Bekentenis...
+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers
Pagina 16 van 19
Pagina 16 van 19 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19
Re: Bekentenis...
Weet je wel hoe lekker zoiets loopt? Op mijn 13e dan enkel zwarte met witte logo gedragen, maar sjees... Wat een voetengenot.Aimee schreef:Ik heb persoonlijk iets tegen nike air max
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Maple schreef:Bij New Balance zie ik van die New Kids jongens voor me, van die jongens met die matjes die in de jaren 80 zijn blijven hangen.
Je hebt niet door dat je nu preciés hetzelfde doet als (onder ander de opmerking van Poubelle) waar pagina's lange discussie over is geweest?
Haha echt waar zeg, nu snap ik dus echt niet meer waar mensen zich druk om maken. Een opmerking als deze van jou doet mij echt helemaal niks, ik vind mijn New Balance nog steeds net zo tof. Waarom voelen alle Miss Etams onder ons zich wel zo aangevallen? Generatiekloof ofzo..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hou ook van mijn New Balancejes en zelfs die Nike Air Max hierboven kan ik best wel weer waarderen de laatste tijd. Ik moet ook altijd ff wennen aan een 'nieuwe' (retro) trend.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mooi dit, daar deed ik het omToet schreef:Maple schreef:Bij New Balance zie ik van die New Kids jongens voor me, van die jongens met die matjes die in de jaren 80 zijn blijven hangen.
Je hebt niet door dat je nu preciés hetzelfde doet als (onder ander de opmerking van Poubelle) waar pagina's lange discussie over is geweest?
Haha echt waar zeg, nu snap ik dus echt niet meer waar mensen zich druk om maken. Een opmerking als deze van jou doet mij echt helemaal niks, ik vind mijn New Balance nog steeds net zo tof. Waarom voelen alle Miss Etams onder ons zich wel zo aangevallen? Generatiekloof ofzo..
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Top, maar even serieus. Zie je het verschil niet? Ik snap oprecht niet waarom het één wel beledigd kan worden en het ander niet.. Waarom ontstaat er om het één pagina lange ophef en wordt het ander gewoon chill opgepakt?
Ik snap de discussie van dit hele topic gewoon niet, dat is wat ik bedoel.
Toet- Lady Post-a-lot
Classics Nyx? Die zijn zo gabber hahaha.Nyx schreef:Weet je wel hoe lekker zoiets loopt? Op mijn 13e dan enkel zwarte met witte logo gedragen, maar sjees... Wat een voetengenot.Aimee schreef:Ik heb persoonlijk iets tegen nike air max
Bovenstaande zijn Air Max One. Goddelijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vanmiddag een uurtje in winkelcentrum de Amsterdamse poort romd gebracht (de Bijlmer). Nou toen schrok ik toch wel! Echtwtf zoveel Witte leggings, überhaupt leggings als broek, naveltruitjes, enorme decolleté's en weet ik wat, toch bij een overwegend donkere bevolking. Dat was toch wel erg hoor. Maar so what, ze doen hun best maar
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Generatiekloof? Zo jong ben je toch niet, Toet? Of ben jij gewoon zo oud, Maple?Toet schreef:Maple schreef:Bij New Balance zie ik van die New Kids jongens voor me, van die jongens met die matjes die in de jaren 80 zijn blijven hangen.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Maple shopt bij Miss Etam, ik ben in de 80's blijven hangen! (Oh nee, die heb ik niet eens meegemaakt )
Toet- Lady Post-a-lot
Mwah, heel chill vond ik jouw reactie ook niet. Maar mijn punt: eerst zijn er mensen die niet snappen waarom sommigen bepaalde opmerkingen in dit topic niet leuk vinden, maar vervolgens kan er wel precies verteld worden dat ik nu exáct hetzelfde doe. Dat vind ik toch knap.Toet schreef:Top, maar even serieus. Zie je het verschil niet? Ik snap oprecht niet waarom het één wel beledigd kan worden en het ander niet.. Waarom ontstaat er om het één pagina lange ophef en wordt het ander gewoon chill opgepakt?
Maple- Prater
Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
Luce- Kletskop
Nee, dat want dat is hip. Duh..Luce schreef:Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ja maar Toet zegt al dat het haar niet uitmaakt. Ze is niet in testje getrapt ofzo. En de Miss Etam meiden duiken er meteen op. Snap je 'm niet? Je kunt toch niet bozig doen en dan vervolgens precies hetzelfde doen? Waarom mag jij het wel?Maple schreef:Mwah, heel chill vond ik jouw reactie ook niet. Maar mijn punt: eerst zijn er mensen die niet snappen waarom sommigen bepaalde opmerkingen in dit topic niet leuk vinden, maar vervolgens kan er wel precies verteld worden dat ik nu exáct hetzelfde doe. Dat vind ik toch knap.Toet schreef:Top, maar even serieus. Zie je het verschil niet? Ik snap oprecht niet waarom het één wel beledigd kan worden en het ander niet.. Waarom ontstaat er om het één pagina lange ophef en wordt het ander gewoon chill opgepakt?
Carrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13
Blijkbaar..
Luce- Kletskop
Waar staat dat? Tuurlijk mag dat wel! Alleen is wel meten met twee maten.Luce schreef:Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
Carrie- Fluisteraar
Leg jij nog even uit wat er hoerig is aan een string onder een jurkje?Fortissimo schreef:Nee, dat want dat is hip. Duh..Luce schreef:Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
Carrie- Fluisteraar
Huh. Maar je aangevallen voelen door een opmerking of zien dat iemand een soortgelijke opmerking maakt zijn toch twee totaal verschillende dingen?!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik snap er niks meer van. Ik ga slapen. Joe!
Carrie- Fluisteraar
Dan mag jij eerst mijn geheugen even opfrissen door het desbetreffende topic op te zoeken zodat ik kan lezen in wat voor context dit gezegd is.Carrie schreef:Leg jij nog even uit wat er hoerig is aan een string onder een jurkje?Fortissimo schreef:Nee, dat want dat is hip. Duh..Luce schreef:Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
Trouwens, wat heb jij een geheugen van een olifant. :roll:En dat met dingen die op een forum gezegd zijn.. Ik weet niet hoor..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Nee, mensen zagen niet in waarom anderen zich aangevallen zouden moeten voelen, maar er wordt nu wel ingezien dat ik andersom hetzelfde zou doen. Met andere woorden: jij zag het bijvoorbeeld in elk geval prima in. Of je je nou wel aangevallen voelt of niet.Toet schreef:Huh. Maar je aangevallen voelen door of zien dat iemand een soortgelijke opmerking maakt zijn toch twee totaal verschillende dingen?!
Maple- Prater
Ja het geheugen wel ja Was niet onder dit account, dus beetje moeilijk opzoeken.Fortissimo schreef:Dan mag jij eerst mijn geheugen even opfrissen door het desbetreffende topic op te zoeken zodat ik kan lezen in wat voor context dit gezegd is.Carrie schreef:Leg jij nog even uit wat er hoerig is aan een string onder een jurkje?Fortissimo schreef:Nee, dat want dat is hip. Duh..Luce schreef:Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
Trouwens, wat heb jij een geheugen van een olifant. :roll:En dat met dingen die op een forum gezegd zijn.. Ik weet niet hoor..
Carrie- Fluisteraar
HAHAHAHA come onnnn. Ik zeg juist dat het me geen flikker boeit maar dat ik het opvallend vind dat er pagina's lange discussie ontstaat om een opmerking over miss etam en dat nu niemand van de New Balance zich druk maakt over een opmerking. Dat is toch grappig..Luce schreef:Ik vind dat Maple wel een sterk punt heeft Wel massaal afgeven op Miss Etam, maar afgeven op de New Balance mag dan niet.
Toet- Lady Post-a-lot
Maar ik ga ook slapen. Toedels. Of is dat een moeke-opmerking
Maple- Prater
Dat is het 'm nou juist! De een voelt zich aangevallen, de ander niet, en dáár gaat het om. Jeetje het lijkt wel alsof ik in de Twilightzone zit.Maple schreef:Nee, mensen zagen niet in waarom anderen zich aangevallen zouden moeten voelen, maar er wordt nu wel ingezien dat ik andersom hetzelfde zou doen. Met andere woorden: jij zag het bijvoorbeeld in elk geval prima in. Of je je nou wel aangevallen voelt of niet.Toet schreef:Huh. Maar je aangevallen voelen door of zien dat iemand een soortgelijke opmerking maakt zijn toch twee totaal verschillende dingen?!
Carrie- Fluisteraar
Haha ik snap er ook niks meer van. Trusten!Carrie schreef:Ik snap er niks meer van. Ik ga slapen. Joe!
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 19 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19
Pagina 16 van 19
Permissies van dit forum: