Bekentenis...
+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers
Pagina 3 van 19
Pagina 3 van 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Re: Bekentenis...
Een moeder staat voor mij niet gelijk aan moeke. Don't misunderstand me!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Haha, neee, er bestaat dus gewoon écht een Facebookpagina tegen de witte legging. Dámn, dan heb je echt geen leven.
https://www.facebook.com/StopDeWitteDriekwartLeggingNu
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Opgericht door iemand van hier. Weet 't zeker. Maar wacht ff, toen ik in Barcelona was had een meisje een witte legging echt heel leuk gecombineerd! Herinner het me nu!Luce schreef:Haha, neee, er bestaat dus gewoon écht een Facebookpagina tegen de witte legging. Dámn, dan heb je echt geen leven.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Grappig; Juist degenen die mijn zomerjas leuk vonden, geven hier af op de Miss Etam. Guess what? Hij komt daar vandaan..
Je bent echt bekrompen als je denkt dat daar alleen kleding hangt voor de 50+ generatie. Ffkes verder kijken dan jullie neus lang is lieverds.
Je bent echt bekrompen als je denkt dat daar alleen kleding hangt voor de 50+ generatie. Ffkes verder kijken dan jullie neus lang is lieverds.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Haha ik ben het met je eens hoor.Exogenesis schreef:Nee schatje, want ik ben geen 'moeke' en dat zal ik ook nooit worden. Een moeke vind ik iemand die zichzelf wegcijfert voor haar kind en alleen nog maar praktische kleding aantrekt. Daar associeer ik de witte legging ook mee.Caroow schreef:Nog een week of 14 en je mag dus een witte legging aanExogenesis schreef:Ik heb geen witte leggings. Nooit gehad ook. Ik vind ze een beetje moeke-achtig, maar dat doet er niet toe; ieder zijn smaak. De sneren die hier worden uitgedeeld door beide partijen vind ik een beetje sneu
Ik zie zelf meestal liever een witte legging dan een leren legging. Maar ik kan me om beide niet echt druk maken.
(Zoon slaapt soms ook in een witte legging )
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
It wasn´t me! Maar vertel, hoe had ze hem gecombineerd?
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb trouwens afgelopen kerst een jurk aan gehad van de Miss Etam, dat was de enige winkel in de stad waar we last minute nog kerstkleding gingen shoppen die ook positiekleding had. En ik vond mezelf er hartstikke leuk uit zien
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik zit trouwens even op de webshop van Miss Etam te kijken en kan zo een aantal artikelen hier neerplempen die zowel Poubelle en PC aan hebben.
Fortissimo- Kletskop
Zien!Fortissimo schreef:Ik zit trouwens even op de webshop van Miss Etam te kijken en kan zo een aantal artikelen hier neerplempen die zowel Poubelle en PC aan hebben.
Luce- Kletskop
Wat is nou toch de definitie van een moeke? Ik lees die term hier zo vaak en het is kennelijk iets negatiefs. Ik zie daarbij Afke uit Afke's Tiental voor me, een moeder die op een boerderij werkt en die in een lange rok de koeien melkt terwijl er een hele kinderschare op klompjes aan die rok hangen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
En wat draagt ze onder die rok?Susan schreef:Wat is nou toch de definitie van een moeke? Ik lees die term hier zo vaak en het is kennelijk iets negatiefs. Ik zie daarbij Afke uit Afke's Tiental voor me, een moeder die op een boerderij werkt en die in een lange rok de koeien melkt terwijl er een hele kinderschare op klompjes aan die rok hangen.
(edit: het staat hier een beetje viezig, maar ik doel dus op de legging en niet op pikante slipjes )
Caroow- Lady Post-a-lot
Een witte lange onderbroek.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Nee, geen witte legging hoor, zo'n lange pof-onderbroek met kantjes denk ik. En ook nog een onderrok.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik kijk ook even op de website van Miss Etam, maar ik zie er eigenlijk best wel leuke dingen tegen zitten. Veel producten die je bijv ook gewoon kunt kopen bij de h&m, zara etc. Dus leg eens uit, wat is er dan zo niet hip aan de Miss Etam?
Luce- Kletskop
Een moeke vind ik iemand die met een fleecevest en crocs naar de kapper gaat voor een lekker pittig kapsel.
Deze types:
Deze types:
Caroow- Lady Post-a-lot
Nouja, dé definitie van zal vast niet bestaan. Maar zie jij dat niet om je heen dan? Hier zie ik toch vaak zat vrouwen die ooit leuke frisse meiden waren en na het krijgen van kinderen nogal simpel en saai door het leven gaan. Geen make-upje op, de zwangerschapsjurk van 3 jaar geleden nog maar eens aan, spijkerrokje legging vestje. Gewoon geen kraak of smaak zit er meer aan. Ik vind het toch altijd wel zonde om te zien hoor.Susan schreef:Wat is nou toch de definitie van een moeke? Ik lees die term hier zo vaak en het is kennelijk iets negatiefs. Ik zie daarbij Afke uit Afke's Tiental voor me, een moeder die op een boerderij werkt en die in een lange rok de koeien melkt terwijl er een hele kinderschare op klompjes aan die rok hangen.
En jaaa, dat moeten ze zelf weten als ze dat prettig vinden maar ik definieer dat toch wel enigszins als 'moeke' ja. En niet als je zo in de speeltuin rondwandelt, maar wel als je ook op feestjes/verjaardagen niets meer aan jezelf doet.
Esmee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13
Haha, ja, allemaal laagjes onder de grote boerenrok.
Ik heb nog nooit hier het woord moeke gelezen of zelf gebruikt, maar ik heb het vanuit m'n jeugd meegekregen als: 'moederkloek', iemand die alleen maar met de kinderen bezig is en nauwelijks aan zichzelf denkt. Dus het is wel wat negatief ja. Maar dan nog moet iedereen zelf zijn leven inrichten. De één is nu eenmaal meer typisch een moeder dan de ander.
Ik heb nog nooit hier het woord moeke gelezen of zelf gebruikt, maar ik heb het vanuit m'n jeugd meegekregen als: 'moederkloek', iemand die alleen maar met de kinderen bezig is en nauwelijks aan zichzelf denkt. Dus het is wel wat negatief ja. Maar dan nog moet iedereen zelf zijn leven inrichten. De één is nu eenmaal meer typisch een moeder dan de ander.
Laatst aangepast door Exogenesis op zo 25 aug 2013 - 4:27; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik zie geen fleecevesten en geen crocs?Caroow schreef:Een moeke vind ik iemand die met een fleecevest en crocs naar de kapper gaat voor een lekker pittig kapsel.
Deze types:
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Nee ze waren voor de gelegenheid langs de Miss Etam geweest, na het aanmeten van hun lekker pittige kapsel
Caroow- Lady Post-a-lot
Nou, passend bij zowel Poubelle als PC;
Jasje voor PC;
Voor Poubelle, met een kekke legging eronder met leuke print.
En dan ben ik nog op maar op de 1e pagina van de nieuwste producten.
Jasje voor PC;
Voor Poubelle, met een kekke legging eronder met leuke print.
En dan ben ik nog op maar op de 1e pagina van de nieuwste producten.
Fortissimo- Kletskop
Eerlijk? Fortissimo, dat zou ik nooit kopen. En ik zou het echt zeggen als ik t leuk zou vinden!
Ik keek even bij vesten, dit zou ik wel dragen!
http://www.missetam.nl/basic-vest-roze/nl/product/44375/
En deze:
http://www.missetam.nl/jasje-pu-geel/nl/product/33078/
Ik keek even bij vesten, dit zou ik wel dragen!
http://www.missetam.nl/basic-vest-roze/nl/product/44375/
En deze:
http://www.missetam.nl/jasje-pu-geel/nl/product/33078/
Laatst aangepast door Paper Crown op zo 25 aug 2013 - 4:37; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zo'n jasje en een spijkerblousje ben ik wel eens bij jou tegengekomen anders, in het wat-heb-je-aan-topic.
Fortissimo- Kletskop
Waarschijnlijk wel als het merk Prada oid er op stondPaper Crown schreef:Eerlijk? Fortissimo, dat zou ik nooit kopen. En ik zou het echt zeggen als ik t leuk zou vinden!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik ook! Niet exact dezelfde natuurlijk, maar wel dingen die erop lijken.Fortissimo schreef:Zo'n jasje en een spijkerblousje ben ik wel eens bij jou tegengekomen anders, in het wat-heb-je-aan-topic.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben ook niet slank, maar kleding van Miss Etam zit bij mij afschuwelijk. Ik heb een raar figuur, brede heupen, smalle taille en ik ben klein. Het liefst koop ik kleding bij Hema, The Sting enzo. Daar kan ik ook prima slagen, er hangt genoeg kleding in maat L of XL in die winkels. Oh, en ik kwam laatst ook een witte legging tegen, zelf nooit gedragen want ik vind ze afschuwelijk, maar hij zat bij een kledingpakket dat ik kocht. Het was een driekwart met knoopjes, maar ik heb hem laatst wel verkocht Kennelijk is er nog wel belangstelling voor. Ik vind witte leggings niet flatteus en zou er zelf ook niet in lopen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Pagina 3 van 19
Permissies van dit forum: