Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekentenis...

+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers

Pagina 12 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 12 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 1:25

Laten we het er maar op houden dat het gewoon over en weer sneren is Laughing 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  xxjojootjexx ma 26 aug 2013 - 1:27

Sorry PC. Snap wel dat het frustrerend is. Mij overkwam hetzelfde, (aangesproken worden op dingen die je elders had vermeldt of wat opviel oid) ik liet mij even gaan en ik had niet op jouw mogen schieten.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 1:28

Toevallig heb ik laatst bij de Xenos een kastje zien staan dat volgens mij ook in PC's huis staat. Zo'n Riviéra Maison style ladenkastje.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:28

Maple schreef:Laten we het er maar op houden dat het gewoon over en weer sneren is Laughing 
Wacht ff, ik sneer niet. Ik zei in t begin dat ik miss etam een winkel voor mijn moeder was, om vervolgens te zeggen wie weet hebben ze leuke dingen, dan plaatst Fortissimo 2 kledingstukken die IK niet mooi vind, en vervolgens plaats ik zelf 2 die ik van de miss etam
wel leuk vind en dan komt Tuktuk zeggen dat ik t wel leuk zou vinden als er prada op staat?! Nee sorry. Ik sneer niet, en pas daarna heb ik wat gezegd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:29

Elliot schreef:Toevallig heb ik laatst bij de Xenos een kastje zien staan dat volgens mij ook in PC's huis staat. Zo'n Riviéra Maison style ladenkastje.
Dus...?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 1:29

Elliot schreef:Toevallig heb ik laatst bij de Xenos een kastje zien staan dat volgens mij ook in PC's huis staat. Zo'n Riviéra Maison style ladenkastje.
Nou, gefeliciteerd? (sorry, snap de toegevoegde waarde van deze post écht niet).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 1:30

Paper Crown schreef:
Dus...?
Oh dat zei ik alleen maar om je te 'helpen', om te bewijzen dat je niet alleen dure dingen koopt. Ik bedoelde het goed hoor! smile Jojootje zei namelijk dat jij dezelfde spullen niet zou kopen als ze bij een goedkopere winkel zouden staan, dus ik gaf dit even aan om te bewijzen dat je dat wel doet!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Esmee ma 26 aug 2013 - 1:31

Paper Crown schreef:Ik erger me weer dood. Kijk eens in een wat heb je voor het laatst gekocht topic, of laatst gekocht voor kinderen. Ik reageer er heel bewust niet in. Niet omdat ik niets koop maar het juist niet meer wil laten zien, omdat het altijd op een bepaald punt tegen me wordt gebruikt. Zo laag, ik ben dat echt beu. En dan ook nog mekkeren over mijn meubels. Like wtf.
Jammer pc! Zou je gewoon moeten doen. Zijn ook echt een hoop mensen die dat erg leuk zouden vinden smile
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:32

Elliot schreef:
Paper Crown schreef:
Dus...?
Oh dat zei ik alleen maar om je te 'helpen', om te bewijzen dat je niet alleen dure dingen koopt. Ik bedoelde het goed hoor! :)Jojootje zei namelijk dat jij dezelfde spullen niet zou kopen als ze bij een goedkopere winkel zouden staan, dus ik gaf dit even aan om te bewijzen dat je dat wel doet!
O, ik dacht dat je daarmee wilde zeggen dat ik t van de xenos niet koop en van de RM wel. Dat kastje wat je noemt is trouwens van de Leen Bakker! Die bij ons thuis staat
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:33

Elliot schreef:
Paper Crown schreef:
Dus...?
Oh dat zei ik alleen maar om je te 'helpen', om te bewijzen dat je niet alleen dure dingen koopt. Ik bedoelde het goed hoor! :)Jojootje zei namelijk dat jij dezelfde spullen niet zou kopen als ze bij een goedkopere winkel zouden staan, dus ik gaf dit even aan om te bewijzen dat je dat wel doet!
O, ik dacht dat je daarmee wilde zeggen dat ik t van de xenos niet koop en van de RM wel. Dat kastje wat je noemt is trouwens van de Leen Bakker! Die bij ons thuis staat
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 1:33

Paper Crown schreef:
Elliot schreef:
Paper Crown schreef:
Dus...?
Nee ik bedoelde juist dat je het wel koopt! Very Happy
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 1:33

Paper Crown schreef:
Elliot schreef:
Paper Crown schreef:
Dus...?
 Hahah ja dat dacht ik ook! Sorry Elliot :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 1:34

Haha ik schrok ook echt van jullie reacties, je had m'n gezicht moeten zien! Ik was helemaal trots op mijn post, volgens mij keek ik heel beteuterd na jullie reacties nerd
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 1:34

Paper Crown schreef:
Maple schreef:Laten we het er maar op houden dat het gewoon over en weer sneren is Laughing 
Wacht ff, ik sneer niet. Ik zei in t begin dat ik miss etam een winkel voor mijn moeder was, om vervolgens te zeggen wie weet hebben ze leuke dingen, dan plaatst Fortissimo 2 kledingstukken die IK niet mooi vind, en vervolgens plaats ik zelf 2 die ik van de miss etam
wel leuk vind en dan komt Tuktuk zeggen dat ik t wel leuk zou vinden als er prada op staat?! Nee sorry. Ik sneer niet, en pas daarna heb ik wat gezegd.
Mwah, zeggen dat sommigen hier geen gevoel voor stijl hebben en foto's van outfits gezien te hebben waar je je nooit in zou vertonen vind ik ook niet heel aardig. Maar inderdaad, ik ben het met je eens dat het de andere kant op richting jou ook helemaal niet aardig was. Daarom reageerde ik ook zo op Happinaz, dat het weer van voor af aan begon, kennelijk is dat ook zo. Ik denk dat een slotje gewoon beter is.

Ik vind trouwens niks mis met je kleding- meubel of Julian-style. Jij bent gewoon van het type 'If you have it, flaunt it', en waarschijnlijk is het gewoon een soort jaloezie dat mensen dat tegen je gebruiken. Want hoewel jouw stijl mijn stijl niet is (los van je meubels enzo, dat dan weer wel I love you ), ben ik ook geregeld (gezond) jaloers als ik steeds weer zie dat geld wel het laatste is waar jij je druk om hoeft te maken en je veel van wat jij mooi vindt, gewoon kunt kopen. Ik denk dat dat veel mensen sneert, maargoed, dat hoeven ze dan niet bij jou terug in je schoot te gooien, inderdaad.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Bolleke ma 26 aug 2013 - 1:37

Tja zo zie je maar dat het kind in iedereen wel weer eens naar boven komt. Wat een zielige reacties komen er toch af en toe voorbij hier op het forum.
Ik geloof er wel in dat mochten witte leggings ooit helemaal hot zijn, iedereen er in gaat lopen. Dat was eerst ook met de harem broeken, niemand wilde die dingen, en inmiddels heeft iedereen er eentje in hun kast (uitzonderingen daargelaten). Ik vind het PC dat ze iedere keer zo gepakt word op har uitgave partoon (zo ver ik weet werkt ze keihard voor haar geld, en zo niet, moest ze het nog zelf weten). Maar ik snap wel waar zo'n opmerkind van TukTuk vandaan komt.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet ma 26 aug 2013 - 1:37

Eens met Caro, jeetje..

Steeds als je denkt dat het dieptepunt is bereikt, blijkt dat het nog erger kan. Ik blijf me verbazen hier. Triest zeg. Waar gaat het heeeeen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Susan ma 26 aug 2013 - 1:38

De reactie van Happinaz waar jij op reageerde was toch op Engelse Drop, niet op Paper Crown?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 1:39

Susan schreef:De reactie van Happinaz waar jij op reageerde was toch op Engelse Drop, niet op Paper Crown?
Ik doelde op die reactie bovenaan pagina 17.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx ma 26 aug 2013 - 1:40

Nogmaals Sorry PC!

Bekentenis... - Pagina 12 Images?q=tbn:ANd9GcTSWnkECGR3M6C1l_2uHAvwQvtsByWbt-RBytAaRdCLA4T5mXwkCQ

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:43

Maple schreef:
Paper Crown schreef:
Mwah, zeggen dat sommigen hier geen gevoel voor stijl hebben en foto's van outfits gezien te hebben waar je je nooit in zou vertonen vind ik ook niet heel aardig. Maar inderdaad, ik ben het met je eens dat het de andere kant op richting jou ook helemaal niet aardig was. Daarom reageerde ik ook zo op Happinaz, dat het weer van voor af aan begon, kennelijk is dat ook zo. Ik denk dat een slotje gewoon beter is.

Ik vind trouwens niks mis met je kleding- meubel of Julian-style. Jij bent gewoon van het type 'If you have it, flaunt it', en waarschijnlijk is het gewoon een soort jaloezie dat mensen dat tegen je gebruiken. Want hoewel jouw stijl mijn stijl niet is (los van je meubels enzo, dat dan weer wel I love you ), ben ik ook geregeld (gezond) jaloers als ik steeds weer zie dat geld wel het laatste is waar jij je druk om hoeft te maken en je veel van wat jij mooi vindt, gewoon kunt kopen. Ik denk dat dat veel mensen sneert, maargoed, dat hoeven ze dan niet bij jou terug in je schoot te gooien, inderdaad.
Dat was niet aardig, geef ik toe. Ik kan ook lekker bitchen. Maar ik hield me gewoon in, tot jojootje ook nog eens kwam zeggen dat ze t eens is met tuktuk. Ik bedoel wat ben je nou eens met haar? Daarmee wordt gewoon gesuggereerd dat ik een merkgeil persoon ben en alles wat niet merk is, afdoe als min en niet zou dragen. Dat is gewoon lariekoek. Ik heb zelfs pasgeleden nog gezegd wat voor idiot ik was om merkjes te kopen voor julian die hij 1) bijna niet aan heeft gehad en 2) gewoon niet over na is gedacht (zoals een boxpakje, gebreid met knoopjes aan de onderkant, geen drukkers, knoopjes, right alsof ik je tijd hebt die te kopen terwijl je kind panisch wordt omdat het gebreide pakje veel te warm is..)
Ik wil het helemaal geen jaloezie noemen. En misschien heb ik geen geldzorgen, maar ik heb ook geen zorgeloos bestaan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:44

xxjojootjexx schreef:Nogmaals Sorry PC!

Bekentenis... - Pagina 12 Images?q=tbn:ANd9GcTSWnkECGR3M6C1l_2uHAvwQvtsByWbt-RBytAaRdCLA4T5mXwkCQ
Tis al goed. En sorry dat in je stijlloos noemde, ik had beter moeten weten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 1:47

Het is net marketing, Miss Etam valt nou eenmaal niet in de categorie 'Innovators' maar dat is toch helemaal niet erg? Zo staat elk kledingmerk wel ergens in deze grafiek en ieder zoekt daar gewoon zijn/haar plekkie bij.

Ik voel bijvoorbeeld niets voor de nieuwste gadgets. Iphones/pads, E-readers (ohnee dat is alweer oud) of nieuwe laptops snuffies. Op dat gebied ben ik een slome laggard and I'm proud cheers (mijn vriend vind dat we al jaren een nieuwe tv nodig heb want de kwaliteit van het beeld is slecht.. Juist.. ik zie gewoon nog wat ik moet zien en kan de ondertiteling nog lezen. Voor mij is dat gewoon prima, want dat hoort de tv te doen.)

Bekentenis... - Pagina 12 DiffusionOfInnovation

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Sadie_ ma 26 aug 2013 - 1:53

Haha Punk'd! Ik ben ook altijd vrij laat met trends, ik moet vaak wennen aan dingen of vind ze lelijk en ik loop er later zelf in laughcry Dat geef ik trouwens ook gewoon toe. Een witte legging vind ik mezelf niet mooi staan maar ik heb een collega die die witte legging echt rocked! Ze is lang en slank en heeft meterslange benen, ze draagt er dan een tof gekleurd jurkje op en bij haar vind ik echt leuk en fris staan.

Mijn geluk is dat ik woon in een provincie waar ze sowieso wat achterlopen en op mijn werk vinden ze me hip haha :cheering:
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Bericht  Bliss ma 26 aug 2013 - 1:57

Nou Plien, dit had je gisteren niet voorzien hè, toen je het topic opende? :P 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 1:59

Bliss schreef:Nou Plien, dit had je gisteren niet voorzien hè, toen je het topic opende? :P 
Die witte legging staat altijd garant voor een discussie Laughing
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: