Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekentenis...

+80
Sayuri
KOL
Feline
Parel
litllejoy
Elliot
Aimee
Punk'd
Rush
Atelier Madame
Snoes
loura
Joli86
Victoria-
Coco
Shopaholic
Marin
Auxo
Champagne
Suusie
Lady4
Parisienne
Sadie_
Toet
June
xxjojootjexx
Happinaz
Jeanette
rapa nui
Ragazza
Bolleke
minoessepoes
_Lacey_
Steep
CarpeDiem
Melis_je
Siamsa
SoGood
Sterrin_
SDL
_Fem
Japie
Surya
Bacio
Mermaid
Blond
Caro
roosje89
Harrison
Coccinelle
Bliss
vliegeraar
Carrie
Sea of Trees
Charles
Phileine
TukTuk
Esmee
Susan
Caroow
Exogenesis
Balloon
Luce
Poubelle
CCC
Ella
Engelse Drop
Nyx
Sam
Bazinga
Burn
Paper Crown
mzcharlotte
Lejow
Maple
SarahKey
Pitufo
Fortissimo
Artemis
Plien84
84 plaatsers

Pagina 2 van 19 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Lejow zo 25 aug 2013 - 3:51

Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Nou dat ja..

Mijn god.. Over sneue reacties gesproken?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 3:52

Ik koop trouwens zelfs de laatste tijd regelmatig dingen bij Zeeman, die krijgen ook steeds meer verstand van leuke kleding. Nu moeten ze alleen nog zorgen dat het na wassen nog dezelfde pasvorm houdt.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Poubelle zo 25 aug 2013 - 3:52

Het is niet erg hoor, af en toe hangt er iets leuks. Maar 95% van de tijd is het mijn smaak niet. Maar ik vind dat bij die kleding de witte legging past. Die is ook mijn smaak niet
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 3:53

Ik snap na al die jaren nog steeds niet wat er zo erg is aan een witte legging. Ik ga de zwarte legging boycotten denk ik. Ik bedoel, niemand snapt ook wat daar nou zo mis mee is, dus waarom niet de zwarte legging?

Haat aan de zwarte legging!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 3:53

Misschien of je niet gelijk zo denigrerend te doen over kleding wat jouw smaak niet is.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Balloon zo 25 aug 2013 - 3:54

Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Inderdaad! We hebben niet allemaal het figuur in maatje S waar de winkels vol mee hangen. Miss Etam heeft al lang niet meer die suffe kleding hoor!!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Lejow zo 25 aug 2013 - 3:55

Precies wat Maple zegt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Paper Crown zo 25 aug 2013 - 3:55

Balloon schreef:
Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Inderdaad! We hebben niet allemaal het figuur in maatje S waar de winkels vol mee hangen. Miss Etam heeft al lang niet meer die suffe kleding hoor!!
Suf niet. Maar mijn moeder winkelt er. Die is toch 50+ dus ja. Ik snap Poubelle helemaal.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Lejow zo 25 aug 2013 - 3:56

Balloon schreef:
Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Inderdaad! We hebben niet allemaal het figuur in maatje S waar de winkels vol mee hangen. Miss Etam heeft al lang niet meer die suffe kleding hoor!!

Ik vind er ook vaak leuke dingen tussen hangen.

Maar goed, je kan m hebben zoals je t wilt, geen idee uit welke winkels jij je kleding trekt, maar daar vind ik dan weer niets aan. Maar dat lijkt me logisch, aangezien ik volgens jou hoogstwaarschijnlijk een Miss Etam type ben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  CCC zo 25 aug 2013 - 3:57

Jammer Poubelle.... Vind je reactie echt zwaar klote naar anderen toe.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 3:57

Oh wat een hilarische bekrompenheid lol! 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Exogenesis zo 25 aug 2013 - 3:57

Ik heb geen witte leggings. Nooit gehad ook. Ik vind ze een beetje moeke-achtig, maar dat doet er niet toe; ieder zijn smaak. De sneren die hier worden uitgedeeld door beide partijen vind ik een beetje sneu :nopompom:
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Balloon zo 25 aug 2013 - 3:58

Paper Crown schreef:
Balloon schreef:
Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Inderdaad! We hebben niet allemaal het figuur in maatje S waar de winkels vol mee hangen. Miss Etam heeft al lang niet meer die suffe kleding hoor!!
Suf niet. Maar mijn moeder winkelt er. Die is toch 50+ dus ja. Ik snap Poubelle helemaal.
Vindt maar lekker wat jullie willen. Er hangt echt niet alleen ouwe taarten kleding....
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  mzcharlotte zo 25 aug 2013 - 3:59

Gut, dit topic wordt echt volledig uit z'n verband getrokken zeg. Alsof niemand anders stiekem weleens aan die witte leggingen topic denkt door associatie, of een ander topic for that matter? Iedereen moet lekker dragen wat ze zelf willen van welke winkel dat ook is en er mag heus ook wel eens een grapje van gemaakt worden...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Caroow zo 25 aug 2013 - 3:59

Exogenesis schreef:Ik heb geen witte leggings. Nooit gehad ook. Ik vind ze een beetje moeke-achtig, maar dat doet er niet toe; ieder zijn smaak. De sneren die hier worden uitgedeeld door beide partijen vind ik een beetje sneu :nopompom:
Nog een week of 14 en je mag dus een witte legging aan Razz 

Ik zie zelf meestal liever een witte legging dan een leren legging. Maar ik kan me om beide niet echt druk maken.

(Zoon slaapt soms ook in een witte legging angel  )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 3:59

Vet, ik mag er 1 aanschaffen. Ik ben immers een moeke. Heb mijn haar lekker kort, loop af en toe op Birkies. Daar past een witte legging wel bij denk ik. Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Balloon zo 25 aug 2013 - 3:59

Lejow schreef:
Balloon schreef:
Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Inderdaad! We hebben niet allemaal het figuur in maatje S waar de winkels vol mee hangen. Miss Etam heeft al lang niet meer die suffe kleding hoor!!
Ik vind er ook vaak leuke dingen tussen hangen.

Maar goed, je kan m hebben zoals je t wilt, geen idee uit welke winkels jij je kleding trekt, maar daar vind ik dan weer niets aan. Maar dat lijkt me logisch, aangezien ik volgens jou hoogstwaarschijnlijk een Miss Etam type ben.
Ik stel een Miss Etam meeting voor  :cheering:
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Lejow zo 25 aug 2013 - 4:01

Luce schreef:Vet, ik mag er 1 aanschaffen. Ik ben immers een moeke. Heb mijn haar lekker kort, loop af en toe op Birkies. Daar past een witte legging wel bij denk ik. Laughing
Oh dear lord, ik ook!!

Al heb ik dan nog wel lang haar...

Gezellig Balloon!
Een (moeke) thee drink en miss Etam meeting Very Happy
Allemaal in witte legging Cool
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Paper Crown zo 25 aug 2013 - 4:02

Balloon schreef:
Paper Crown schreef:
Balloon schreef:
Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Inderdaad! We hebben niet allemaal het figuur in maatje S waar de winkels vol mee hangen. Miss Etam heeft al lang niet meer die suffe kleding hoor!!
Suf niet. Maar mijn moeder winkelt er. Die is toch 50+ dus ja. Ik snap Poubelle helemaal.
Vindt maar lekker wat jullie willen. Er hangt echt niet alleen ouwe taarten kleding....
Zeg, noem mijn moeder ff geen ouwe taart. Ik vind mijn moeder er altijd leuk uitzien en ik vind het passen bij haar en haar leeftijd, het is een beetje eh.. ik zoek een woord.. Ja! Degelijk. Daar is niets mis mee maar die 3 kwart leggings met tuniek en bijpassende ketting vind ik niet echt iets voor onze leeftijden. Dwz, het kan beter. Zelfs met een maatje meer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Aimee zo 25 aug 2013 - 4:02

Ik moet lachen om dit topic Laughing 
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Balloon zo 25 aug 2013 - 4:04

Paper Crown schreef:
Balloon schreef:
Paper Crown schreef:
Balloon schreef:
Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Inderdaad! We hebben niet allemaal het figuur in maatje S waar de winkels vol mee hangen. Miss Etam heeft al lang niet meer die suffe kleding hoor!!
Suf niet. Maar mijn moeder winkelt er. Die is toch 50+ dus ja. Ik snap Poubelle helemaal.
Vindt maar lekker wat jullie willen. Er hangt echt niet alleen ouwe taarten kleding....
Zeg, noem mijn moeder ff geen ouwe taart. Ik vind mijn moeder er altijd leuk uitzien en ik vind het passen bij haar en haar leeftijd, het is een beetje eh.. ik zoek een woord.. Ja! Degelijk. Daar is niets mis mee maar die 3 kwart leggings met tuniek en bijpassende ketting vind ik niet echt iets voor onze leeftijden. Dwz, het kan beter. Zelfs met een maatje meer.
Je noemt zelf haar leeftijd dus je geeft al aan dat het voor oudere vrouwen is in jouw ogen. 
En ik kan je vertellen, met een maatje meer is het behoorlijk lastig shoppen en ben je al gauw op Miss Etam of Promiss aangewezen. En dat komt echt niet alleen neer op een legging met tuniek.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Balloon zo 25 aug 2013 - 4:05

Lejow schreef:
Luce schreef:Vet, ik mag er 1 aanschaffen. Ik ben immers een moeke. Heb mijn haar lekker kort, loop af en toe op Birkies. Daar past een witte legging wel bij denk ik. Laughing
Oh dear lord, ik ook!!

Al heb ik dan nog wel lang haar...

Gezellig Balloon!
Een (moeke) thee drink en miss Etam meeting Very Happy
Allemaal in witte legging Cool
:cheering: :cheering: :cheering:
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Maple zo 25 aug 2013 - 4:06

Inhoudelijk: ik vind het echt verschrikkelijk lastig om kleding te vinden die mijn mijn figuur past. Ik heb een ellendig figuur en zou niet weten van wat er in al die andere winkels hangt, mij goed staat. Miss Etam voelt bij mij dan wat dat betreft safe, en de kwaliteit van de kleding is ook goed. Maar als iemand een stylist op me afstuurt die me tips kan geven over welke kleding uit andere winkels me goed staan, met het minimale budget wat ik heb (en zelfs Miss Etam vind ik dan nog stervensduur soms), dan hou ik me aanbevolen. Ik bedoel, als het dan toch zo afgrijselijk is laughcry 
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Exogenesis zo 25 aug 2013 - 4:07

Caroow schreef:
Exogenesis schreef:Ik heb geen witte leggings. Nooit gehad ook. Ik vind ze een beetje moeke-achtig, maar dat doet er niet toe; ieder zijn smaak. De sneren die hier worden uitgedeeld door beide partijen vind ik een beetje sneu :nopompom:
Nog een week of 14 en je mag dus een witte legging aan Razz 

Ik zie zelf meestal liever een witte legging dan een leren legging. Maar ik kan me om beide niet echt druk maken.

(Zoon slaapt soms ook in een witte legging angel  )
Nee schatje, want ik ben geen 'moeke' en dat zal ik ook nooit worden. Een moeke vind ik iemand die zichzelf wegcijfert voor haar kind en alleen nog maar praktische kleding aantrekt. Daar associeer ik de witte legging ook mee.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Paper Crown zo 25 aug 2013 - 4:07

Balloon schreef:
Paper Crown schreef:
Balloon schreef:
Paper Crown schreef:
Balloon schreef:
Artemis schreef:En het is érg om je kleding bij de Miss etam of de promiss te kopen omdat?
Inderdaad! We hebben niet allemaal het figuur in maatje S waar de winkels vol mee hangen. Miss Etam heeft al lang niet meer die suffe kleding hoor!!
Suf niet. Maar mijn moeder winkelt er. Die is toch 50+ dus ja. Ik snap Poubelle helemaal.
Vindt maar lekker wat jullie willen. Er hangt echt niet alleen ouwe taarten kleding....
Zeg, noem mijn moeder ff geen ouwe taart. Ik vind mijn moeder er altijd leuk uitzien en ik vind het passen bij haar en haar leeftijd, het is een beetje eh.. ik zoek een woord.. Ja! Degelijk. Daar is niets mis mee maar die 3 kwart leggings met tuniek en bijpassende ketting vind ik niet echt iets voor onze leeftijden. Dwz, het kan beter. Zelfs met een maatje meer.
Je noemt zelf haar leeftijd dus je geeft al aan dat het voor oudere vrouwen is in jouw ogen. 
En ik kan je vertellen, met een maatje meer is het behoorlijk lastig shoppen en ben je al gauw op Miss Etam of Promiss aangewezen. En dat komt echt niet alleen neer op een legging met tuniek.
50+ is geen ouwe taart.Je hebt gelijk, sorry. Ik loop Miss etam altijd voorbij omdat ik denk: 'nee..' Maar wie weet hangt er heleboel moois!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekentenis... - Pagina 2 Empty Re: Bekentenis...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 19 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum