Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar kopen jullie je bh (grote cupmaat)

+3
ChocoChip
silly-one
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

waar kopen jullie je bh (grote cupmaat) Empty waar kopen jullie je bh (grote cupmaat)

Bericht  duckie ma 4 jun 2012 - 9:38

waar kopen jullie een goeie en betaalbare bh in een grote cupmaat? ik was vandaag bij de hunkemoller en daar hadden ze nou niet echt iets wat goed zat... later bij de livera 1 gekocht die wel fijn zat maar nu ben ik op zoek naar adresjes waar je goeie bhs kunt kopen die niet mega duur zijn... het hoeft echt niet de mooiste te zijn zeg maar maar gewoon goed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je bh (grote cupmaat) Empty Re: waar kopen jullie je bh (grote cupmaat)

Bericht  silly-one ma 4 jun 2012 - 9:44

Ik haal ze tegenwoordig bij de Truimph. Meestal betaal ik rond de 30 euro voor een bh. Ik betaal liever wat meer voor een goede bh die goed zit, dan dat ik een goedkope haal die toch net niet ziet. Ik heb namelijk wel eens snel een goedkope gehaald, maar die zit toch niet zo heel lekker, terwijl bij die heb ik niet echt in de gaten dat ik er eentje aan heb.
Plus ik krijg er altijd goede hulp, qua advies van maat etc.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

waar kopen jullie je bh (grote cupmaat) Empty Re: waar kopen jullie je bh (grote cupmaat)

Bericht  ChocoChip ma 4 jun 2012 - 9:47

Grote maat BH en goedkoop gaat bij mij niet op. Ik betaal in een lingeriezaak graag €50 voor een mooi goed zittende BH, ik koop er niet meteen 3 maar dat is iets wat je opbouwt, en met goede was ed gaan ze gerust een tijdje mee. Ik stap nooit meer de hunkemoller in.
En in een lingeriezaak goede hulp en advies.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  duckie ma 4 jun 2012 - 9:57

hebben ze van triumph eigen winkels?

vandaag 1 van anita bij de livera gekocht 85 I voor 60 euro...

en tuurlijk snap ik dat je dat op moet bouwen maar het is even slik zo in 1 x hahaha....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  ChocoChip ma 4 jun 2012 - 10:24

Van Triumph eigen winkel maar word ook in de speciaal zaken verkocht, hebben ze meerdere merken. Anita heb ik sport BH van erg goed. Ja het is ook ff schrikken en een flink bedrag. Maar ik beredeneer zo, ik geef het ook uit aan schoenen,kleding,kapper ed dus mag de ondermode ook wel iets kosten. en een goede BH doet ook goed voor je figuur.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Siem ma 4 jun 2012 - 10:28

ChocoChip schreef:Grote maat BH en goedkoop gaat bij mij niet op. Ik betaal in een lingeriezaak graag €50 voor een mooi goed zittende BH, ik koop er niet meteen 3 maar dat is iets wat je opbouwt, en met goede was ed gaan ze gerust een tijdje mee. Ik stap nooit meer de hunkemoller in.
En in een lingeriezaak goede hulp en advies.

Hier sluit ik me bij aan, heb goedkopere merken ook geprobeerd maar het zit niet en ik krijg er last van. En ja het is een uitgave vaak tot 80 euro per stuk maar dan bespaar ik maar op andere uitgaven er zit niets anders op.. Daarnaast op de hand wassen en anders altijd in een waszakje en direct dan het wassen de beugels goed trekken en als het een voorgevormde is even 'terug duwen' als het ware.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 18:36

Ik had voor ik zwanger werd een paar BH's gekocht bij Bonprix. En die zaten erg goed!
Hunkemoller is echt crap qua keuze. Al is het al meer dan een paar jaar geleden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 19:03

Ik haal ze bij een lingeriewinkel hier in het winkelcentrum. Ben een paar keer bij hunkemoller geweest maar daar hebben ze me elke keer een verkeerde maat aangemeten. Heel irritant.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 4 jun 2012 - 20:26

Een vriendin van me met grote borsten (80 F), koopt ze het liefste van Freya. Ik zou ook investeren in goed ondergoed. Zeker met een grote cupmaat is het echt belangrijk dat je borsten goed ondersteund worden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske ma 4 jun 2012 - 22:48

Wat versta je precies onder een grote cupmaat? Ik heb cup E/F en ik kan sinds kort goed slagen bij Hunkemoller, nu ze een lijn hebben voor cup E-H.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  ChocoChip ma 4 jun 2012 - 23:34

Ik heb ook e/f en tot begin dit jaar kocht ik ook altijd bij de hunkemoller. Toen naar een lingeriezaak gegaan en dat was echt een wereld van verschil. Ze zaten hoger,mooier en ik leek in 1 klap een figuur te hebben. Dat lukt bij hunkemoller toch echt niet.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: