Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekentenis...

+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers

Pagina 17 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 17 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Fortissimo ma 26 aug 2013 - 10:54

Carrie schreef:
Fortissimo schreef:
Carrie schreef:
Fortissimo schreef:
Luce schreef:Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft smile Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
Nee, dat want dat is hip. Duh..
Leg jij nog even uit wat er hoerig is aan een string onder een jurkje?
Dan mag jij eerst mijn geheugen even opfrissen door het desbetreffende topic op te zoeken zodat ik kan lezen in wat voor context dit gezegd is.

Trouwens, wat heb jij een geheugen van een olifant. :roll:En dat met dingen die op een forum gezegd zijn.. Ik weet niet hoor.. laughcry
Ja het geheugen wel ja :DWas niet onder dit account, dus beetje moeilijk opzoeken.
Dit account is van 5 maart 2012 (zo'n 1,5 jaar geleden dus..) en krijg alsnog een opmerking naar mijn hoofd geslingerd waarvan ik (en misschien jij ook wel niet eens) weet of ik dat wel was.. Ik zou zeggen; succes met zoeken! Ben erg benieuwd.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Poubelle ma 26 aug 2013 - 10:59

Maple ik snap je ook niet meer. Was het de bedoeling dat ik me aangevallen zou voelen omdat ik iets over Miss Etam zei en New Balance leuk vind?
Ik denk bij NB niet aan Nee Kids en matjes enzo dus ik voel me niet aangesproken, maar sowieso als je je aangesproken voelt door wat iemand hier zegt over een bepaalde groep mensen, wat dan ook, dan ligt dat volgens mij meer aan jezelf dan aan de opmerking.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Poubelle ma 26 aug 2013 - 11:03

Wat ik trouwens wel grappig vond is dat iedereen die maar een mouw heeft van Miss Etam aan het steigeren was en dat dat meisje wat werkt bij Miss Etam heel chill reageerde.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Luce ma 26 aug 2013 - 11:11

Toet schreef:
Luce schreef:Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft smile Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
HAHAHAHA come onnnn. Ik zeg juist dat het me geen flikker boeit maar dat ik het opvallend vind dat er pagina's lange discussie ontstaat om een opmerking over miss etam en dat nu niemand van de New Balance zich druk maakt over een opmerking. Dat is toch grappig..
Ik vind het grappig dat je zo hapt smile.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Luce ma 26 aug 2013 - 11:14

Poubelle schreef:Wat ik trouwens wel grappig vond is dat iedereen die maar een mouw heeft van Miss Etam aan het steigeren was en dat dat meisje wat werkt bij Miss Etam heel chill reageerde.
Wie zegt dat iedereen die reageerde op jouw bericht naar de Miss Etam gaat?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Joli86 ma 26 aug 2013 - 11:30

Bazinga schreef:Ik vind iemand pas echt hip als ze dragen wat ze willen en zich er goed in voelen. smile
Yes! Ik ben hip! Wink Thxs bazinga!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  loura ma 26 aug 2013 - 18:20

Poe poe en dat allemaal om een witte legging. lol! 

Miss Etam heeft toch ook gewoon een beetje een oudere dames imago? Dat wil niet zeggen dat ze nooit iets in de winkel hebben hangen dat leuk is. Desigual vind ik ook over het algemeen heel lelijk maar toevallig zag ik laatst een mooi jasje! Deze:

Bekentenis... - Pagina 17 U9eg  

Beetje jammer dat aan de achterkant dan hun logo staat das zonde.

Als mensen een witte legging willen dragen moeten ze dat lekker doen, maar in de meeste gevallen flatteert het je figuur gewoon niet. Ik vind leggings dragen als broek miss nog erger.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Carrie ma 26 aug 2013 - 18:57

Haha Fortissimo ik ga echt niet zoeken hoor maar bedankt voor je succeswens.
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 19:20

Weet je wat ik echt niet snap? Eerst komt er een topic over de witte legging. Een handjevol forummers zegt dat ze dat kledingstuk lelijk vinden, en ineens pakt iedereen dat op alsof er een algemeen verbod is op witte leggings. Vervolgens zegt iemand: Boeiend, als je een witte legging mooi vind moet je het lekker dragen. Daarna komen er een stuk of wat forummers die zeggen: Ik draag witte leggings en ik ben er trots op! Alsof ze heel rebels zijn door een witte legging aan te trekken? Ik snap die logica niet! En de uiteindelijke conclusie van deze hele reeks gebeurtenissen is altijd hetzelfde: Iedereen moet lekker aantrekken waar 'ie zich prettig in voelt/wat 'ie mooi vindt. Behalve Marin, want polo's zijn schijnbaar ook verboden. Ben benieuwd wanneer deze hele discussie weer opnieuw begint, maar dan over polo's.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Charles ma 26 aug 2013 - 19:20

Ik was op zoek naar een beetje een hoerige outfit (omdat mijn seksleven naar de klote is nu ik kinderen heb) maar vond dat wel lastig, zo als nieuwbakken moeke. Maar ik heb hier dus de tip gevonden, ik ga een string onder een jurkje doen! Simpel doch effectief! Ik weet niet of dat flatteert met mijn korte en praktische haar dat ik al jaren heb (reeds voor de kids). Ik heb nog een King Louie jurkje hangen, maar was er een beetje op uitgekeken. Maar alles voor de goede hoer! En mijn New Balance eronder! Moet ik dan wel kut roepen de hele dag, vanwege die New kids associatie?

Pffff...ingewikkeld hoor, trends volgens de doorsnee forummer bijhouden!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 19:58

Luce schreef:
Toet schreef:
HAHAHAHA come onnnn. Ik zeg juist dat het me geen flikker boeit maar dat ik het opvallend vind dat er pagina's lange discussie ontstaat om een opmerking over miss etam en dat nu niemand van de New Balance zich druk maakt over een opmerking. Dat is toch grappig..
Ik vind het grappig dat je zo hapt smile.
Nou, die bitterbal schijnt jou ook anders wel lekker te smaken. smile
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 19:59

Charles schreef:Ik was op zoek naar een beetje een hoerige outfit (omdat mijn seksleven naar de klote is nu ik kinderen heb) maar vond dat wel lastig, zo als nieuwbakken moeke. Maar ik heb hier dus de tip gevonden, ik ga een string onder een jurkje doen! Simpel doch effectief! Ik weet niet of dat flatteert met mijn korte en praktische haar dat ik al jaren heb (reeds voor de kids). Ik heb nog een King Louie jurkje hangen, maar was er een beetje op uitgekeken. Maar alles voor de goede hoer! En mijn New Balance eronder! Moet ik dan wel kut roepen de hele dag, vanwege die New kids associatie?

Vergeet je dan niet de WeVibe te bestellen? Anders gaat je hoerige, gedurfde imago weer naar de haaien!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Charles ma 26 aug 2013 - 20:12

Caro schreef:
Charles schreef:Ik was op zoek naar een beetje een hoerige outfit (omdat mijn seksleven naar de klote is nu ik kinderen heb) maar vond dat wel lastig, zo als nieuwbakken moeke. Maar ik heb hier dus de tip gevonden, ik ga een string onder een jurkje doen! Simpel doch effectief! Ik weet niet of dat flatteert met mijn korte en praktische haar dat ik al jaren heb (reeds voor de kids). Ik heb nog een King Louie jurkje hangen, maar was er een beetje op uitgekeken. Maar alles voor de goede hoer! En mijn New Balance eronder! Moet ik dan wel kut roepen de hele dag, vanwege die New kids associatie?

Vergeet je dan niet de WeVibe te bestellen? Anders gaat je hoerige, gedurfde imago weer naar de haaien!
Ik meende te mogen concluderen dat deze vibrator, naast een piemel, niet past in de vagina van de doorsnee-forumster.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 20:41

Handig spul dat glijmiddel! Wel eens van gehoord :P

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 21:10

Punk'd schreef:Handig spul dat glijmiddel! Wel eens van gehoord :P
Hup! Kwak het erop Charles!! Beetje flexibel zijn, dat past ook bij de doorsnee forumster Laughing
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Fortissimo ma 26 aug 2013 - 21:11

Carrie schreef:Haha Fortissimo ik ga echt niet zoeken hoor maar bedankt voor je succeswens.
Goh jammer, was wel benieuwd! Maar nu er dus geen bewijs is, en ik niet eens weet of en in wat voor context het gezegd is, kan je die opmerking dus beter voor je houden smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Carrie ma 26 aug 2013 - 21:21

Fortissimo schreef:
Carrie schreef:Haha Fortissimo ik ga echt niet zoeken hoor maar bedankt voor je succeswens.
Goh jammer, was wel benieuwd! Maar nu er dus geen bewijs is, en ik niet eens weet of en in wat voor context het gezegd is, kan je die opmerking dus beter voor je houden smile
Te laat!
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fortissimo ma 26 aug 2013 - 21:25

Carrie schreef:
Fortissimo schreef:
Te laat!
Je wilt het laatste woord hebben zie ik?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 26 aug 2013 - 21:28

Haha oh my god. Please.

Stop dat kinderachtige gedoe. pale 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 21:37

Fortissimo schreef:
Carrie schreef:
Fortissimo schreef:
Te laat!
En jij vooral niet? Laughing 

hahahahahaha sorry, ik zit nu dus echt hardop te lachen! En mijn collegas kijken me zeer raar aan.. nerd
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 26 aug 2013 - 21:37

Ik dacht hier echt een hele extreme bekentenis te lezen, aangezien het topic 28 pagina's telt. Valt dat even tegen smile

Ik heb alleen de openingspost gelezen en daarna de laatste pagina, dus ik snap er geen drol van.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Rush ma 26 aug 2013 - 21:38

Caro schreef:
Fortissimo schreef:
Carrie schreef:
Fortissimo schreef:
Te laat!
En jij vooral niet? Laughing 

hahahahahaha sorry, ik zit nu dus echt hardop te lachen! En mijn collegas kijken me zeer raar aan.. nerd
Same here. Op dat stukje van collega`s na. Wink 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Carrie ma 26 aug 2013 - 21:41

Per se het laatste woord willen hebben? Nee hoor, ik antwoord gewoon netjes naar jou, we zijn toch aan het 'praten'? Dat doe je in een gesprek, antwoorden. En dit zeg ik niet om het laatste woord te hebben als je dat weer denkt.
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 22:01

Carrie schreef:Per se het laatste woord willen hebben? Nee hoor, ik antwoord gewoon netjes naar jou, we zijn toch aan het 'praten'? Dat doe je in een gesprek, antwoorden. En dit zeg ik niet om het laatste woord te hebben als je dat weer denkt.
Laughing
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  KOL ma 26 aug 2013 - 22:46

Mijn vriend zag gisteren de folder van Miss Etam en zei 'hey dat is een leuk shirt'. 
http://www.missetam.nl/top-rood/nl/product/44391/ 
Ik heb hem maar héél snel uit zijn droom geholpen en heb hem gezegd dat ik echt nog láng niet toe ben aan moekes-kleding. 't ziet er ook verschrikkelijk lelijk uit, zeker met een donkere skinny eronder en een leuk paar pumps (wel zonder bandjes, want ook al heb je smalle voeten, die bandjes kunnen écht niet, dan maar schoenen die 'uitfloepen').

Rolling Eyes
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: