Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekentenis...

+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers

Pagina 11 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 11 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  xxjojootjexx ma 26 aug 2013 - 0:56

Dat is het ook. Maar wanneer een miss etam het in de collectie heeft is het niet goed? En moet je je eigen gaan schamen dat je zo over straat gaat?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Happinaz ma 26 aug 2013 - 0:58

Maple schreef:Oh, gaan we weer, van voor af aan?
Sorry. Ik heb yes het weekend niet bezocht. Ik wilde m'n plasje er nog even over doen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Phileine ma 26 aug 2013 - 0:58

-

Laatst aangepast door Phileine op zo 1 sep 2013 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 0:58

Happinaz schreef:
Sorry. Ik heb yes het weekend niet bezocht. Ik wilde m'n plasje er nog even over doen.
Laughing

Laatst aangepast door Maple op ma 26 aug 2013 - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Harrison ma 26 aug 2013 - 0:59

Het wordt echt zo uit zijn verband gerukt nu. Iemand zegt dat zij een bepaalde winkel niet tof vindt en dan moet je je opeens schamen dat je er in loopt. Dat zegt toch helemaal niemand? Ik loop op red wings in de winter bijv. en die vinden een hoop mensen lelijk. Dat maakt mij niet uit, ik vind ze leuk en een ander niet. Dat betekent toch niet meteen dat je je moet schamen?
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Carrie ma 26 aug 2013 - 0:59

Parel schreef:Weet je wat het wel is, als Chanel witte leggings zou gaan gebruiken in de nieuwe collectie, of Dolce & Gabanna zouden Crocs gaan ontwerpen, zou de hele modewereld het gelijk kopen én dragen. Alles komt een keer terug.
Echt niet.
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Bericht  Poubelle ma 26 aug 2013 - 0:59

Parel schreef:Weet je wat het wel is, als Chanel witte leggings zou gaan gebruiken in de nieuwe collectie, of Dolce & Gabanna zouden Crocs gaan ontwerpen, zou de hele modewereld het gelijk kopen én dragen. Alles komt een keer terug.
Ben ik gedeeltelijk met je eens. Eén ontwerpster (Céline, volgens mij) heeft nu Birkenstocks, van die hele lompe, een beetje mannenmodellen. Er zijn meiden die dat klakkeloos overnemen en die meteen gaan dragen, terwijl ze eerder Birkenstocks niks vonden. Anderen vinden ze mss mooi, kan ook.
En er zullen mensen zijn die wel witte leggings van Chanel zullen dragen omdat het van Chanel is. Maar ook die ze dan nog niet zullen dragen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:00

xxjojootjexx schreef:
Happinaz schreef:
TukTuk schreef:
Paper Crown schreef:Eerlijk? Fortissimo, dat zou ik nooit kopen. En ik zou het echt zeggen als ik t leuk zou vinden!
Waarschijnlijk wel als het merk Prada oid er op stond
Ik vind dit overigens echt absurd laag.
Als je een beetje respect in je lijf en leden hebt dan zou je zo'n lage opmerking  niet maken.
Ik vind dat het in dit geval ook PC als persoon ernstig tekort doet. Bah.

Ben het eens met TukTuk
Kan je me uitleggen waarom je het eens bent met Tuktuk? Dus jullie denken dat ik het wel zou kopen en dragen als er een merkje op staat? Guess again, want ondanks dat bij jullie totale gevoel voor stijl ontbreekt is het ook een grote misvatting dat ik alleen maar merkkleding zou dragen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Susan ma 26 aug 2013 - 1:02

Happinaz schreef:
Nou prima toch. Het is gelukkig niet zo dat je bepaalde dingen alleen op vaste tijden mag zeggen of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Parel ma 26 aug 2013 - 1:03

Ik heb het wel over de echte fashionblogs nu he, als een boel mensen het zouden overnemen van de catwalk, dan spreidt zich dat weer uit en dan is het ineens weer draagbaar. Helaas zijn er (en daar bedoel ik niemand persoonlijk mee) altijd nog mensen die dingen dragen omdat het kennelijk 'hip' is, niet of ze iets mooi vinden ja of nee.

Niettemin lijkt het me fantastisch Beyonce in een witte legging met crocs en een spijkerrok te zien optreden Laughing ook al is het maar satire.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Harrison ma 26 aug 2013 - 1:04

Pc, als ze ook maar 1x goed hadden gekeken in het wat heb jij vandaag aan topic zouden ze dat al weten. Die opmerking slaat ook nergens op en ik zou het lekker negeren. Onaardig.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:04

Dat is niet waar Parel. Letterlijk, als ik iets leuk vind, maakt het mij niet uit of het van een mooi merk afkomt, óf naar eten ruikt omdat het op de marktkraam hangt. Ik zou nooit een witte legging dragen (schijnt door tot en met) maar ook geen roze (biggetjes poten) of beige want dan lijk ik naakt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan ma 26 aug 2013 - 1:05

Ik weet niet of het zou gebeuren als er Chanel opstaat, wel als het maar genoeg gepromoot wordt als 'de nieuwe modetrend' en je het vaak genoeg op een bepaalde manier in de bladen ziet. Er zijn zo vaak dingen die in eerste instantie afschuwelijk worden gevonden maar die mensen toch gaan dragen. Niet iedereen, dat niet. Maar blijkbaar wennen dingen die eerst lelijk worden gevonden toch wel en gaan mensen er anders naar kijken als ze het zien in bepaalde combinaties, gedragen door bepaalde mensen die het kunnen hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx ma 26 aug 2013 - 1:06

Paper Crown schreef:
xxjojootjexx schreef:
Happinaz schreef:
TukTuk schreef:
Paper Crown schreef:Eerlijk? Fortissimo, dat zou ik nooit kopen. En ik zou het echt zeggen als ik t leuk zou vinden!
Als je een beetje respect in je lijf en leden hebt dan zou je zo'n lage opmerking  niet maken.

Ben het eens met TukTuk
Kan je me uitleggen waarom je het eens bent met Tuktuk? Dus jullie denken dat ik het wel zou kopen en dragen als er een merkje op staat? Guess again, want ondanks dat bij jullie totale gevoel voor stijl ontbreekt is het ook een grote misvatting dat ik alleen maar merkkleding zou dragen.
Niet perse om het merk. Maar wel dat jij gevoeliger bent om dingen te gaan kopen wanneer het duurder is dan dezelfde producten. Bijvoorbeeld bij kinderkleding, meubels. Nu kun je gaan zeggen dat je dat doet omdat je het nou eenmaal mooier vindt, maar we weten allemaal dat je hetzelfde niet zou kopen wanneer het bij een andere winkel weg zou komen.

En bedankt, geen stijl is ook een stijl.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  _Fem ma 26 aug 2013 - 1:06

Paper Crown schreef:
xxjojootjexx schreef:
Happinaz schreef:
TukTuk schreef:

Ben het eens met TukTuk
Omdat?
_Fem
_Fem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:10

xxjojootjexx schreef:
Paper Crown schreef:
xxjojootjexx schreef:
Happinaz schreef:
TukTuk schreef:

Ben het eens met TukTuk
Niet perse om het merk. Maar wel dat jij gevoeliger bent om dingen te gaan kopen wanneer het duurder is dan dezelfde producten. Bijvoorbeeld bij kinderkleding, meubels. Nu kun je gaan zeggen dat je dat doet omdat je het nou eenmaal mooier vindt, maar we weten allemaal dat je hetzelfde niet zou kopen wanneer het bij een andere winkel weg zou komen.

En bedankt, geen stijl is ook een stijl.
Dat is gewoon echt lariekoek. Ik koop genoeg voor julian zonder merk en ik koop genoeg dingen die voordelig zijn. Maar we kunnen ons wel het duurdere ook veroorloven en daarom weerhoudt het me niet om het te kopen. Mooi is mooi, en niet mooi is niet mooi.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline ma 26 aug 2013 - 1:10

Ik snap echt niet waar anderen zich druk om maken. Wat maakt het jullie nu weer uit waar PC haar geld aan uitgeeft? Kan hier alleen maar afgunst in lezen eerlijk gezegd.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 1:10

Whoh.. steeds je als je denkt dat het niet lager kan is er nog een niveau. En blijkbaar mag je vooral zeggen dat je 1,50 voor een truitje betaalt maar niet dat je ook van dure kleding houdt.  En guess what... ik heb armani kleding (broeken, jurkjes, shirtjes, colbertjes), jurkjes van 200 euro, Tommy Hilfiger kleding, een DKNY handtas, een zonnebril van Ralph Lauren, schoenen die te duur zijn etc. Daarentegen ook genoeg goedkope kleding. En ik combineer ales naar hartelust. 

Ik snap niet hoe dat ook maar in verhouding kan staan dat je daardoor dus niet meer zelf kan nadenken over wat je wel en niet leuk vindt. Of omdat er een merkje op staat dat je dan maar klakkeloos álles aan zou doen.

Laatst aangepast door Caro op ma 26 aug 2013 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:11

_Fem schreef:
Paper Crown schreef:
xxjojootjexx schreef:
Happinaz schreef:
TukTuk schreef:

Ben het eens met TukTuk
Omdat?
Omdat ik foto's heb gezien. Laat ik het zo zeggen, ik zou me daar nooit in vertonen ookal stond er levensgroot Prada op, en kostte het €3000,- daarom.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June ma 26 aug 2013 - 1:12

Helemaal eens met Feline en Caro!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Susan ma 26 aug 2013 - 1:13

Ik heb trouwens een Replay-jurk die ik voor 12 euro heb gekocht. Dat was in de uitverkoop van de tweedehandswinkel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:16

Ik erger me weer dood. Kijk eens in een wat heb je voor het laatst gekocht topic, of laatst gekocht voor kinderen. Ik reageer er heel bewust niet in. Niet omdat ik niets koop maar het juist niet meer wil laten zien, omdat het altijd op een bepaald punt tegen me wordt gebruikt. Zo laag, ik ben dat echt beu. En dan ook nog mekkeren over mijn meubels. Like wtf.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Fem ma 26 aug 2013 - 1:20

Paper Crown schreef:Ik erger me weer dood. Kijk eens in een wat heb je voor het laatst gekocht topic, of laatst gekocht voor kinderen. Ik reageer er heel bewust niet in. Niet omdat ik niets koop maar het juist niet meer wil laten zien, omdat het altijd op een bepaald punt tegen me wordt gebruikt. Zo laag, ik ben dat echt beu. En dan ook nog mekkeren over mijn meubels. Like wtf.
Niet druk om maken joh!
_Fem
_Fem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13

Bericht  SoGood ma 26 aug 2013 - 1:23

Paper Crown schreef:Ik erger me weer dood. Kijk eens in een wat heb je voor het laatst gekocht topic, of laatst gekocht voor kinderen. Ik reageer er heel bewust niet in. Niet omdat ik niets koop maar het juist niet meer wil laten zien, omdat het altijd op een bepaald punt tegen me wordt gebruikt. Zo laag, ik ben dat echt beu. En dan ook nog mekkeren over mijn meubels. Like wtf.
En dan zit je ook nog te spammen met je leuke kind.

Opschepster.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caro ma 26 aug 2013 - 1:24

_Fem schreef:
Niet druk om maken joh!
Ze is gewoon mikpunt als het gaat om dit soort dingen. Lijkt me ook erg frustrerend in haar schoenen. Maar ik vind het vooral knap dat het wordt gedaan door de mensen die vooral zelf trots zijn dat ze voor zo mín mogelijk geld kleding etc kopen. Leef en laat leven zei eerder iemand in dit topic, als ik me vergis??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: