Welke opvoedprincipes heb jij al opzij geschoven?
+22
Steep
Sea of Trees
Lonely Goatherd
Slakje
Sanne
Tiara
Pineco
Susan
Engelse Drop
Shopaholic
Theeleut
Luce
Vixen
Aimee
studiebol
Liadan
Snoes
Paper Crown
Linda
Annemie
Robin_
Charles
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke opvoedprincipes heb jij al opzij geschoven?
haha ik weet het niet, zo'n stom ding in haar mond. Vind het gewoon echt niet staan haha. Vond ik bij R ook en die had vanaf drie mnd al geen tut meer maar N zoekt steeds naar dat ding. Wat wel weer grappig is, ze duwt hem echt steevast verkeerd in haar mond, op de kop is ook recht op zal ze denken..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
haha ik maak ook veel liever foto's zonder die tut.Caroow schreef:Doet me denken aan een tante. Ze was met mijn oma op kraambezoek en R had heel veel last van krampjes en daar hielp zijn speentje goed bij. Was ze foto's aan het maken, haalt ze de speen uit zijn mond "Zo, en nu even zonder plastic". Hij brullen natuurlijkPaper Crown schreef:Ah, waarom dom? Staat lief en ze is nog klein!Printje schreef:- Geen kinderen in bed,
Wanneer R slecht slaapt heb ik geen zin en puf in de hele tijd heen en weer sjouwen. Hij gaat hup tussen ons in en we slapen allemaal weer.
- Geen tut,
Ik vind het vreselijke dingen maar N heeft er helaas nog steeds in. Ik vind het er zo lelijk en dom uitzien ze mag hem alleen in bed hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind dat echt bizar, dat je gewoon bij de baby van een ander de speen uit zijn mond trekt. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen, ook niet bij familie met wie ik aardig close ben. Ik zou helemaal verbijsterd zijn.
Ik vind een speen trouwens niet lelijk of dom staan, het is gewoon een redelijk standaard baby-attribuut. Een luier is ook niet bepaald haute couture, maar dat gebruiken baby's nou eenmaal.
Foto's vind ik ook wel leuker zonder speen trouwens. Maar dan nog zou ik nooit de speen van andermans baby eruit trekken, dan vraag ik wel aan de moeder of de speen er eventjes uit mag en dan kiest zij wel een moment waarop dat kan.
Ik vind een speen trouwens niet lelijk of dom staan, het is gewoon een redelijk standaard baby-attribuut. Een luier is ook niet bepaald haute couture, maar dat gebruiken baby's nou eenmaal.
Foto's vind ik ook wel leuker zonder speen trouwens. Maar dan nog zou ik nooit de speen van andermans baby eruit trekken, dan vraag ik wel aan de moeder of de speen er eventjes uit mag en dan kiest zij wel een moment waarop dat kan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
haha nou ja ik vind het vreselijke dingen, ze krijgt hem alleen nog maar in bed of als ze echt moe is. Ik zou het ook niet echt kunnen waarderen als een ander de speen uit haar mond zou trekken, dat niet.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik trek in elk geval zelf de speen er wel uit voor een foto. Ik vind het net als Printje zo lelijk staan, ik wil er eigenlijk over een paar maanden weer vanaf zijn.
Opvoedprincipes die overboord zijn gegaan, Lotte mocht nooit in ons bed slapen, ze werd na de voeding altijd terug in haar ledikantje gelegd. Niels laat ik na de ochtendvoeding lekker bij mij liggen.
Hij heeft ook wel een speen terwijl we dat bij Lotte niet wilden.
Opvoedprincipes die overboord zijn gegaan, Lotte mocht nooit in ons bed slapen, ze werd na de voeding altijd terug in haar ledikantje gelegd. Niels laat ik na de ochtendvoeding lekker bij mij liggen.
Hij heeft ook wel een speen terwijl we dat bij Lotte niet wilden.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
haha Blondje precies, ik wil eigenlijk die speen ook gewoon wegdoen. In bed oke, maar voor haar verjaardag wil ik dat ding kwijt.
Printje- Lady Post-a-lot
Bij Yrsa scheelde het toen ik overstapte van Bibi naar Nuby, omdat ze uitslag had rond haar mond en dat schildje van Nuby zit niet zo dicht op je huid, maar ze moest ook opeens veel meer moeite doen om de speen in haar mond te houden, dus ze had 'm automatisch nooit meer gedachteloos in haar mond, alleen als ze echt behoefte had om erop te zuigen. Zodra ze dat niet meer deed viel de speen eruit.
Ezra had tijdenlang alleen een speen in bed en toen opeens buiten het bed ook behoefte. Hij zette dan echt alles op alles om er eentje te pakken te krijgen, wist altijd precies waar we ze verstopt hadden en probeerde dan bijvoorbeeld twee stoeltjes op elkaar te zetten om erbij te kunnen (dan grepen we wel in uiteraard). Uiteindelijk had hij wel heel goed door dat het echt alleen in bed mocht, want op het medisch kinderdagverblijf sliep hij tussen de middag op een matrasje en als hij dan niet meer wilde slapen kwam hij uit zichzelf zijn speen inleveren. Kort daarna is hij helemaal gestopt.
Ezra had tijdenlang alleen een speen in bed en toen opeens buiten het bed ook behoefte. Hij zette dan echt alles op alles om er eentje te pakken te krijgen, wist altijd precies waar we ze verstopt hadden en probeerde dan bijvoorbeeld twee stoeltjes op elkaar te zetten om erbij te kunnen (dan grepen we wel in uiteraard). Uiteindelijk had hij wel heel goed door dat het echt alleen in bed mocht, want op het medisch kinderdagverblijf sliep hij tussen de middag op een matrasje en als hij dan niet meer wilde slapen kwam hij uit zichzelf zijn speen inleveren. Kort daarna is hij helemaal gestopt.
Susan- Lady Post-a-lot
Ow dat is wel een tip Susan, dat andere merk proberen.
Printje- Lady Post-a-lot
- tv als oppas gebruiken.. Dat gebeurt in de praktijk elke ochtend als mijn man al weg is en ik me nog moet opmaken, haren kammen etc.
- ik geef meer koekjes dan ik vooraf gedacht had.
- voorlezen voor het eerste jaar. Dat schijnt super goed te zijn maar onze kinderen vonden het totaal niet boeiend. Tenzij ze het boekje mochten opeten of verscheuren
- geen stemverheffingen. Soms in de praktijk wel 10 keer op een ochtend.
- alles beargumenteren...hmja, als ik daar de tijd en het geduld voot had!
- ik geef meer koekjes dan ik vooraf gedacht had.
- voorlezen voor het eerste jaar. Dat schijnt super goed te zijn maar onze kinderen vonden het totaal niet boeiend. Tenzij ze het boekje mochten opeten of verscheuren
- geen stemverheffingen. Soms in de praktijk wel 10 keer op een ochtend.
- alles beargumenteren...hmja, als ik daar de tijd en het geduld voot had!
Gast- Gast
Dat is zeker een goede tip, Susan! Mijn dochter heeft ook altijd bibi spenen en ze heeft ook regelmatig uitslag rond haar mond.
Ik zou ook zo graag willen dat ze met dat ding stopt, maar ze hecht er zoveel waarde aan. Misschien dat dit ervoor kan zorgen dat ze er mee stopt.
Ik zou ook zo graag willen dat ze met dat ding stopt, maar ze hecht er zoveel waarde aan. Misschien dat dit ervoor kan zorgen dat ze er mee stopt.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Er zijn wel meerdere soorten spenen van Nuby, de Nuby-spenen die ik had gingen op een gegeven moment bij de Etos uit het assortiment. Misschien kun je ze nog wel via internet bestellen of zijn ze nog ergens anders te koop. Ik vond ze heel erg goed, het waren deze, de Natural Flex-spenen:Printje schreef:Ow dat is wel een tip Susan, dat andere merk proberen.
http://nuby.com/nl-NL/natural-touch/pacifiers/67508LAOS8/
Ze zijn er voor 0-6 maanden en voor 6+ maanden.
Susan- Lady Post-a-lot
Haha dat deed mijn zoontje ook, maar dan 'floepte' hij die speen weer in de goede richtingPrintje schreef:haha ik weet het niet, zo'n stom ding in haar mond. Vind het gewoon echt niet staan haha. Vond ik bij R ook en die had vanaf drie mnd al geen tut meer maar N zoekt steeds naar dat ding. Wat wel weer grappig is, ze duwt hem echt steevast verkeerd in haar mond, op de kop is ook recht op zal ze denken..
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Voornamelijk dat ik tv niet nodig vond. Nog steeds niet maar ze is echt hooked. Zodra de tv aanstaat gaat ze liggen kijken... Laatst heb ik pieter post ingezet toen ze aan het zeuren was, ze was meteen stil
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind de tv, laptop en iPad uitermate handige middelen!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je wel! N heeft nu speentjes van Avent.Susan schreef:Er zijn wel meerdere soorten spenen van Nuby, de Nuby-spenen die ik had gingen op een gegeven moment bij de Etos uit het assortiment. Misschien kun je ze nog wel via internet bestellen of zijn ze nog ergens anders te koop. Ik vond ze heel erg goed, het waren deze, de Natural Flex-spenen:Printje schreef:Ow dat is wel een tip Susan, dat andere merk proberen.
http://nuby.com/nl-NL/natural-touch/pacifiers/67508LAOS8/
Ze zijn er voor 0-6 maanden en voor 6+ maanden.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» welke pap
» Welke pap?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke rechtsbijstandverzekering?
» Welke pap?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke rechtsbijstandverzekering?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: