Geweldige enkellaarsjes....
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geweldige enkellaarsjes....
Maar hoe combineer je deze kleur? En met welke kleuren? En welke kleding?
Gast- Gast
Re: Geweldige enkellaarsjes....
Ik combineer cognac meestal met zwart of donkerblauw, ga ik helemaal in het zwart of donkerblauw, met een cognackleurige riem en laarzen. De laarsjes vind ik niet zo leuk, maar dat was niet de vraag .
Gast- Gast
Haha, ik dacht zelf inderdaad ook donkerblauw en zwart. Ik vond deze wel leuk. Maar de prijs niet zo. Ik wil voor komende herfst wel wat leuke laarzen aanschaffen. Want wat ik nu in de kast heb staan is jaren oud.
Gast- Gast
je kan ze onder een mooie strakke spijkerbroek dragen? of onder een wat uitlopend creme kleurig jurkje of rokje?
Gast- Gast
Wit, marineblauw, zwart, donkerbruin, grijs. Ik heb eigenlijk altijd bruine of cognackleurige winterlaarzen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
De basis is altijd zwart. Ik wil wel graag eens iets anders aan, zoals dit soort kleur schoenen, maar vind het zo moeilijk om het te combineren.
Maar zelf dacht ik aan, moet ik eerst alle 23 kg kwijt zijn, aan het volgende;
En dan een 40 denier panty en een zwarte colbert.
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0011399_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
Of kan hij ook met een zwarte rok, zwart shirtje en grijze colbert? Vast niet. Echt ik irriteer me mateloos dat ik gewoon geen kleuren kan combineren.
Maar zelf dacht ik aan, moet ik eerst alle 23 kg kwijt zijn, aan het volgende;
En dan een 40 denier panty en een zwarte colbert.
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0011399_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
Of kan hij ook met een zwarte rok, zwart shirtje en grijze colbert? Vast niet. Echt ik irriteer me mateloos dat ik gewoon geen kleuren kan combineren.
Gast- Gast
Lady4 schreef:Wit, marineblauw, zwart, donkerbruin, grijs. Ik heb eigenlijk altijd bruine of cognackleurige winterlaarzen.
Ik ook is veel mee te combineren. Kan bijna altijd wel!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Enkellaarsjes met studs
» Enkellaarsjes gezocht
» enkellaarsjes bij zalando, help!
» Enkellaarsjes combineren.
» Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?
» Enkellaarsjes gezocht
» enkellaarsjes bij zalando, help!
» Enkellaarsjes combineren.
» Enkellaarsjes, ook bij dikkere kuiten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: