Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Sport-ze TD!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedenavond dames!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Hey Jordana! Hoe gaat het nu met je?
Chocolate Cookie- Ratel
Heey CC, het gaat al wat beter met mij. De koorst is weg en ik voel me beetje bij beetje wat fitter.
En hoe is het met jou?
En hoe is het met jou?
Jordana- Ratel
Gelukkig! Met mij gaat het ook goed hoor!Jordana schreef:Heey CC, het gaat al wat beter met mij. De koorst is weg en ik voel me beetje bij beetje wat fitter.
En hoe is het met jou?
Chocolate Cookie- Ratel
Maple, ben je hier nog?
Ik herken het heel erg namelijk. Ik heb na een dag werken gewoon overal pijn van de vermoeidheid en kan dan nog net een snelle maaltijd koken, maar dat is het. De afwasmachine inruimen of andere klusjes zijn dan al echt veel te veel (de post oprapen en doorkijken zelfs al bijvoorbeeld) en ik kan mezelf dan amper de bank af slepen. En dan langzaam rond 9 uur begin ik weer wat energie te krijgen. Toen ik werkte ging ik meestal rond die tijd dan naar bed, soms eerder.
Maar tips heb ik niet echt voor je. Luister goed naar je lichaam..Als het aan geeft dat iets te zwaar is, dan is het toch waarschijnlijk niet helemaal goed.
Ik herken het heel erg namelijk. Ik heb na een dag werken gewoon overal pijn van de vermoeidheid en kan dan nog net een snelle maaltijd koken, maar dat is het. De afwasmachine inruimen of andere klusjes zijn dan al echt veel te veel (de post oprapen en doorkijken zelfs al bijvoorbeeld) en ik kan mezelf dan amper de bank af slepen. En dan langzaam rond 9 uur begin ik weer wat energie te krijgen. Toen ik werkte ging ik meestal rond die tijd dan naar bed, soms eerder.
Maar tips heb ik niet echt voor je. Luister goed naar je lichaam..Als het aan geeft dat iets te zwaar is, dan is het toch waarschijnlijk niet helemaal goed.
Gast- Gast
Dat wat jij schrijft herken ik ook wel, de kleinste klusjes zijn gewoon echt al teveel gevraagd. Maar ergens ben ik er voor mezelf niet helemaal over uit of het bij mij misschien niet tussen m'n oren zit? Maar aan de andere kant, ik viel net niet voor niets in slaap op de bank.
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Las al wel dat je een mindere dag hebt, vandaag?
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Las al wel dat je een mindere dag hebt, vandaag?
Gast- Gast
Ja ik heb vandaag zo'n dag die al begon met erge hoofd- en nekpijn en de vermoeidheid de hele dag door m'n lichaam giert. Maar heb gelukkig vanmiddag wel even geslapen. Uiteraard leef ik straks over een uurtje wel weer op, wedden..
Maar inderdaad, het kleinste is al te veel. Dat heb ik echt heel sterk. Maar waarom zou het tussen je oren zitten? Je voelt je toch vermoeid? Kijk, je kan jezelf soms best even pushen om door te gaan en dan gaat het daarna best. Maar dat houdt niet in dat het tussen je oren zit toch? Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik voel het dan inderdaad echt door m'n hele lichaam, overal voelt het 'moe'.
Maar inderdaad, het kleinste is al te veel. Dat heb ik echt heel sterk. Maar waarom zou het tussen je oren zitten? Je voelt je toch vermoeid? Kijk, je kan jezelf soms best even pushen om door te gaan en dan gaat het daarna best. Maar dat houdt niet in dat het tussen je oren zit toch? Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik voel het dan inderdaad echt door m'n hele lichaam, overal voelt het 'moe'.
Gast- Gast
Kan het dan ook niet zo zijn dat je vitamines mist? Of je schildklier te langzaam of te snel werkt waardoor je zo moe kan zijn?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Kan het dan ook niet zo zijn dat je vitamines mist? Of je schildklier te langzaam of te snel werkt waardoor je zo moe kan zijn?
Bij mij niet, want daar is een maand geleden nog op getest.
maar bij Maple misschien wel, ze testen niet direct daarop als ze bloedprikken (eerder op bloedarmoede enzo).
Gast- Gast
vertel Jade....
Maple: Ik hoop dat je snel weet waardoor je zo vermoeit bent en je snel wat meer energie heb
Marin: gewoon omdat jij het bent.
Maple: Ik hoop dat je snel weet waardoor je zo vermoeit bent en je snel wat meer energie heb
Marin: gewoon omdat jij het bent.
Jordana- Ratel
Ik zit voor het eerst deze week lekker op mijn stoel.. mijn huis is schoon en het ruikt hier heeerlijk!
Morgen nog even de badkamer, keuken en slaapkamer doen en dan ben k helemaal tevreden!
Morgen nog even de badkamer, keuken en slaapkamer doen en dan ben k helemaal tevreden!
Gast- Gast
En ik weet niet of je het gelezen heb dank je wel voor gister en ik vind jou ook een schatje.
Jade: Kan ik jou niet inhuren voor mijn huis?
Jade: Kan ik jou niet inhuren voor mijn huis?
Jordana- Ratel
Bij mij is het vooral m'n hoofd die moe voelt en overloopt, lijkt wel.
Mijn collega heeft een burn out en ze heeft een tijdje terug wel eens gezegd dat het haar ook niets zou verbazen dat ik binnenkort een keer met vermoeidheidsklachten thuis zou komen te zitten. Ik hoop echt, écht niet dat ze gelijk gaat krijgen, ik haat het als andere mensen me blijkbaar nog beter kennen dan ik mezelf ken
Vervelend dat je weer even een rotdag hebt, Marin. Dat soort dagen zijn inderdaad niet fijn... Gelukkig heb je het wel leuk gehad met je oma!
Mijn collega heeft een burn out en ze heeft een tijdje terug wel eens gezegd dat het haar ook niets zou verbazen dat ik binnenkort een keer met vermoeidheidsklachten thuis zou komen te zitten. Ik hoop echt, écht niet dat ze gelijk gaat krijgen, ik haat het als andere mensen me blijkbaar nog beter kennen dan ik mezelf ken
Vervelend dat je weer even een rotdag hebt, Marin. Dat soort dagen zijn inderdaad niet fijn... Gelukkig heb je het wel leuk gehad met je oma!
Gast- Gast
euhhmmm nou zo leuk vind ik het niet om te doen.. maar dat ik nu gewoon in een schone kamer zit.. dat is wel heerlijk..
Gast- Gast
Schildklier is bij mij twee keer getest en daar was uiteindelijk (gelukkig) niets mee aan de hand. Vitaminetekorten enzo zijn niet getest.Jordana schreef:Kan het dan ook niet zo zijn dat je vitamines mist? Of je schildklier te langzaam of te snel werkt waardoor je zo moe kan zijn?
Gast- Gast
Maple schreef:Schildklier is bij mij twee keer getest en daar was uiteindelijk (gelukkig) niets mee aan de hand. Vitaminetekorten enzo zijn niet getest.Jordana schreef:Kan het dan ook niet zo zijn dat je vitamines mist? Of je schildklier te langzaam of te snel werkt waardoor je zo moe kan zijn?
Blij dat met je schildklier niets aan de hand is.
Houd je zelf wel in de gaten meid.
Jordana- Ratel
Oooh Maple pas dan goed op jezelf!
Je weet m'n aanbod nog he, je kan altijd bij me aankloppen als je even wilt kletsen.
En luister naar je lichaam. Als dat aangeeft dat je moe bent, en wilt slapen, doe dat dan ook. Misschien heb je wel wat meer slaap nodig per nacht. Ik ging op een gegeven moment gerust om 7 of 8 uur al naar bed. Tja, kut dat je dan niks aan je avond hebt waar ik onwijs van baalde, maar m'n lichaam had het echt zo hard nodig (vooral omdat m'n wekker al om 4.30 ging).
Je weet m'n aanbod nog he, je kan altijd bij me aankloppen als je even wilt kletsen.
En luister naar je lichaam. Als dat aangeeft dat je moe bent, en wilt slapen, doe dat dan ook. Misschien heb je wel wat meer slaap nodig per nacht. Ik ging op een gegeven moment gerust om 7 of 8 uur al naar bed. Tja, kut dat je dan niks aan je avond hebt waar ik onwijs van baalde, maar m'n lichaam had het echt zo hard nodig (vooral omdat m'n wekker al om 4.30 ging).
Gast- Gast
Jade, wat een heerlijk gevoel is dat he. Als je dan zit! Ik ben ook trots op mezelf want ik heb deze week 8 wassen gedaan! Nou moet ik het nog allemaal opruimen, maar daar doe ik ook gewoon rustig aan mee en dan kan ik echt trots op mezelf zijn dat ik dat weer heb weggewerkt.
Gast- Gast
Marin schreef:Jade, wat een heerlijk gevoel is dat he. Als je dan zit! Ik ben ook trots op mezelf want ik heb deze week 8 wassen gedaan! Nou moet ik het nog allemaal opruimen, maar daar doe ik ook gewoon rustig aan mee en dan kan ik echt trots op mezelf zijn dat ik dat weer heb weggewerkt.
ja dat is echt fijn en geeft een heel positief effect!!
8 wassen hihi
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: