Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

+4
Yzma
Lieke128
Juul
Ringling
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Ringling do 3 maa 2011 - 6:09

We gaan met een groep van 8 vrienden eten in Eindhoven op zaterdagavond.

Wie heeft er een goede sugggestie en wat is er goed aan?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 6:14

Wat voor iets zoek je en in welke prijsklasse?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Juul do 3 maa 2011 - 6:14

Als jullie van mexicaans houden is Poppocatapetl wel een aanrader. Heerlijk en echt goed mexicaans eten en de sfeer is ook erg goed. Die zit aan de Keizersgracht, net achter het winkelgebied.
Op de Dommelstraat (Daar ligt ook de Pathe) zitten ook leuke tentjes om te eten. Een Turks restaurant, italiaan, griek, twee goede tapasrestaurants, van alles.

Dit is eigenlijk wat mij zo even te binnen schiet.
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Ringling do 3 maa 2011 - 6:15

Dolores schreef:Wat voor iets zoek je en in welke prijsklasse?

Rond de 20-30 euro. Stijl: Humphrey-achtig, dus voor ieder wat wils of Japans ofzo.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 6:15

Ik weet wel een lekker en gezellig reataurant maar daar moet je wel een redelijke portemonnee voor hebben Wink

De Bergsche Tuinen en ik heb daar echt de lekkerste carpaccio gegeten ooit !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 6:16

Hmm dan is die van mij te Hollands geloof ik en te duur :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 6:25

Misschien Listers dan?
Of de Bengel?
Of heel studentikoos naar Le Conaisseur?

Ik vind zelf Carioca ook heel leuk, dat is een Brazilliaans eetcafé, en het Boekencafe op de Dommelstraat ook...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Ringling do 3 maa 2011 - 6:49

Dolores schreef:Misschien Listers dan?
Of de Bengel?
Of heel studentikoos naar Le Conaisseur?

Ik vind zelf Carioca ook heel leuk, dat is een Brazilliaans eetcafé, en het Boekencafe op de Dommelstraat ook...

Als je tips geeft is t wel leuk om te vertellen wat je er kunt eten en wat de sfeer is....
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Lieke128 do 3 maa 2011 - 6:59

Pff, er zit zoveel leuks in Eindhoven!

Ik ben helemaal fan van Ons (www.ons.nu), dat is geloof ik wel iets duurder, maar echt super. Maar dat komt misschien ook omdat ik vegetarisch ben en ze daar heel veel keuze hebben (maar ook vlees of vis). Het is allemaal iets exclusiever dan een schnitzel of varkenshaas met frietjes, maar het is daarentegen wel laagdrempelig vind ik.

Ook vind ik Sizzling wel leuk, daar kan ik voor ... euro (rond de 25?) een driegangendiner eten, met per gang de keuze uit een stuk of acht gerechten (www.restaurantsizzling.nl). Erg lekker en heel gezellig.

In de dommelstraat zitten inderdaad veel leuke tentjes, daar zit ook een heel leuk tapasrestaurant, Que Pasa. Je kan hier natuurlijk zelf een beetje de kosten in de gaten houden, als je volle bak gaat met een paar flessen wijn per persoon is het niet goedkoop, maar dat geldt denk ik voor ieder restaurant.

In de Dommelstraat schijnt ook een hele goede Griek te zitten, maar ik houd zelf absoluut niet van Grieks dus daar kan ik je niet verder mee helpen.

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 7:06

Dolores schreef:Misschien Listers dan?
Of de Bengel?
Of heel studentikoos naar Le Conaisseur?

Ik vind zelf Carioca ook heel leuk, dat is een Brazilliaans eetcafé, en het Boekencafe op de Dommelstraat ook...

Listers is mainstream eten: http://www.listers.nl/

De Bengel zit ook in verschillende andere steden, is ergens tussen een restaurant en eetcafé in, zit recht tegenover het station: http://www.debengel.com/restaurants/eindhoven.php

Le Conaisseur zit oa ook in Utrecht, en dus in Eindhoven op de Berg, vrij goedkoop eten, soms merk je dat aan de kwaliteit, het is er eigenlijk nagenoeg altijd druk. Komen veel studenten.
http://www.leconnaisseur.nl/content/view/115/127/lang,dutch/

La Carioca is dus een Brazilliaans eetcafé met diverse specialiteiten. http://www.eetcafecarioca.nl/

En het Boekencafé is best nog redelijk chiqua, ik had verwacht dat het meer een eetcafé zou zijn, maar dat is niet zo
http://www.boekencafe.nl/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 7:32

De Bengel is erg leuk en erg goed!

Le Conaisseur is wel ok.
Weet niet hoe het nu inmiddels is maar een paar jaar geleden moest je enorm lang wachten voor je het eten kreeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Ringling do 3 maa 2011 - 7:36

Zijn er ook leuke Japanse/wok achtige restaurants?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 7:39

Je zóu natuurlijk gewoon even kunnen googlen.....?

Maar, recht tegenover het station zit een Japans restaurant. Goed hoor, maar dus wel duurder dan voorgaande opties...

http://www.restaurantyokohama.nl/restaurant/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Ringling do 3 maa 2011 - 7:42

Dolores schreef:Je zóu natuurlijk gewoon even kunnen googlen.....?

Maar, recht tegenover het station zit een Japans restaurant. Goed hoor, maar dus wel duurder dan voorgaande opties...

http://www.restaurantyokohama.nl/restaurant/

Heb een aantal restaurants gevonden via iens.nl maar een aantal heeft geen website vandaar dat ik t hier even vraag..
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Yzma vr 4 maa 2011 - 4:50

Ringling schreef:
Dolores schreef:Je zóu natuurlijk gewoon even kunnen googlen.....?

Maar, recht tegenover het station zit een Japans restaurant. Goed hoor, maar dus wel duurder dan voorgaande opties...

http://www.restaurantyokohama.nl/restaurant/

Heb een aantal restaurants gevonden via iens.nl maar een aantal heeft geen website vandaar dat ik t hier even vraag..
Hmmmmm... goede sushi daar!
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 9:15

Hazeltje schreef:De Bengel is erg leuk en erg goed!

Le Conaisseur is wel ok.
Weet niet hoe het nu inmiddels is maar een paar jaar geleden moest je enorm lang wachten voor je het eten kreeg.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Le Conaisseur smile En dat is ook wel wat jaren terug.

De Bengel hoor ik ook hele goede verhalen over van veel mensen om mij heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:49

De garnalencoctail van De Bengel... Heeeeeeerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Joli86 za 5 maa 2011 - 0:24

De bengel is inderdaad wel erg MMmmmmmm Very Happy
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Ringling di 8 maa 2011 - 21:33

Zijn er ook wat meer hippe tenten? Dit lijkt allemaal erg degelijk...
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 21:36

Geen idee, ik ben enorm degelijk dus ik ga ook alleen naar degelijke tenten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Ringling wo 9 maa 2011 - 1:35

Hazeltje schreef:Geen idee, ik ben enorm degelijk dus ik ga ook alleen naar degelijke tenten.

grapjas
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 4:58

Ik zeg: Trafalgar Pub. Geweldig goedkoop, lekker eten en een fijne sfeer, al is het wel wat donker binnen.

Geen hippe tent, maar goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Ringling wo 9 maa 2011 - 6:21

Wie kent tapasbar La Gitana? Is dat wat?
http://www.tapasvoorthuis.nl/gitana/la_gitana.html
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  miss piggy wo 9 maa 2011 - 7:38

voor een goede tapas moet je naar valkenswaard pincho's of mama di kookt daar kan je ook lekker eten,
maar ik weet niet of dat tever uit de richting ligt??
in eindhoven weet ik alleen die mexicaan popecatepetl.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:39

La Gitana ben ik geweest met een bedrijfsuitje, ik vond de tapas niet zo lekker. Ze waren lauw en taai.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven Empty Re: Wie weet een leuk restaurant in Eindhoven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum