Hoeveel betaal jij voor de kapper?
+53
xxjojootjexx
Fearie
Pannetoet
Bacio
Surya
Kenya
Beachgirl
Toet
Zonnetje
Snoes
Laurientje
IkSmurfin
Anousch91
Taeda
Roos'
Nyx
Springflower
Moira
kajaka88
SarahKey
Ezzer
Esperanza
Ella
Tania
Capt'n Zero
Blond
Joan
Bosjesvrouw
Destino
Zonneschijn
_Liv
Mint
Dolphinne
Ooh La La!
Jeanette
Vixen
Harrison
Sarah1985
Tiara
Japie
Isabel_
Sayuri
SoGood
Cow
Sugarfall
Artemis
Pineco
Reeza
Paper Crown
Charles
Mermaid
Maple
rapa nui
57 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel betaal jij voor de kapper?
30 min...Iemand schreef:Zo heel veel is dat toch ook weer niet? Ze is dan toch wel even met je bezig geweest, neem ik aan.Laurientje schreef:Ik ben vanmiddag geweest en ze hebben niet gewassen (had ik pas gedaan) dus het was alleen knippen en drogen&in model brengen en ik moest €35 afrekenen!! Ik schrok me rot...
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
En dan vind je dat duur? Bedenk eens wat ze nog allemaal moet betalen van wat ze verdient (of haar baas dan). Als ze nog iets van winst wil maken vind ik dat echt niet over de top veel ofzo.Laurientje schreef:30 min...Iemand schreef:Zo heel veel is dat toch ook weer niet? Ze is dan toch wel even met je bezig geweest, neem ik aan.Laurientje schreef:Ik ben vanmiddag geweest en ze hebben niet gewassen (had ik pas gedaan) dus het was alleen knippen en drogen&in model brengen en ik moest €35 afrekenen!! Ik schrok me rot...
Gast- Gast
12,50 voor knippen
12,50 voor verven (thuiskapster)
12,50 voor verven (thuiskapster)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Oh maar ik heb er wel geld voor hoor, haha alleen ik knip het gewoon zelf.Iemand schreef:Als ik te lang niet ga wordt mijn haar heel lelijk aan de onderkant, je ziet gewoon dat het dood is. Mijn haar ziet er een stuk gezonder uit als ik met enige regelmaat ga. Maar goed, als ik geen geld zou hebben dan ligt mijn prioriteit ook ergens anders. Maar ik heb het er dus wel voor over, als ik het heb.Toet schreef:Ik ga nooit naar de kapper. Vind ik echt zonde geld.
Ik ga alleen naar de kapper als ik echt een totaal ander kapsel wil, de laatste keer was in 2010 geloof ik. Toen liet ik een bob knippen. Sindsdien laat ik het bijgroeien, knip af en toe de puntjes en heb een paar keer een pony geknipt.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Voor wassen, knippen, kleuren, verzorging en fohnen betaal ik € 85,00 in de salon. Wil eigenlijk ook op zoek naar een thuiskapster oid. Moet toch goedkoper kunnen? Op zich heb ik het er wel voor over, maar als je elke twee maanden gaat tikt het wel erg aan...
Kenya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 43
Registratiedatum : 26-08-13
Oké, ik vind het wel erg prijzig hoor, het is wel boven gemiddeld volgens mij.Iemand schreef:En dan vind je dat duur? Bedenk eens wat ze nog allemaal moet betalen van wat ze verdient (of haar baas dan). Als ze nog iets van winst wil maken vind ik dat echt niet over de top veel ofzo.Laurientje schreef:30 min...Iemand schreef:Zo heel veel is dat toch ook weer niet? Ze is dan toch wel even met je bezig geweest, neem ik aan.Laurientje schreef:Ik ben vanmiddag geweest en ze hebben niet gewassen (had ik pas gedaan) dus het was alleen knippen en drogen&in model brengen en ik moest €35 afrekenen!! Ik schrok me rot...
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Niks, ik ga niet naar de kapper.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Ik betaal 120 voor knippen, highlights en fohnen.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Dit doe ik dus ook.Toet schreef:Oh maar ik heb er wel geld voor hoor, haha alleen ik knip het gewoon zelf.Iemand schreef:Als ik te lang niet ga wordt mijn haar heel lelijk aan de onderkant, je ziet gewoon dat het dood is. Mijn haar ziet er een stuk gezonder uit als ik met enige regelmaat ga. Maar goed, als ik geen geld zou hebben dan ligt mijn prioriteit ook ergens anders. Maar ik heb het er dus wel voor over, als ik het heb.Toet schreef:Ik ga nooit naar de kapper. Vind ik echt zonde geld.
Ik ga alleen naar de kapper als ik echt een totaal ander kapsel wil, de laatste keer was in 2010 geloof ik. Toen liet ik een bob knippen. Sindsdien laat ik het bijgroeien, knip af en toe de puntjes en heb een paar keer een pony geknipt.
Wel al twee keer een pony geknipt zonder succes, maar dat mag de pret niet drukken.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Ik betaal 16,50 voor wassen&knippen.. En ik gooi er elke 2/3maand ongeveer ook highlights in en dan ben ik 50,- kwijt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik ook en 1x in de 3 maand ga ik naar een kapster in een salon.Japie schreef:Ik heb een thuiskapster en ik betaal 10 euro voor het knippen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Oh dat zou ik echt niet zelf durven . Maar je knipt het dus zelf, ja dat kan natuurlijk ook. Had daar niet bij stilgestaan.
Gast- Gast
Ik zoek nog een fijne kapster, ik heb hier al een aantal uitgeprobeerd, maar eigenlijk is het nooit echt naar mijn zin. Mijn haar is dun en slap, dat helpt allemaal niet, maar er moet toch iets van te maken zijn?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik betaal voor mijn thuiskapster 7,50 en ze komt elke 6 weken. De kids zijn tot 4jr gratis. Ze knipt, verft, permanent zetten! Alleen ontkleuren dan niet.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik vond het ook altijd net-niet dus heb eens gek gedaan en ben naar een duurdere salon gegaan. Daar hebben ze eindelijk voor elkaar gekregen wat ik graag wilde en ging ik veel meer tevreden weg. Dan maar wat meer kwijt, ik ga alleen nog daar heen. Weet niemand van je vrienden/ kennissen/ familie een goede kapper? Deze is me ook aangeraden door iemand die ik ken.xxjojootjexx schreef:Ik zoek nog een fijne kapster, ik heb hier al een aantal uitgeprobeerd, maar eigenlijk is het nooit echt naar mijn zin. Mijn haar is dun en slap, dat helpt allemaal niet, maar er moet toch iets van te maken zijn?
Gast- Gast
Ik heb de duurste uit de stad al eens gehad, toen kwam ik met scheef geknipt haar thuis en kon ik alsnog terug.
Ja waar vriendinnen heen gaan ben ik ook al geweest, ook zonder succes helaas, terwijl veel daar echt bij zweren. Ik vond het daar veel te druk en je kon merken dat ze voor knippen niet veel tijd namen. Lag er wellicht aan dat ik op zaterdagmorgen kwam en de wachtkamer vol zat, maar toch vind ik dat ze de tijd moeten nemen en niet mogen afraffelen.
Ja waar vriendinnen heen gaan ben ik ook al geweest, ook zonder succes helaas, terwijl veel daar echt bij zweren. Ik vond het daar veel te druk en je kon merken dat ze voor knippen niet veel tijd namen. Lag er wellicht aan dat ik op zaterdagmorgen kwam en de wachtkamer vol zat, maar toch vind ik dat ze de tijd moeten nemen en niet mogen afraffelen.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ja dat is gelukkig bij de salon waar ik heen ga niet het geval. Daar nemen ze zo veel tijd voor je dat ik het haast overdreven vind. Sorry, dan weet ik het ook niet. Sommige zoeken jaren naar hun ware liefde, jij naar je ware kapper . Die loopt vast ook ergens rond!
Gast- Gast
De laatste keer heb ik rond de 30 euro betaald voor wassen en knippen.
Eigenlijk zoek ik nog een prettige kapper. Helaas was de laatste niet wat ik prettig vond, dus over een half jaar zoek ik wel weer verder.
Ik ga trouwens maar 1-2x per jaar naar de kapper. Dus iets meer betalen dan vind ik geen probleem.
Eigenlijk zoek ik nog een prettige kapper. Helaas was de laatste niet wat ik prettig vond, dus over een half jaar zoek ik wel weer verder.
Ik ga trouwens maar 1-2x per jaar naar de kapper. Dus iets meer betalen dan vind ik geen probleem.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Voor alleen knippen betaal ik € 18.50, kleuren kost € 50,00 voor lang haar.
Ik heb laatst mijn haar voor het eerst zelf gekleurd en ik moet zeggen dat dat een openbaring voor me was. Tevreden met het resultaat, minder tijd kwijt dan bij de kapper, en aanzienlijk goedkoper, ideaal...
Ik heb laatst mijn haar voor het eerst zelf gekleurd en ik moet zeggen dat dat een openbaring voor me was. Tevreden met het resultaat, minder tijd kwijt dan bij de kapper, en aanzienlijk goedkoper, ideaal...
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Op dit moment betaal ik voor de thuiskapster 8 euro.
Maar ik wil nog eens heel graag naar de kapper hier in het dorp, die schijnt echt super goed te zijn. Kost wel 22,50 en heeft een wachtlijst van 6 weken, maar als er nu eindelijk eens een kapper zou zijn die zich wel raad zou weten met mijn kruin zou ik al blij zijn!
Maar ik wil nog eens heel graag naar de kapper hier in het dorp, die schijnt echt super goed te zijn. Kost wel 22,50 en heeft een wachtlijst van 6 weken, maar als er nu eindelijk eens een kapper zou zijn die zich wel raad zou weten met mijn kruin zou ik al blij zijn!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat betaal jij voor de kapper?
» Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?
» Wat betaal jij gemiddeld voor..
» Gemeentelijke heffingen, hoeveel betaal jij?
» wat en hoeveel betaal je nog naast je huur
» Hoeveel betalen jullie voor coupe soleil bij de kapper?
» Wat betaal jij gemiddeld voor..
» Gemeentelijke heffingen, hoeveel betaal jij?
» wat en hoeveel betaal je nog naast je huur
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: