. Moet zeggen dat ze nu echt goed ingekapseld zitten. Denk dan ook niet dat de Hunkemöller er veel aan kan doen, maar wel de medewerker. Dat bewijst de laatste meting wel.

Ik had veel eerder moeten luisteren naar vriendinnen die me continu vertelden dat mijn borsten echt wel veel groter waren dan een B. Oeps, sorry. Embarassed
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  CCC do 29 aug 2013 - 9:02

Maar een B zegt niks Nyx, het is omvang plus cupmaat wat het bepaald. Goed dat je geslaagd bent!

Ik ben ook wel weer toe aan nieuwe lingerie, hier ook een 75F of een 80E nodig, maar vind maar weinig mooie bh's die en de juiste steun geven en die er nog een beetje leuk uitzien. Plus wat ik leuk vind, zit zo'n huge push up kussentje in... Dat hoeft ook niet voor mij.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 9:07

Weet ik, CCC.

Vanavond schrok ik van de cupmaat en de lap stof waar ze mee aan kwam zetten en toen vertelde ze dat een cupmaat niet alles zegt. Dat het altijd in combinatie is met omvang. Maar even snel vertaald. Ik kwam van B en zit nu aan D, zelfde omvang. En ze wilden zelfs E. Leuk, maar zover ben ik nog niet met mijn ooit A. Ik heb gewoon niets met mijn borsten. Ik vind het fijn dat ik ze heb, zolang ze maar zo klein mogelijk zijn. En nee, ik wil geen jongetje zijn. Ik vind ze gewoon in de weg zitten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  CCC do 29 aug 2013 - 10:04

Oh snap je heel goed hoor Nyx. Ik heb dat soms ook wel, merk wel als ik echt goede bh's aan heb dat het dan wel naar mijn zin is. Op foto's vind ik het vaak ook veel te overheersend, probeer mijn kleding er dus ook altijd goed op aan te passen. Een borstverkleining is wel meerdere malen door mijn hoofd gegaan, alleen ben ik wat dat betreft echt een watje.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 10:28

Ik ben wel blij dat ik in mijn gedachtegang wordt begrepen. Want ik heb 'vroeger' vaak de vraag gekregen of ik dan liever een jongetje had willen zijn. Nee, ik wil geen jongen zijn, maar ik wil ook niet dat ze in de weg zitten.

Ik vind een mooi strak lichaam met een a/b cup ontzettend mooi. Alles lijkt in proportie en ze lijken zich er goed in kunnen bewegen. Dat vind ik mooi.

Mijn stiefmoeder en ik hadden het vorige week over mijn borsten en dat ik het idee had dat ze hun zwaartekracht hadden verloren, en zij maar lachen omdat ze twaalf jaar ouder is en dat allang had geconstateerd, en ik ben blij dat ik ze nu weer in de greep heb met mijn grote bh. Maar ik had nog steeds liever een a/b cup gehad, want ze zitten nog steeds in de weg.

Edit; Grote borsten vind ik trouwens ook mooi, als ze maar niet in de weg zitten. Die van mij zitten toevallig altijd in de weg, zegt niet dat ik dat bij een ander lelijk vind.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bh's met grote cupmaat! - Pagina 2 Empty Re: bh's met grote cupmaat!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum