Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Logees van het andere geslacht

+35
Siamsa
Harrison
Urban Naked
blondje1313
Stranger
Fortissimo
Capt'n Zero
Bliss
Carmen_
Paper Crown
Carrie
Sam
Rouxxxe
Happinaz
*Lieke*
Ella
Toet
Parel
SuperGrover
Marsy28
Makamba
Moira
Tania
Snoes
Marin
minoessepoes
kwak
Nyx
Feline
Lejow
Rush
Maple
Engelse Drop
Susan
Elodie
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Rush di 27 aug 2013 - 1:57

Stranger schreef:Ik ben vrij makkelijk met in 1 bed slapen. Zolang ik niet het vermoeden heb dat iemand meer van mij wil slaap ik gerust met iemand in 1 bed.
Ik had ook geen vermoeden dat mijn bezette klasgenoot aan me zou gaan zitten.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Urban Naked di 27 aug 2013 - 2:25

Dat zou zeker niet mijn voorkeur hebben. Maar ik hou er sowieso niet van als er iemand anders dan m'n vriend in m'n bed ligt. Vriendinnen heb ik ook veel liever op een matras of op de bank. Ik doe geen oog dicht anders.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Carrie di 27 aug 2013 - 2:51

Urban Naked schreef:Dat zou zeker niet mijn voorkeur hebben. Maar ik hou er sowieso niet van als er iemand anders dan m'n vriend in m'n bed ligt. Vriendinnen heb ik ook veel liever op een matras of op de bank. Ik doe geen oog dicht anders.
Haha ja vreselijk was het! Ik weet nog van 1 nacht dat ik bij je lag. Waarom we dat ineens besloten hadden ipv ik op de bank zoals altijd weet ik eigenlijk ook niet.
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Urban Naked di 27 aug 2013 - 2:56

Waarschijnlijk omdat dat dan 'moest kunnen', of de stop van het luchtbed weg was, of omdat ik mezelf anders niet gastvrij genoeg vond ofzo. Driewerf onzin!
Maar ik schaf binnenkort een slaapbankie aan voor in de logeerkamer.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Carrie di 27 aug 2013 - 3:40

Urban Naked schreef:Waarschijnlijk omdat dat dan 'moest kunnen', of de stop van het luchtbed weg was, of omdat ik mezelf anders niet gastvrij genoeg vond ofzo. Driewerf onzin!
Maar ik schaf binnenkort een slaapbankie aan voor in de logeerkamer.
Ik denk omdat we dronken waren. Hoera voor slaapbankjes!
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Elodie di 27 aug 2013 - 6:06

Bliss schreef:Hahaha Zero, I feel you! Vriendinnen slapen bij mij zelfs op een losse matras en t liefst ook in een andere kamer Very Happy Dus idd, geen seks = niet in mijn bed komen.
Haha echt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn vriendinnen liggen ook altijd bij mij..met een max van twee per keer Laughing 
Maar als ik slaap, dan slaap ik toch wel door..soms komt de kleine man er 's nachts of 's ochtends dan ook nog bij ;-)

Ik heb in ieder geval tegen mijn soort-van-vriend gezegd dat die vriend de volgende keer bij mijn zoon in bed gaat. En desnoods op het kraak opklapbed. Ik vind het niet nodig maar hij vindt het anders toch niet zo fijn. Ook al zegt hij nu weer dat ik het zelf moet weten. Gelukkig verbied hij het niet, dan was ik er al snel klaar mee. Nu doe ik het omdat ik rekening met hem wil houden smile)
Jullie mening heeft hierbij wel geholpen Wink

En carrie, wat heeft leeftijd hiermee te maken? Ik ben iets jonger dan jij maar deze gasten zijn weer ouder. Zegt niks smile
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Stranger di 27 aug 2013 - 6:16

Rush schreef:
Stranger schreef:Ik ben vrij makkelijk met in 1 bed slapen. Zolang ik niet het vermoeden heb dat iemand meer van mij wil slaap ik gerust met iemand in 1 bed.
Ik had ook geen vermoeden dat mijn bezette klasgenoot aan me zou gaan zitten.
Als ik zoiets zou mee maken zou ik er wat minder makkelijk in worden, maar gelukkig heeft nog niemand dat bij mij gedaan. Het moet trouwens ook wel iemand zijn die ik goed ken, ik ga niet met iemand die ik niet goed ken in bed liggen.
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Rush di 27 aug 2013 - 6:24

Stranger schreef:
Rush schreef:
Stranger schreef:Ik ben vrij makkelijk met in 1 bed slapen. Zolang ik niet het vermoeden heb dat iemand meer van mij wil slaap ik gerust met iemand in 1 bed.
Ik had ook geen vermoeden dat mijn bezette klasgenoot aan me zou gaan zitten.
Als ik zoiets zou mee maken zou ik er wat minder makkelijk in worden, maar gelukkig heeft nog niemand dat bij mij gedaan. Het moet trouwens ook wel iemand zijn die ik goed ken, ik ga niet met iemand die ik niet goed ken in bed liggen.
Kan je nagaan dat we niet eens in 1 bed lagen, maar naast elkaar op matrassen met ook nog ruimte ertussen.

Maar ik hecht sowieso extreem veel waarde aan mn privacy denk ik. Logeerpartijtjes vond ik vroeger ook verschrikkelijk. En een weekend bij een vriendje slapen was ook geen succes, want de eerste 2 nachten sliep ik vrijwel nooit. Ik kan er gewoon niet tegen denk ik, dat er iemand zo dicht in mn space ligt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Harrison di 27 aug 2013 - 6:25

Vriendinnen mogen gewoon bij mij in bed, maar meestal ligt mijn vriend daar dus dan past het niet. Onze bank is helemaal prima dus daar kan het ook goed en we hebben ook nog een los matras.

Met mannelijke vrienden gaan op de bank of op dat matras.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Siamsa di 27 aug 2013 - 6:49

Ik zie niet in waarom ik een logee bij mij in bed zou laten slapen als ik ook een andere kamer beschikbaar heb. Sowieso wil ik geen man bij mij in bed hebben, nooit (oké, broertje uitgezonderd, ik heb al zo vaak met hem in 1 bed geslapen). Vriendinnen mogen best bij mij in bed slapen als er echt geen andere optie is, maar gelukkig heb ik een tweepersoonsbed als logeerbed en ook nog een los matras voor op de grond. Oh ja en een grote bank en een luchtbed. Er slaapt dus niemand bij mij in bed (mijn vriendin natuurlijk wel), tenzij het luchtalarm afgaat als ik mijn verjaardag aan het vieren ben.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  rapa nui di 27 aug 2013 - 6:55

Hmm, ik ben dan geloof ik ook nog in de minderheid omdat zelfs mijn broer niet bij mij in bed mag. Ik boek speciaal een kamer met 2 aparte bedden als we een keer samen ergens een paar dagen naar toe gaan.

rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Rush di 27 aug 2013 - 7:15

Ik heb ook een beetje te haastig getypt dat broers geen probleem zijn.

1 van m'n broers wil ik echt niet mee in 1 bed liggen haha. Ook niet als de nood hoog is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Bliss di 27 aug 2013 - 10:52

Elodie schreef:
Bliss schreef:Hahaha Zero, I feel you! Vriendinnen slapen bij mij zelfs op een losse matras en t liefst ook in een andere kamer Very Happy Dus idd, geen seks = niet in mijn bed komen.
Haha echt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn vriendinnen liggen ook altijd bij mij..met een max van twee per keer Laughing 
Ja echt. Er hebben echt wel eens vriendinnen in mn bed geslapen en vind dat voor een keer niet zo'n probleem, maar als het kan, leg ik ze liever ergens anders neer Wink Ik slaap al slecht en dan helemaal. Op vakantie een bed delen vind ik nog wel ok, al heb ik dan ook het liefst twee losse bedden. Eén vriendin komt sowieso nooit meer mn bed in, die lult in haar slaap en slaat om zich heen enzo. Hel!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Joan di 27 aug 2013 - 11:04

Wij vinden het beide ook niet echt tof als er iemand van het andere geslacht bij één van ons in bed zou liggen. Mar goed, nu ben ik ook best een 'moeilijke' slaper. Ik blijf ook niet graag logeren tenzij ik alleen op een kamer ligt want als ik een kamer moet delen voel ik me vreselijk ongemakkelijk. Alleen m'n vriend mag mij zien slapen en naast me kruipen smile. Geen vrienden of familie. Ik wil verder geen anderen, behalve mijn vriend, in bed.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 9:33

Elodie schreef:

Ik heb in ieder geval tegen mijn soort-van-vriend gezegd dat die vriend de volgende keer bij mijn zoon in bed gaat.
Dit zou ik nu ook weer niet prettig vinden.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  M-G vr 30 aug 2013 - 10:12

Bij ons slapen de logees meestal op een matras op zolder of in mijn kledingkamer (ik heb de voormalige logeerkamer in beslag genomen voor mijn kleding, vond ik nuttiger dan een aparte logeerkamer:D ) Als mijn vriend niet thuis zou zijn mogen vriendinnen gerust bij mij in bed slapen, deden we vroeger ook. 

Mijn vriend en ik zouden er ook geen problemen mee hebben dat, als het nodig is en niet anders kan, er iemand van het andere geslacht bij mij of hem in bed ligt. De intentie is gewoon slapen daar heb ik geen problemen mee.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Capt'n Zero vr 30 aug 2013 - 10:15

Bliss schreef:
Elodie schreef:
Bliss schreef:Hahaha Zero, I feel you! Vriendinnen slapen bij mij zelfs op een losse matras en t liefst ook in een andere kamer Very Happy Dus idd, geen seks = niet in mijn bed komen.
Haha echt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn vriendinnen liggen ook altijd bij mij..met een max van twee per keer Laughing 
Ja echt. Er hebben echt wel eens vriendinnen in mn bed geslapen en vind dat voor een keer niet zo'n probleem, maar als het kan, leg ik ze liever ergens anders neer ;)Ik slaap al slecht en dan helemaal. Op vakantie een bed delen vind ik nog wel ok, al heb ik dan ook het liefst twee losse bedden. Eén vriendin komt sowieso nooit meer mn bed in, die lult in haar slaap en slaat om zich heen enzo. Hel!
Hahah ik vind dat juist fantastisch - ik heb nog leuke anekdotes daar over, maar dat was niet in 1 bed.
Ik slaap prima in een vreemd bed met een vriendin als het moet (op vakanties bijv) en heb vorig jaar met mijn zusje in 1 bed geslapen in Disney, maar mijn eigen bed... die deel ik gewoon niet vrijwillig, tenzij er echt geen andere oplossing is.
Een vriend van mij heeft zelfs een keer (eigen idee) tussen een grote stapel tuinkussens gelegen.
(Ons motto ; als je op Lowlands kunt slapen, kan je overal slapen)
Mijn bed is gewoon een stukje prive.

Heb er ooit een vriendin in laten slapen met haar vriend toen ze op mijn huis ging passen en dat vond ik echt al een vies idee - ik wilde er ook gewoon niet aan denken. Gelukkig kraakte mijn bed als de bliksem en was seks gewoon zo goed als onmogelijk nerd
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Sterre vr 30 aug 2013 - 10:22

Ik heb toen we nog in studentenkamers woonden heel vaak met vriendinnen in m'n 1.40m bedje gelegen na het stappen smile. Maar nu wonen we allemaal in huizen of appartementen met meerdere kamers, dus dan is het niet meer nodig en slaap ik ook liever niet meer in 1 bed.

Met mannelijke vrienden heb ik geloof ik een enkele keer uit nood ook een bed (of zelfs auto nerd ) gedeeld, zonder dat dat uitdraaide op seks. Daar had ik met diegene ook absoluuuut geen behoefte aan.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Logees van het andere geslacht  - Pagina 3 Empty Re: Logees van het andere geslacht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum