Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekentenis...

+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 18 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Atelier Madame ma 26 aug 2013 - 22:49

KOL schreef:Mijn vriend zag gisteren de folder van Miss Etam en zei 'hey dat is een leuk shirt'. 
http://www.missetam.nl/top-rood/nl/product/44391/ 
Ik heb hem maar héél snel uit zijn droom geholpen en heb hem gezegd dat ik echt nog láng niet toe ben aan moekes-kleding. 't ziet er ook verschrikkelijk lelijk uit, zeker met een donkere skinny eronder en een leuk paar pumps (wel zonder bandjes, want ook al heb je smalle voeten, die bandjes kunnen écht niet, dan maar schoenen die 'uitfloepen').

Rolling Eyes
Je bent hier toch wel sarcastisch hè Embarassed Ik vind dit namelijk een helel leuke outfit!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush ma 26 aug 2013 - 22:50

Ik vind heel veel outfits leuk op die website van Miss Etam!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  KOL ma 26 aug 2013 - 22:57

Atelier Madame schreef:
KOL schreef:Mijn vriend zag gisteren de folder van Miss Etam en zei 'hey dat is een leuk shirt'. 
http://www.missetam.nl/top-rood/nl/product/44391/ 
Ik heb hem maar héél snel uit zijn droom geholpen en heb hem gezegd dat ik echt nog láng niet toe ben aan moekes-kleding. 't ziet er ook verschrikkelijk lelijk uit, zeker met een donkere skinny eronder en een leuk paar pumps (wel zonder bandjes, want ook al heb je smalle voeten, die bandjes kunnen écht niet, dan maar schoenen die 'uitfloepen').

Rolling Eyes
Je bent hier toch wel sarcastisch hè Embarassed Ik vind dit namelijk een helel leuke outfit!
Heel sarcastisch Yes
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601

Bericht  Aimee ma 26 aug 2013 - 22:59

Maarrr het kan toch gewoon dat er hier ook vrouwen zijn die het níet leuk vinden? Waarom mag dat niet?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  KOL ma 26 aug 2013 - 23:09

Het gaat er niet om dat ze het niet leuk vinden (ik vind zo veel niet leuk als ik m'n ogen de kost geef op straat), maar dat er meteen een stempel op die kleren wordt gedrukt dat dat voor een bepaalde categorie vrouwen is, terwijl dat gewoon onzin is. 
De combi van dit shirt met donkere skinny is voor vrijwel elke vrouw geschikt, van elke leeftijd. 
Of ik moet nu opeens heel gek zijn geworden dat ik zoiets denk / vind scratch
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 23:13

KOL schreef:Het gaat er niet om dat ze het niet leuk vinden (ik vind zo veel niet leuk als ik m'n ogen de kost geef op straat), maar dat er meteen een stempel op die kleren wordt gedrukt dat dat voor een bepaalde categorie vrouwen is, terwijl dat gewoon onzin is. 
De combi van dit shirt met donkere skinny is voor vrijwel elke vrouw geschikt, van elke leeftijd. 
Maar dat is juist de reden waarom er een stempel op gedrukt wordt denk ik.

Braaf wordt misschien gelinkt aan moekes. Geen idee hoor haha. Maar in mijn ogen zijn moekes gewoon vrouwen die zichzelf niet meer belangrijk vinden en zich heel makkelijk kleden en basic blijven omdat ze zichzelf geen uitspatting gunnen of niet meer weten hoe dat moet.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Aimee ma 26 aug 2013 - 23:13

KOL schreef:Het gaat er niet om dat ze het niet leuk vinden (ik vind zo veel niet leuk als ik m'n ogen de kost geef op straat), maar dat er meteen een stempel op die kleren wordt gedrukt dat dat voor een bepaalde categorie vrouwen is, terwijl dat gewoon onzin is. 
Nee, jij bent niet gek geworden, maar dat is inderdaad iets wat jij vind. Ik zou het niet zo snel aan doen, vind het vrij degelijk en het is voor mijn gevoel iets wat mijn moeder zou aantrekken. Mijn moeder is wel vrij hip Very Happy Maar het kleurt wel mijn mening over dergelijke kleding, ik voel me daar te jong voor.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee ma 26 aug 2013 - 23:16

Trouwens, daardoor zit ik wel gigantisch in een identiteitscrisis. Ik wil nog geen Miss Etam kleding doordat ik dat associeer met mijn moeder, maar ik wil ook geen newbalance of iets anders hips omdat ik me daar ook niet prettig in voel. Ik ben gedoemd om in mn blote kont te gaan, denk ik.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 23:43

Aimee schreef:Trouwens, daardoor zit ik wel gigantisch in een identiteitscrisis. Ik wil nog geen Miss Etam kleding doordat ik dat associeer met mijn moeder, maar ik wil ook geen newbalance of iets anders hips omdat ik me daar ook niet prettig in voel. Ik ben gedoemd om in mn blote kont te gaan, denk ik.
Haha zie mijn onderschrift! Goeie keus! :cheering:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Parel ma 26 aug 2013 - 23:50

Ik denk bij dat soort moeke kleding, als ik het leuk vindt, juist 'als ik het aan heb staat het veel hipper, of minder ordinair, zoiets'. Maar goed mijn moeder draagt dan ook tijgerprintrokjes, dus we liggen vrij duidelijk op 1 lijn.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  litllejoy ma 26 aug 2013 - 23:57

Oei ik heb gister kleding besteld bij de Miss Etam.. Maar voel me toch echt geen moeke hoor haha.
En als ik naar de kleding kijk die ik besteld heb, zie ik dat er ook echt niet aan af.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Parel di 27 aug 2013 - 0:14

Joh er komt hier zo een shitload binnen van miss etam en c&a (the horror!), maar ik kan niet wachten! In theorie ben ik misschien wel een moeke, maar ik voel me iets hipper dan dat.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Feline di 27 aug 2013 - 0:29

Gaat goed he Parel.. je shopstop Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  KOL di 27 aug 2013 - 1:13

Aimee schreef:
Nee, jij bent niet gek geworden, maar dat is inderdaad iets wat jij vind. Ik zou het niet zo snel aan doen, vind het vrij degelijk en het is voor mijn gevoel iets wat mijn moeder zou aantrekken. Mijn moeder is wel vrij hip Very Happy Maar het kleurt wel mijn mening over dergelijke kleding, ik voel me daar te jong voor.
Mwah bij nader inzien vind ik het meer voor vrouwen tot een jaar of 40. Maar jongere vrouwen die dit aantrekken zien er toch moderner uit dan oudere vrouwen die dit aantrekken? Het ligt toch ook aan de kleding zelf?
Ik ben 32 en draag veel H&M, Zara, etc. Hoeft toch niet te betekenen dat je ouder wordt, dan je automatisch naar zulke kledingwinkels 'moet' gaan? M'n moeder shopte ook nog bij H&M. 
Of is dat inmiddels ook moeke-kleding... scratch
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Punk'd di 27 aug 2013 - 1:41

Ik vind Miss Etam trouwens voor alle leeftijden vrouwen, maar wel een bepaald type vrouw. In mijn ogen een vrouw die niet zo graag opvalt en haarzelf degelijk wilt kleden.

Daar is verder niets mis mee, maar iedereen kan toch toegeven dat Miss Etam niet vernieuwend of trendy is?

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Elliot di 27 aug 2013 - 1:45

Punk'd schreef:Ik vind Miss Etam trouwens voor alle leeftijden vrouwen, maar wel een bepaald type vrouw. In mijn ogen een vrouw die niet zo graag opvalt en haarzelf degelijk wilt kleden.

Daar is verder niets mis mee, maar iedereen kan toch toegeven dat Miss Etam niet vernieuwend of trendy is?
Niet vernieuwend is zeker waar, maar ik vind ze vaak wel trendy, in die zin dat ze kleding verkopen die past bij de laatste trends. Niet zo trendy als designerkleding, maar ik vind Miss Etam niet per definitie onder doen voor andere, goedkopere kledingwinkels zoals H&M. Natuurlijk zijn er ook heel veel dingen te koop die inderdaad truttig zijn, maar bij de H&M hangt ook genoeg truttige meuk.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Bazinga di 27 aug 2013 - 1:45

Hebben we 't trouwens dan niet over de 'setjes' van Miss Etam? Ik bedoel.. Een shirt is een shirt, toch? Zoals in die link die.. Ergens stond. En een wit blousje is een wit blousje. Een skinny is een skinny... Etc. En wat voor blingbling je eroverheen gooit of welke string je eruit laat steken is dan weer aan jou.

Maar verder verkoopt Miss Etam in principe 't zelfde als de H&M en al die andere hippe ketens, 't gaat erom hoe je dingen combineert, vind ik. (en ik ben echt .. Totaal niet modieus, geef ik ook rustig toe Wink)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Harrison di 27 aug 2013 - 1:58

Bazinga schreef:Hebben we 't trouwens dan niet over de 'setjes' van Miss Etam? Ik bedoel.. Een shirt is een shirt, toch? Zoals in die link die.. Ergens stond. En een wit blousje is een wit blousje. Een skinny is een skinny... Etc. En wat voor blingbling je eroverheen gooit of welke string je eruit laat steken is dan weer aan jou.

Maar verder verkoopt Miss Etam in principe 't zelfde als de H&M en al die andere hippe ketens, 't gaat erom hoe je dingen combineert, vind ik. (en ik ben echt .. Totaal niet modieus, geef ik ook rustig toe Wink)
Ben ik het niet helemaal mee eens. Een basic wit shirt is een basic wit shirt ja, maar de opvallendere stukken zoals een colbertje of een mooie trui van 2 verschillende winkels kunnen echt 2 werelden van verschil zijn.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Feline di 27 aug 2013 - 1:59

En een skinny al helemaal!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Sayuri di 27 aug 2013 - 2:00

Harrison schreef:
Bazinga schreef:Hebben we 't trouwens dan niet over de 'setjes' van Miss Etam? Ik bedoel.. Een shirt is een shirt, toch? Zoals in die link die.. Ergens stond. En een wit blousje is een wit blousje. Een skinny is een skinny... Etc. En wat voor blingbling je eroverheen gooit of welke string je eruit laat steken is dan weer aan jou.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Een basic wit shirt is een basic wit shirt ja, maar de opvallendere stukken zoals een colbertje of een mooie trui van 2 verschillende winkels kunnen echt 2 werelden van verschil zijn.
En een wit blousje ook!
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Rush di 27 aug 2013 - 2:10

Ik weet niet, maar ik vind dit gewoon echt leuk.

Bekentenis... - Pagina 18 1040_mi_pd_1

Bekentenis... - Pagina 18 1108_mi_pd_1

Is het anders of vernieuwend? Nee. Maar dat hoeft toch ook niet? 90% van het forum draagt nou eenmaal niet zulke 'aparte' kleding als Punk'd.

Wat ik overigens wel mooi vind, maar bij Punk'd. Niet bij het gros van alle vrouwen. Zoiets moet bij je passen en je moet het ook 'kunnen' dragen. Wat dat betreft valt Miss Etam toch gewoon onder de H&M, VILA, VeroModa en dat soort winkels? Het is allemaal wat basic, maar wel trendy en voor 'een ieder' wat wils.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 27 aug 2013 - 2:11

Oh en uiteraard droom ik wel eens weg bij shortjes, mooie topjes en kokerrokjes, een beetje dat sjieke uiterlijk wat bij veel petit exotische dames (zoals PC & Sugarfall) zo prachtig staat. Maar het staat mij gewoon niet. Dus dan kies ik iets zoals bovenstaande, wat 'altijd goed' is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel di 27 aug 2013 - 2:15

Feline schreef:Gaat goed he Parel.. je shopstop Wink
Joh dat is toch ook helemaal niks voor mij! Hoe kon ik zo stom zijn Laughing 
Het viel nog mee, tót vorige week...
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle di 27 aug 2013 - 2:18

Rush schreef:Ik weet niet, maar ik vind dit gewoon echt leuk.

Bekentenis... - Pagina 18 1040_mi_pd_1

Bekentenis... - Pagina 18 1108_mi_pd_1

Is het anders of vernieuwend? Nee. Maar dat hoeft toch ook niet? 90% van het forum draagt nou eenmaal niet zulke 'aparte' kleding als Punk'd.

Wat ik overigens wel mooi vind, maar bij Punk'd. Niet bij het gros van alle vrouwen. Zoiets moet bij je passen en je moet het ook 'kunnen' dragen. Wat dat betreft valt Miss Etam toch gewoon onder de H&M, VILA, VeroModa en dat soort winkels? Het is allemaal wat basic, maar wel trendy en voor 'een ieder' wat wils.
Ik vind Miss Etam niet onder Vero Moda etc vallen, ik vind het meer basic dan die winkels.
Ja Miss Etam heeft ook weleens leuke dingen ertussen hangen, maar het is niet persé een winkel waar iedereen kan slagen.
Smaken verschillen nou eenmaal, daar is toch niks ergs aan?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bazinga di 27 aug 2013 - 2:28

Ja, smaken verschillen en that's a good thing, maar ik krijg wel nare smaak in m'n bakkes omdat 't wel overkomt alsof er op Miss Etam-shoppers wordt neergekeken. De witte legging wordt immers neergesabeld en dat zou typisch iets zijn voor de Miss Etam liefhebber... Met andere woorden?

Nu kan ik heus wel door al die ongein heenprikken en ik winkel zelf amper, laat staan dat ik bij Miss Etam kom, maar voor degene die er wel (vaak) komen, vind ik 't lullig. Want, idd, als je een maatje meer hebt, ben je al snel aangewezen tot een beperkt aantal winkels, waaronder Miss Etam.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: