bh's met grote cupmaat!
+23
Arwyn
KOL
Destino
Weetjewel
Taeda
Maple
Floor
snowflakes
_Liv
Charles
Penélope
Razz
Roodtomaatje
Siem
La Senza
Natural
Lejow
GreenGrass
Minx
Sushi
Beachgirl
Catwoman79
Shopaholic
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
bh's met grote cupmaat!
Wat een crime om die ergens te vinden! En met name als het om maat D of E gaat o en liefst voorgevormd
Waar kopen jullie ze? En het liefst betaalbaar
Waar kopen jullie ze? En het liefst betaalbaar
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Re: bh's met grote cupmaat!
Ik had cup G, geen probleem gehad om bh´s te vinden.
Maar voorgevormd ? Waarom als ik vragen mag.
Ik heb hier vlakbij 2 zaken waar ik deze maat kan vinden. En ja ze zijn duurder.
Maar das nu eenmaal het probleem met een grotere maat volgens mij
Maar voorgevormd ? Waarom als ik vragen mag.
Ik heb hier vlakbij 2 zaken waar ik deze maat kan vinden. En ja ze zijn duurder.
Maar das nu eenmaal het probleem met een grotere maat volgens mij
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
dat vind ik net wat fijner zitten als die andere.
Shopaholic- Kletskop
Ik slaag soms nog wel eens bij de Hema met mijn cup D. Daarnaast heb ik altijd bh's van Sapph.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ooh zo. Ik vond alleen masr dat ik nog grotere borsten kreeg. Dus ik nam ze nooit.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
En ik vind het daardoor mooier aansluiter.Catwoman79 schreef:Ooh zo. Ik vond alleen masr dat ik nog grotere borsten kreeg. Dus ik nam ze nooit.
Shopaholic- Kletskop
Gewoon bij Hunkemöller! Daar hebben ze zoveel keus!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
D/E cup is toch makkelijk te vinden ook voorgevormd. Ik liep gewoon. Een livera binnen of een v&d oid en kocht daar mijn bh's.
Die van esprit vind ik erg fijn trouwens.
Die van esprit vind ik erg fijn trouwens.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind het eigen merk van Livera erg lekker zitten. Ik heb ook wel bh's van Dyane.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Het kan aan mij liggen, maar ik zie alleen maar voorgevormde d's en e's
Ik wil ze juist NIET voorgevormd, om de reden die catwomen noemt, dát is pas een drama..
Ik wil ze juist NIET voorgevormd, om de reden die catwomen noemt, dát is pas een drama..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Niet-voorgevormde hebben ze ook bij de HunkemöllerLejow schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik zie alleen maar voorgevormde d's en e's
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Bluhhhhhhhhhhhhhh dan moet ik buiten de plaats...hier 2 filialen gehad vanmiddag.....nouja morgen poging 2 dan hahaha
bedankt!
O...je zou eens bij C&A moeten kijken daar heb ik wel 1 gekocht
bedankt!
O...je zou eens bij C&A moeten kijken daar heb ik wel 1 gekocht
Shopaholic- Kletskop
Het ligt er maar net aan welke omvang je hebt hoe makkelijk het is om een bh te vinden.
Zelf heb ik 65 D/E en ik merk dat de cup het probleem niet is, maar dat het vinden van een winkel die deze omvang verkoopt in deze regio (Zuid-Limburg) wel lastig is.
Als ik op internet kijk naar deze maat zie ik voornamelijk bh's die zo groot lijken dat ik er bijna een coltrui van kan maken..
Deze bijvoorbeeld. Ik hou hier persoonlijk niet zo van.
Beetje rare zinsopbouw, maar de strekking is duidelijk denk ik.
Zelf heb ik 65 D/E en ik merk dat de cup het probleem niet is, maar dat het vinden van een winkel die deze omvang verkoopt in deze regio (Zuid-Limburg) wel lastig is.
Als ik op internet kijk naar deze maat zie ik voornamelijk bh's die zo groot lijken dat ik er bijna een coltrui van kan maken..
Deze bijvoorbeeld. Ik hou hier persoonlijk niet zo van.
Beetje rare zinsopbouw, maar de strekking is duidelijk denk ik.
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga altijd 1 x per jaar naar Victoria's Secret in de USA of UK en koop daar een hele zooi nieuwe lingerie zodat ik weer een jaar vooruit kan.
Ik zweer echt bij VS. Ik hou ook alleen van voorgevormde cups en heb zelf 70E.
Verder bestel ik soms (heel soms) als ik tussendoor echt iets nodig heb via annadiva.nl
Ik heb even voor degene boven mij (shit, ik weet niet meer wie t was) gefilterd op 65E. Genoeg keus volgensmij.
http://www.annadiva.nl/lingerie.html?brasize=93
Ik zweer echt bij VS. Ik hou ook alleen van voorgevormde cups en heb zelf 70E.
Verder bestel ik soms (heel soms) als ik tussendoor echt iets nodig heb via annadiva.nl
Ik heb even voor degene boven mij (shit, ik weet niet meer wie t was) gefilterd op 65E. Genoeg keus volgensmij.
http://www.annadiva.nl/lingerie.html?brasize=93
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Sushi schreef:Niet-voorgevormde hebben ze ook bij de HunkemöllerLejow schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik zie alleen maar voorgevormde d's en e's
Helaas niet veel in 75E. Ja, of t is wit, zwart of huidskleur. Maar heb nieuwe lingerie nodig en zag dat de nieuwe collectie binnen is, dus ga het weer proberen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hunkemöller vind ik persoonlijk totaal niet lekker zitten. Ik blijf toch steeds terugkomen bij Marie Jo wel wat duurder maar die zitten als enige echt fijn bij mij
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik vind Chantelle en Dyanne erg fijn! Koop ze altijd bij de Livera.
Livera eigen merk bevalt ook goed, maar verschilt per model. De ene ebh ben ik wel blij mee, de andere niet...
Livera eigen merk bevalt ook goed, maar verschilt per model. De ene ebh ben ik wel blij mee, de andere niet...
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Ik ken het probleem. Ik heb ook bij voorkeur geen voorgevormde BH. Het liefst heb ik een BH die niet te laag sluit. Vaak kom ik uit op de standaardkleuren: zwart of wit. Of het wordt heeeel prijzig.Lejow schreef:Helaas niet veel in 75E. Ja, of t is wit, zwart of huidskleur. Maar heb nieuwe lingerie nodig en zag dat de nieuwe collectie binnen is, dus ga het weer proberen!Sushi schreef:Niet-voorgevormde hebben ze ook bij de HunkemöllerLejow schreef:Het kan aan mij liggen, maar ik zie alleen maar voorgevormde d's en e's
Afgelopen keer was ik bij een winkel (ook wel in jou buurt Lejow) waar ze (failissement)partijen opkopen, daar hingen allemaal mooie bh's van Triumph. Toen heb ik een paar BH's voor 50% van de prijs, niet voorgevormd en niet zwart/wit gevonden
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik heb ze sinds kort van Prima Donna en dan van de lijn Twist. Ook voorgevormd. Ze zijn rete duur maar ik wil nooit geen ander merk meer!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik heb ook cup D/E en kan opzicht wel makkelijk slagen! Vind de beha's van hema erg fijn en niet duur!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb 75 E en slaag prima. Jammer vind ik dat bij de Hema de omtrek pas vanaf 80 gaat bij grote cups, dus daar slaag ik nooit. Ik draag vooral Esprit en daarnaast heb ik Triumph, Chantelle en Freya. Hunkemoller vind ik niet goed en stevig zitten.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik heb 75/80E en ik heb geen moeite om een goede bh te vinden. Mijn bh's zijn van Esprit, Dyanne en Hunkemoller.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Die heb ik ook, ik zweer er echt bij .Razz schreef:Ik heb ze sinds kort van Prima Donna en dan van de lijn Twist. Ook voorgevormd. Ze zijn rete duur maar ik wil nooit geen ander merk meer!
snowflakes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 249
Ik heb bh's van Mey, koop ze bij een winkel hier in de buurt, maar ook wel eens via internet. Die vind ik het prettigste.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de Hunkemöller toch zo'n kutwinkel, he. Ik heb dan geen grote cup, maar ben wel veeleisend aan bh's, en redelijk budgetloos. Ik heb nu bh's gevonden op Bonprix, 3 voor 26 euro. Ik verwacht niet teveel voor dat geld, en ze zijn ook niet voorgevormd (terwijl ik dat altijd wilde). Heb ze vandaag voor het eerst aan en het zit wel erg fijn. Sluit ook gewoon prima aan.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» waar kopen jullie je bh (grote cupmaat)
» Grote maten BH tip!
» cupmaat voor en na zwangerschap
» Grote zus
» Grote mond
» Grote maten BH tip!
» cupmaat voor en na zwangerschap
» Grote zus
» Grote mond
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: