Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

+4
Yzma
Lieke128
Juul
Ringling
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven - Pagina 2 Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:40

Ik struikel trouwens steeds over dat woord Popecatepetl bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven - Pagina 2 Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Kreeftje wo 9 maa 2011 - 11:38

Ringling schreef:Wie kent tapasbar La Gitana? Is dat wat?
http://www.tapasvoorthuis.nl/gitana/la_gitana.html
heb ik ooit lekkere tapas gegeten, vorig jaar zomer, maar ik vind persoonlijk dat je tapas op een terrrasje in de zomer ´moet´ eten Laughing

ff denken, je hebit op het wilhelminaplein 1910 zitten, hippe tent met super goed eten! als je dat bedrag noemde alleen voor het eten haal je het wel, met drank niet..

ik vind cooks in de kerkstraat ook erg leuk! van alles wat, beetje rommelig binnen maar wel gezellig en lekker!

en natuurlijk mangiare op de kleine berg, ook helemaal gezeldig! maar ook niet heel goedkoop.

en verder... ff denken, dijk 9 op de stratumsedijk, nog niet geweest, hoor er wel goede verhalen over!

succes met je zoektocht, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt en hoe je het vond!



Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven - Pagina 2 Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Niekske wo 9 maa 2011 - 23:24

De baron op de kleine berg vind ik ook erg lekker!

Ik zou zo niet weten wat er aan 'hippe' restaurants zit in Eindhoven in deze prijsklasse. De restaurants die hier genoemd zijn, vind ik zelf over het algemeen erg gezellig, er hangt een meer gemoedelijke sfeer.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven - Pagina 2 Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Lieke128 do 10 maa 2011 - 1:10

Tsja, wat is hip? Vrij subjectief denk ik, al vind ik de restaurants die hier genoemd worden echt niet allemaal degelijk hoor!

Ja Kreeftje, Mangaire is lekker, leuk én niet te duur! Is beetje italiaans getint, jammie!

Ik vind La Gitana niet leuk en niet lekker, het is inderdaad niet duur, maar het lijkt alsof het erop gericht is dat je zo snel mogelijk zo veel mogelijk naar binnen werkt en daar houd ik niet van! Que Pasa in de Dommelstraat vind ik daarentegen lekkerder en gezellig (én hip, haha!). In de Dommelstraat zit ook Si Senor, ben ik zelf nooit geweest, maar hoor er minder goede verhalen over (eten schijnt minder lekker te zijn).


Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven - Pagina 2 Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 1:16

miss piggy schreef:voor een goede tapas moet je naar valkenswaard pincho's of mama di kookt daar kan je ook lekker eten,
maar ik weet niet of dat tever uit de richting ligt??
in eindhoven weet ik alleen die mexicaan popecatepetl.

Nah dan vind ik dat je lekkerder kunt eten bij De Bel op de markt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven - Pagina 2 Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum