Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Nouja, het is er bij mij een beetje ingeslopen denk ik, maar ik heb de laatste tijd echt van die moeheidsaanvallen, dat ik amper m'n ogen open kan houden en het liefst direct m'n bed in wil duiken. Ik slaap 's nachts gewoon goed, niet echt lang, doordeweeks maak ik nachten van 6-7 uur en in het weekend probeer ik aan de 8 uur slaap te komen. Maar op de één of andere manier word ik na 7 uur slaap standaard al wakker.
Maar die 'aanvallen' heb ik best wel vaak. De afgelopen week had ik, als ik mezelf niet had gedwongen op te blijven, standaard al om 20:00 met de laptop in bed gelegen om vervolgens een uur later in slaap te vallen. Uiteindelijk raak ik er wel overheen, dat wel, en ga ik pas rond ene uur of 10 naar bed, maar veel energie heb ik 's avonds sowieso niet.
En nu, 19:15, ben ik weer zo ontzettend moe, terwijl ik vannacht van middernacht tot vanmorgen iets voor achten geslapen heb, en vandaag bijna niets gedaan heb, alleen wat huishouden en wat boodschappen. Maar ook als ik wél actief bezig ben heb ik het. Op mijn werk heb ik bijvoorbeeld tussen 12:00 en 15:30 (ja, idd, zo lang) echt een paar uur dat ik niet vooruit te branden ben en het liefst gewoon in bed zou kruipen. Na die tijd gaat het wel weer en pak ik weer het tempo op, maar in de tussentijd...
Maar die 'aanvallen' heb ik best wel vaak. De afgelopen week had ik, als ik mezelf niet had gedwongen op te blijven, standaard al om 20:00 met de laptop in bed gelegen om vervolgens een uur later in slaap te vallen. Uiteindelijk raak ik er wel overheen, dat wel, en ga ik pas rond ene uur of 10 naar bed, maar veel energie heb ik 's avonds sowieso niet.
En nu, 19:15, ben ik weer zo ontzettend moe, terwijl ik vannacht van middernacht tot vanmorgen iets voor achten geslapen heb, en vandaag bijna niets gedaan heb, alleen wat huishouden en wat boodschappen. Maar ook als ik wél actief bezig ben heb ik het. Op mijn werk heb ik bijvoorbeeld tussen 12:00 en 15:30 (ja, idd, zo lang) echt een paar uur dat ik niet vooruit te branden ben en het liefst gewoon in bed zou kruipen. Na die tijd gaat het wel weer en pak ik weer het tempo op, maar in de tussentijd...
Gast- Gast
Noa> ik snap dat je dit niet zo maar aan iemand kan vertellen. Fijn dat je je hart hebt kunnen luchten
Heej CC
Heej CC
Gast- Gast
Je zou naar de huisarts kunnen gaan en bloed prikken Maple. Misschien dat daar wat uit komt.
Gast- Gast
Bloed prikken is al een paar keer vanwege duizelingen gedaan, al was de laatste keer al wel weer ene paar maanden terug. Ergens ben ik ook bag dat het tussen m'n oren zit, maar het lukt me zelfs niet om mezelf een schop onder m'n kont te verkopen om gewoon aan de slag te gaan. Vind het vooral op werk heel vervelend, maar ook thuis is het gewoon vervelend. Ik hoef doordeweeks 's avonds niets meer te plannen want anders ben ik de volgende dag echt niet te genieten.
Gast- Gast
Hey hey TD!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
boodschappen zijn gedaan.. snel wegpakken, afwassen, afstoffen en dan krijg ik visite ...
heb ook nog niet gegeten vandaag dus moet k ook nog ergens doen.
Gast- Gast
Maar toch Maple anders toch naar de huisarts. Misschien heeft deze nog wat tips of zo? Geen idee. Ik zou er heen gaan iig als dit voor je gevoel niet normaal is en je er last van ondervindt.
Gast- Gast
Jade schreef:boodschappen zijn gedaan.. snel wegpakken, afwassen, afstoffen en dan krijg ik visite ...
Nog niks gegeten? Of de alleen de avond niet?
CC> hoe is het met jou ?
Gast- Gast
Hey dames, ik ben er ook weer.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hmja... daar was ik al bang voor. Ik zal het maandag eens aankaarten, moet maandag toch ene uitstrijkje laten doen bij de assistente. Kijken wat zij ervan zegt.Theedoosje schreef:Maar toch Maple anders toch naar de huisarts. Misschien heeft deze nog wat tips of zo? Geen idee. Ik zou er heen gaan iig als dit voor je gevoel niet normaal is en je er last van ondervindt.
Gast- Gast
Maple schreef:Hmja... daar was ik al bang voor. Ik zal het maandag eens aankaarten, moet maandag toch ene uitstrijkje laten doen bij de assistente. Kijken wat zij ervan zegt.Theedoosje schreef:Maar toch Maple anders toch naar de huisarts. Misschien heeft deze nog wat tips of zo? Geen idee. Ik zou er heen gaan iig als dit voor je gevoel niet normaal is en je er last van ondervindt.
O dat is wel handig als je toch moet daar heen. Want die moeheid is niet fijn als je je er door belemmerd voelt.
Gast- Gast
Hey, nou m'n vriend is toch vannacht thuis gekomen, maar hij sliep op de bank omdat hij ons niet wakker wilde maken *zoontje sliep bij mij in het grote bed* 80 discussies gehad en toen smste zijn broertje of hij vanavond kwam en nu is hij de wéér weg. Heb er verder niks van gezegd, maar ik vind het echt heel erg.
Maple: Kan het niet komen door een bron van stress, of iets op je werk wat niet lekker loopt en daardoor extra energie kost? Kan onbewust ook wel vermoeiend zijn.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Aah balen dat hij nu weer weg is VC Wel lief dat hij jullie heeft laten liggen samen
Gast- Gast
Ik denk dat dat inderdaad wel het geval kan zijn. Hoewel ik altijd dacht immuun te zijn voor stressgerelateerde lichamelijke klachten, maar misschien ben ik toch minder immuun dan ik dachtsonly schreef:Maple: Kan het niet komen door een bron van stress, of iets op je werk wat niet lekker loopt en daardoor extra energie kost? Kan onbewust ook wel vermoeiend zijn.
Gast- Gast
Ja, hij is nu niet uit boosheid weg hoor, maar ik voel me er gewoon heel erg klote onder omdat ik ontzettend uitkeek naar een avondje samen
@ TD: Goed hoor! Met jou ook? Leuke/fijne dag gehad?
Chocolate Cookie- Ratel
Oh oke gelukkig dan niet uit boosheid, maar wel vervelend als jij een avondje samen wilde hebben. Kun je niet morgen een avondje samen plannen?
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:@ TD: Goed hoor! Met jou ook? Leuke/fijne dag gehad?
Mooi zo Ja met mij ook Heb vandaag wat huishoudelijke dingen gedaan en even optocht hier gekeken vanaf ons dakterras, was wel leuk
Gast- Gast
Nope, mijn moeder is morgen jarig en daar gaan we heen. En nu zie ik hem dus twee avonden achter elkaar niet en maandag en woensdag was hij ook al weg.
hebben jullie het tijdens de 80 discussies wel een beetje uit kunnen praten VC?
Laatst aangepast door Lavendel op za 5 maa 2011 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:@ TD: Goed hoor! Met jou ook? Leuke/fijne dag gehad?
Mooi zo Ja met mij ook Heb vandaag wat huishoudelijke dingen gedaan en even optocht hier gekeken vanaf ons dakterras, was wel leuk
Haha, nou herinner ik me weer wat. Wij gingen boodschappen doen, maar reden achteraan de optocht hier. Schreeuwd er opeens iemand van langs de kant: Das ook n mooie wagen!! Was wel ff grappig.
Chocolate Cookie- Ratel
We zijn er nog steeds niet helemaal over uit en hij is boos dat ik zijn moeder heb gesmst.
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: