Bekentenis...
+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers
Pagina 10 van 19
Pagina 10 van 19 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19
Re: Bekentenis...
Overigens zoek ik bij wehkamp.nl naar miss etam, de winkel heb ik nog nooit van binnen gezien. Ik beoordeel kledingstukken op leuk- en draagbaarheid, niet op merk.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
En al draag je wel crocs of witte leggings, wat dan nog? Het gaat er om dat jij zelf mooi vindt wat je draagt. En als iemand anders dat toevallig niet mooi vindt, jammer dan. We zijn ten slotte geen slaaf van de mode.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Hahaha, 4 tot 5 keer? Nee hoor, verder dan 2 tot 3 keer kom ik niet.Luce schreef:Ik durf te wedden dat ED ook 4/5 keer per week sport als dit ter sprake komt, wat denken jullie? Ik bedoel, ze verzint toch alles al aan elkaar vast, kan dat er ook nog wel bij.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Luce schreef:Haha, jij had 'm ook al doorBolleke schreef:Luce ja dat is waar. Ze is tenslotte ook ineens gelovig.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
En zo is het ook! Je moet toch zeker dragen waar jij je fijn in voelt, en smaken verschillen, ja tog zeker.Ragazza schreef:En al draag je wel crocs of witte leggings, wat dan nog? Het gaat er om dat jij zelf mooi vindt wat je draagt. En als iemand anders dat toevallig niet mooi vindt, jammer dan. We zijn ten slotte geen slaaf van de mode.
Carrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13
Nieuwe avatar, anyone?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hahah Sogood! Ik was net op zoek naar een nieuwe avatar!
Maar ik durf niet, dat komt dan vast denigrerend over.
Maar ik durf niet, dat komt dan vast denigrerend over.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
En die vind ik dus leuk, draag ik zo ook regelmatig en voel ik me prettig in. Vind ik ook helemaal bij mij passen, is helemaal mijn stijl. Ik krijg er zelfs (inderdaad, niet te geloven) wel eens complimenten over dat dit mij leuk staat. Ik straal dan gewoon uit dat ik me er zeker en prettig in voel en draag er de juiste kleuren boven die mij ook staan. Ook al ben ik dan voor anderen een compleet moeke (maar dan zelfs zonder kinderen): ik denk dat het beter is dat ik zo iets draag dan dingen waarin ik me compleet ongelukkig voel ivm niet mijn stijl en dat ik daardoor bv onzekerheid uitstraal.SoGood schreef:De kniespijkerrok met bijpassende lage bandjespumps natuurlijk.
En beter dat ik zo'n tuttige lengte draag dan kortere rokjes die ivm mijn gewicht etc echt niet staan.
Laatst aangepast door rapa nui op zo 25 aug 2013 - 23:41; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Gewoon lekker dragen waar jij je lekker in voelt. Ik ben blij dat wij niet allemaal hetzelfde dragen, dat zou saai zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Gewoon lekker dragen waar jij je lekker in voelt. Ik ben blij dat wij niet allemaal hetzelfde dragen, dat zou saai zijn.
Maar wel makkelijk, want dan kunnen we elkaar niet meer afkraken op kleding gebied
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ooo ik leef in mijn birkinstocks, ik wist helemaal niet dat dat niet meer kan. Ik hou er zo van.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik leef er ook zowat in hoor. Lopen heerlijk die dingen.Caroow schreef:Ooo ik leef in mijn birkinstocks, ik wist helemaal niet dat dat niet meer kan. Ik hou er zo van.
Maar zonder negativiteit ook geen positiviteitAimee schreef:Maar wel makkelijk, want dan kunnen we elkaar niet meer afkraken op kleding gebiedJeanette schreef:Gewoon lekker dragen waar jij je lekker in voelt. Ik ben blij dat wij niet allemaal hetzelfde dragen, dat zou saai zijn.
Met bepaald soort moeilijke voeten staan zulk soort degelijke pumps toch echt stukken mooier en verzorgder dan sandaaltjes of ballerina's. Voor sandaaltjes moet je toonbare tenen etc. hebben en vind ik bij wat minder weer al snel te zomers staan. In van die lagere ballerina's ogen voeten vaak nog lomper en die platte schoenen lopen niet echt lekker ivm te plat. Als ik naar mijn werk een rok draag (altijd) dan kies ik met mijn moeilijke voeten toch echt voor degelijke pumps omdat die hoogte wel net wat vrouwelijker oogt en de schoenen (meest belangrijk) ook gewoon lekker lopen. Veterschoenen of veel andere schoenen zijn ook niet echt mooi onder een rok.minoessepoes schreef:Ook begrijp ik niet echt dat mensen van die ontzettend lelijke maar praktische pumps kopen omdat ze moeilijke voeten hebben. Voor mij zou dat gewoon betekenen dat ik geen pumps zou dragen, dan zou ik in de zomer voor mooie sandaaltjes of ballerina's en in de winter voor laarzen kiezen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Elliot schreef:Engelse Drop schreef:Laten we wel wezen: voor veel vrouwen maakt het weinig uit wat ze aanhebben. Ze hebben nu eenmaal geen mooi lichaam en dan wordt het lastig om er mooi uit te zien. Kleding kan heel wat voor je doen, maar natuurlijk niet alles. Het kan wel tegen je werken, zie bijvoorbeeld al die tuttige kleding in dit topic, of veel te strakke kleding, etc. Maar vaak zie ik ook vrouwen lopen die echt wel hun best doen, maar er gewoon niet mooi kúnnen uitzien, omdat ze of een chagrijnig hoofd hebben dat op onweer staat en een schelle stem waarmee ze hun kinderen roepen, óf omdat ze gewoon veels te dik zijn en hun hele houding en tred enkel negativiteit uitstralen. Zo'n langzame manier van bewegen, die gebogen houding, die gekke trekjes om bepaalde lichaamsdelen wat te bedekken, waardoor ze steeds krampachtig met hun hand ergens langs hun lichaam blijven zweven.
Bij dergelijke vrouwen denk ik regelmatig: al draagt een aap een gouden ring....
Ik ben nu wel heel benieuwd naar een foto van jou ED. Jij moet wel een fotomodel zijn als je zo over andere vrouwen kunt praten.
Maar echt. Ik vraag mij werkelijk af wie jij bent en wat jij in het dagelijks leven doet. Wat moet jij ontzettend ongelukkig zijn en walgelijk mooi.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik vind dit overigens echt absurd laag.TukTuk schreef:Waarschijnlijk wel als het merk Prada oid er op stondPaper Crown schreef:Eerlijk? Fortissimo, dat zou ik nooit kopen. En ik zou het echt zeggen als ik t leuk zou vinden!
Als je een beetje respect in je lijf en leden hebt dan zou je zo'n lage opmerking niet maken.
Ik vind dat het in dit geval ook PC als persoon ernstig tekort doet. Bah.
Ontopic: Het boeit me geen ruk. Ik draag geen witte legging omdat het ontzettend afsteekt op mijn benen en verder zal het echt mij aan mijn zwarte legging kont roesten wie of waarom de legging gedragen wordt.
Ik kijk vooral of kleding te dragen is en een beetje naar kwaliteit. Absoluut niet naar merk.
Ik heb overigens ook birckenstocks, king louis jurkjes, leggings, een spijkerrokje waar ik een vestje op draag en ik koop mijn sokken altijd bij miss etam. Blijven lekker goed zitten. Ik krijg dagelijks complimenten, heb té veel vrienden en ben ook nog een leuke werkende moeke. Ik fiets trouwens op een bakfiets naar mijn werk.
Dus als iemand mij wilt ontvrienden op FB......?
Happinaz- Kletskop
Ja toch, niet dan?Carrie schreef:En zo is het ook! Je moet toch zeker dragen waar jij je fijn in voelt, en smaken verschillen, ja tog zeker.Ragazza schreef:En al draag je wel crocs of witte leggings, wat dan nog? Het gaat er om dat jij zelf mooi vindt wat je draagt. En als iemand anders dat toevallig niet mooi vindt, jammer dan. We zijn ten slotte geen slaaf van de mode.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ben het eens met TukTukHappinaz schreef:Ik vind dit overigens echt absurd laag.TukTuk schreef:Waarschijnlijk wel als het merk Prada oid er op stondPaper Crown schreef:Eerlijk? Fortissimo, dat zou ik nooit kopen. En ik zou het echt zeggen als ik t leuk zou vinden!
Als je een beetje respect in je lijf en leden hebt dan zou je zo'n lage opmerking niet maken.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Happinaz schreef:Ik vind dit overigens echt absurd laag.TukTuk schreef:Waarschijnlijk wel als het merk Prada oid er op stondPaper Crown schreef:Eerlijk? Fortissimo, dat zou ik nooit kopen. En ik zou het echt zeggen als ik t leuk zou vinden!
Ontopic: Het boeit me geen ruk. Ik draag geen witte legging omdat het ontzettend afsteekt op mijn benen en verder zal het echt mij aan mijn zwarte legging kont roesten wie of waarom de legging gedragen wordt.
Ik kijk vooral of kleding te dragen is en een beetje naar kwaliteit. Absoluut niet naar merk.
Ik heb overigens ook birckenstocks, king louis jurkjes, leggings, een spijkerrokje waar ik een vestje op draag en ik koop mijn sokken altijd bij miss etam. Blijven lekker goed zitten. Ik krijg dagelijks complimenten, heb té veel vrienden en ben ook nog een leuke werkende moeke. Ik fiets trouwens op een bakfiets naar mijn werk.
Dus als iemand mij wilt ontvrienden op FB......?
Ik heb popcorn nodig om dit te kunnen verwerken..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Die sokken zijn het ergste hè Lejow?
_Fem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13
Ehm. Oke. Hoera!xxjojootjexx schreef:Ben het eens met TukTukHappinaz schreef:Ik vind dit overigens echt absurd laag.TukTuk schreef:Waarschijnlijk wel als het merk Prada oid er op stondPaper Crown schreef:Eerlijk? Fortissimo, dat zou ik nooit kopen. En ik zou het echt zeggen als ik t leuk zou vinden!
Lejow, ik heb een dubbele portie voor je gehaald!
Happinaz- Kletskop
Oh, gaan we weer, van voor af aan?
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Uiteraard.Maple schreef:Oh, gaan we weer, van voor af aan?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Weet je wat het wel is, als Chanel witte leggings zou gaan gebruiken in de nieuwe collectie, of Dolce & Gabanna zouden Crocs gaan ontwerpen, zou de hele modewereld het gelijk kopen én dragen. Alles komt een keer terug.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vind bakfietsen trouwens super leuk.
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Pagina 10 van 19 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19
Pagina 10 van 19