Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Spring do 7 jul 2011 - 0:36

Ik ben 1.74 en 5 maanden geleden bevallen van een dochtertje.
Ik heb lange benen en een buikje. Maar vooral heb ik grote borsten. Cup H75.
Ik wil wel eens wat leuks zien wat goed zou staan bij mijn figuur.
Met name shirtjes/blousjes etc.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Spring do 7 jul 2011 - 23:58

Niemand?

Ik ben 26 en het mag wel lekker vrouwelijk!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  TNMN vr 8 jul 2011 - 0:09

Blousjes staat erg goed (zie voorbeelden onderaan)! Erg leuk met een blazer er overheen.
Ook vind ik een topje met een ronde hals en een wrap vest er overheen erg leuk staan.
Voorbeeld:

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Striped-wrap-cardigan_122408

Of jurk (wrap dress):

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Beyonce-knowles-green-wrap-dress

Een paar voorbeelden:

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Kim_kardashian5
Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Kim-kardashian-60
Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Ghbtcsc961nccn9

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Kim-kardashian-twilight-05
Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Kim_kardashian_millions_of_milkshakes
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Spring vr 8 jul 2011 - 0:14

jaah, dat zijn leuke voorbeelden!
Maar vind het wat blousjes betreft altijd lastig welke maat ik dan moet nemen..
Een beetje grote borsten wil nog wel. A la 75F ofzo. Maar ik zit echt op H.
Ik heb vanmorgen ook eens in mijn kast gekeken en heb zoveel shirtjes liggen die ik niet aantrek omdat ik er mega borsten in heb..
Als ik een cup had dat bij mijn lichaam past dan had ik maat m of l gehad. Maar nu?
Moet van blousen dan wel een grote maat nemen. En dan nog een geschikte winkel..
Iemand een idee?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Monte vr 8 jul 2011 - 0:15

http://www.girlscene.nl/fashion/kledingtips/2010/tips_om_je_borsten_kleiner_te_laten_lijken
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-488236/Trinny-Susannah-reveal-12-womens-body-types--you.html
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-489577/Trinny-Susannah-clothes-suit-12-womens-body-types.html
http://www.girlscene.nl/fashion/kledingtips/2010/wat_is_jouw_bodytype

http://www.2style4you.com/
Dit is een leuke site. Hier moet je alle kenmerken van je lichaam geven en dat laten zij zien welk soort kleding en ze hebben van heel veel winkels/merken kleding erop staan, zodat je gelijk kan shoppen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  TNMN vr 8 jul 2011 - 0:17

Biancy schreef:jaah, dat zijn leuke voorbeelden!
Maar vind het wat blousjes betreft altijd lastig welke maat ik dan moet nemen..
Een beetje grote borsten wil nog wel. A la 75F ofzo. Maar ik zit echt op H.
Ik heb vanmorgen ook eens in mijn kast gekeken en heb zoveel shirtjes liggen die ik niet aantrek omdat ik er mega borsten in heb..
Als ik een cup had dat bij mijn lichaam past dan had ik maat m of l gehad. Maar nu?
Moet van blousen dan wel een grote maat nemen. En dan nog een geschikte winkel..
Iemand een idee?

Wijd is juist erg 'in'. Net zoals op de foto's die ik liet zien. Ik heb ook een wijde blouse en die stop ik in mijn broek (chino) en dan een klein beetje uit de broek trekken (blousen heeft dat geloof ik) en dan met een leuke riem. Ik zou gewoon even winkels zoals Esprit of H&M binnen lopen. Die hebben vaak leuke blousjes. Vraag desnoods de hulp van een verkoper? Of misschien een soort blouse/tuniek met een band onder de borsten?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 1:28

Ik las in de Viva dat je bij de H&M in Amsterdam een gratis afspraak kunt maken met een personal shopper. Ze verplichten je niet om iets te kopen, maar het is dan natuurlijk wel netjes om niet alleen maar een paar sokken te kopen.

Maar ik dacht bij dit topic in ieder geval meteen daaraan. Het lijkt me ontzettend moeilijk om met zo'n grote cupmaat te shoppen en wellicht heeft een personal shopper wel een geniaal idee (of dertig). Je trekt dan sowieso dingen aan die je normaal niet zou passen en je kunt ook rustig de tijd nemen.

Je bereikt de personal shopper van H&M via: 06-51670433

(Toch fijn zo'n gratis Viva Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 3:50

V hals is beter dan col ( al is het ook niet het weertype voor een coltrui haha ). Klinkt gek maar een beetje decolleté showen staat netter dan compleet dichtgepakt, dat lijkt zo massief. Ik heb zelf 75E en ben best smal, draag wel coltruien maar alleen als ze niet te strak zitten. Dan neem ik meestal een maatje groter. Wat ik hou wel van coltruien in de koude dagen van t jaar.

Shirtjes en tuniekjes die onder je borsten nauw sluiten en dan wijd uitlopen zijn ook goed. Ik weet niet of je nog een buikje hebt, maar babydoll achtige shirtjes zijn dan juist weer niet geschikt. Daar lijkt praktisch iedereen zwanger in.

Je kan ook shirtjes/topjes kopen in een grotere maat dan je normaal hebt, zodat je borsten er iig inpassen. Dan een los vestje erover in je eigen maat.. Et voila! Beetje zoals TNMN plaatste.

En verleg de aandacht naar andere delen.. Mooie benen? Nice ass? Accentueer die dan!




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Error vr 8 jul 2011 - 4:49

Do's!

◦- Een rechte, brede halslijn legt het accent op de breedte en trekt je borsten optisch omhoog.
◦- Draag bij voorkeur korte, smalle, maar niet te strakke mouwen die boven de borstlijn eindigen
◦- Kies voor details boven de borstlijn in plaats van onder de borstlijn: een broche of corsage bijvoorbeeld. Het lijkt dan alsof je borsten hoger komen.
◦- Smalle revers zorgen voor een slanker bovenlichaam.
◦- Een smalle v-hals verlengt je bovenlichaam en flatteert je decolleté.
◦- Kies kleding met lengtenaden of lengtestrepen in plaats van breedtenaden en –strepen. Bedenk wel dat niet iedereen goed staat met gestreepte kleding. ◦- Soms kan donkere bovenkleding bij lichte onderkleding een oplossing bieden, tenminste als je benen niet te zwaar zijn. Zorg er dan wel voor dat je geen vormeloos, zwart vlak bekomt.◦- Draag topjes over je broek of rok, dus tot onder je taille in plaats van tot in de taille. ◦- Kies voor truien en hemden met een smalle kraag en revers.◦- Draag wijde broeken voor een proportionele lichaamsverhouding. ◦- Ga voor lange jasjes en tunieken die je profiel verlengen en je borsten minder zwaar maken.

Don'ts

◦- Een lage, ronde hals flatteert jouw decolleté niet, omdat je dan een vormeloos geheel krijgt.
- Ook een hoge, ronde hals past niet goed bij een flinke buste: optisch lijkt het alsof je borsten met je kin verbonden zijn, waardoor je hals lijkt te verdwijnen.
◦- Hetzelfde effect bereik je met een col, vooral bij brede en zware rolkragen.
◦- Let op met raglanmouwen waarbij de schoudernaad van borstkas tot halslijn loopt.
◦- Ook korte, brede mouwen eindigend onder de borstlijn vermijd je liever want ze verbreden je bovenlichamen.
◦- Laat ten slotte mouwen met een omslag links liggen vanwege het verzwarend effect.
◦- Zakken of opvallende prints op borsthoogte zorgen voor een breed bovenlichaam.
◦- Ook een brede riem in de taille doet je borsten groter en je bovenlichaam kleiner lijken.
◦- Korte of hooggesloten jasjes en blouses doen je bovenlichaam kleiner en breder lijken.
◦- Brede of dubbele revers verzwaren je bovenlichaam.
◦- Een strapless top, een laag uitgesneden decolleté of een verlaagde schouderlijn zijn niet erg geschikt voor jouw lichaamsbouw
◦- Opgelet met erg strakke kleding waardoor het lijkt alsof je geen adem meer krijgt.

Bron : http://www.elsibel.com/care/dos-en-donts-bij-grote-borsten

Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Spring vr 8 jul 2011 - 9:28

Wat super zeg al die reacties!
Die site die Monte gaf is super zeg!
Geven erg leuke kleding tips.

Heb al wat rondgeneusd op internet.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding tips gezocht voor GROTE borsten Empty Re: Kleding tips gezocht voor GROTE borsten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum