Kolfplek op het werk
+8
Flip Fluitketel
Dora
MADDIE
Muppetje
Linda
Sanne
Happydobby
Caroow
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kolfplek op het werk
Gewoon omdat ik het leuk vind om te lezen, waar kolf of kolfde jij op je werk?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Kolfplek op het werk
In het kantoor van ons teamhoofd. Ik werkte wel veel snachts dus ik was alleen op de afdeling.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
In de EHBO-kamer, waar een tafel stond, comfortabele stoel, brancard etc. Prima plek.
In het huidige gebouw is alles van glas, daar is uiteindelijk één kamer ingericht met gordijnen, maar nu kolf ik niet meer dus dat maakt niet uit.
In het huidige gebouw is alles van glas, daar is uiteindelijk één kamer ingericht met gordijnen, maar nu kolf ik niet meer dus dat maakt niet uit.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Dat ziet er relaxt uit Linda!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Een keukentje helemaal op zolder, het kan op slot en ik heb er stromend water en n koelkast. En n douche, hahahaha. Heb er zelf maar een bureaustoel neergezet
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
In de keuken waar we ook pauze houden. Kan op slot.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Op het kantoor van de manager.
Ik gaf optijd aan dat het weer tijd was, dan kon hij even afmaken waar hij mee bezig was en dan kon hij het kantoor verlaten.
Heel af en toe werd ik dan 'gestoord' omdat hij iets vergeten was mee te nemen of dat hij iets nodig had van het kantoor.
Ik gaf optijd aan dat het weer tijd was, dan kon hij even afmaken waar hij mee bezig was en dan kon hij het kantoor verlaten.
Heel af en toe werd ik dan 'gestoord' omdat hij iets vergeten was mee te nemen of dat hij iets nodig had van het kantoor.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik kolf in het teamleiderskantoor of in de spreekkamer.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik kolfde in het gangetje bij de achterdeur. Was niet ideaal, maar een andere ruimte was er niet. Stopcontact zat achter de deur dus mijn snoer ging onder de deur door, het tochtte er heel erg en was koud. Maar ze hadden een mobiele verwarming voor me geregeld dus dat scheelde wel wat.
Verder werd het ook als voorraadhok gebruikt. Voor mij hadden ze een schuifslotje op de deur gemaakt.
Het voldeed niet bepaald aan de normen maar ik vond het prima en heb bij beide kinderen lang gebruik gemaakt van mijn 'kolfhok'.
Verder werd het ook als voorraadhok gebruikt. Voor mij hadden ze een schuifslotje op de deur gemaakt.
Het voldeed niet bepaald aan de normen maar ik vond het prima en heb bij beide kinderen lang gebruik gemaakt van mijn 'kolfhok'.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik ga ws op een lege patiëntenkamer kolven.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ooh daar had ik me echt niet prettig bij gevoeld..Dora schreef:Op het kantoor van de manager.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Hij klopte altijd heel netjes en ik zat met mijn rug naar de deur.Sylvana schreef:Ooh daar had ik me echt niet prettig bij gevoeld..Dora schreef:Op het kantoor van de manager.
Zijn vrouw heeft ook gekolfd, dus het was hem niet vreemd.
En anders was het helemaal open en bloot in het magazijn of op de wc zitten.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Niet dat ik het nodig heb, maar op mijn werk is er op elke verdieping (5 dus) een apart kamertje als kolfruimte (het staat er ook gewoon op). Echt super vind ik dat.
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
Soortgelijke onderwerpen
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» werk.nl
» PGB werk
» Op het werk..
» Weer aan het werk?
» werk.nl
» PGB werk
» Op het werk..
» Weer aan het werk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: