Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

+11
meisje
Kerel
Zonnetje
Ibbeltje
Kreeftje
Roza
Liz
Curious
sabje
ellibre
Vlegel
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 3:02

Over 2 weken gaan mijn man en ik weer eens lekker een avondje weg met z'n tweetjes. We willen eerst ergens gaan eten en daarna naar de bios. Ik ben niet zo heel erg bekend in Eindhoven qua restaurants dan en ik ben dus nu op zoek naar een lekker restaurant in de buurt van de Pathé bioscoop. Mijn man houdt niet echt van Sushi of Thais oid dus het moet wel een restaurant zijn met een "normale" menukaart waar zeker de Mixgrill op moet staan laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 3:14

de Bengel, wel op tijd reserveren. Ook waren we laatst (omdat de bengel vol zat) naar de bolle boel geweest, en daar was het ook goed eten. Bolle boel ligt in het straatje voor de pathe en de bengel als je daar het hoekje omgaat naar rechts

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 4:54

Absoluut Rodeo!
Geweldig eten, super sfeertje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Vlegel ma 16 apr 2012 - 6:56

Als jullie op ma-wo gaat kan ik Sizzling aanraden.... Daar hebben ze het Pathe-menu en krijg je een gratis bioscoopkaartje bij een 3-gangen menu.... Ik weet alleen niet welke gerechten daar op dit moment precies op staan.
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:59

Bluh, Sizzling vind ik echt zo slecht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  ellibre ma 16 apr 2012 - 7:04

Restaurant Zuid, is wel heel anders dan de restaurants hierboven en ook een stukje duurder
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  sabje ma 16 apr 2012 - 7:29

Wij zijn laatst met de vriendengroep bij Dolle Boel wezen eten. Was erg lekker en ook goed betaalbaar.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Curious ma 16 apr 2012 - 9:13

Ik zou je ook de bengel aanraden!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Liz ma 16 apr 2012 - 9:34

PrinsesBo schreef:Absoluut Rodeo!
Geweldig eten, super sfeertje!

Inderdaad, zeker als je van vlees houdt smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Roza ma 16 apr 2012 - 9:38

Lily schreef:de Bengel, wel op tijd reserveren. Ook waren we laatst (omdat de bengel vol zat) naar de bolle boel geweest, en daar was het ook goed eten. Bolle boel ligt in het straatje voor de pathe en de bengel als je daar het hoekje omgaat naar rechts

Oh hier heb ik 2 keer zo slecht gegeten! 1 keer met een meeting trouwens..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Roza ma 16 apr 2012 - 9:39

Vlegel schreef:Als jullie op ma-wo gaat kan ik Sizzling aanraden.... Daar hebben ze het Pathe-menu en krijg je een gratis bioscoopkaartje bij een 3-gangen menu.... Ik weet alleen niet welke gerechten daar op dit moment precies op staan.

Hier kun je zoooo lekker eten I love you

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Kreeftje ma 16 apr 2012 - 13:06

Liz schreef:
PrinsesBo schreef:Absoluut Rodeo!
Geweldig eten, super sfeertje!

Inderdaad, zeker als je van vlees houdt Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! 561177

Dan zou ik eerder Sopranos (Stationsplein) aanraden, zelfde idee menukaart maar je zit er veel leuker!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Ibbeltje ma 16 apr 2012 - 17:45

Curious schreef:Ik zou je ook de bengel aanraden!

Me too! Al heb ik bij de Bengel ergens anders gegeten en bij deze alleen wat gedronken met lekkere appeltaart Very Happy Maar heel veel collega's zijn vol lof over de Bengel altijd.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Zonnetje ma 16 apr 2012 - 19:58

Wij hebben laatst heel lekker gegeten bij Bolle boel. Verder vind ik het tapas-restaurant Qua pasa ook altijd heel goed en gezellig.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:13

Wat een hoop reacties ! Very Happy

Het moet trouwens wel echt een restaurant zijn waar je rustig kunt eten. Niet zo'n eetcafe ofzo..

Is de Bolle Boel zoiets? We gaan trouwens op een zaterdag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Zonnetje ma 16 apr 2012 - 20:15

Bolle boel is wel een eetcafe. Als je iets rustigs zoekt, zou ik eerder ergens anders naar toe gaan.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Kerel ma 16 apr 2012 - 20:32

Rustig in Eindhoven smile Avant Garde van Groeninge, maar het heeft wel een Michelinster. Geen mixed-grill dus smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 20:38

Ik weet niet hoe het nu bij de Vooruitgang is maar een paar jaar geleden was dat erg goed.
Die zit op de Markt.

De Bengel is ook altijd goed!

De Movies vinden wij ook altijd leuk, zeker voordat we naar de bios gaan maar dat is wel een eetcafe en altijd erg druk maar wel gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 21:03

de eetgelegenheden die ik opnoemden zijn meer eetcafe`s en denk dat vooral op zaterdag ze erg vol zitten. Maar ik vind dat ook wel gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 21:57

Naast de bios ligt een heel leuk Italiaans restaurant, erg lekker heb alleen geen idee hoe het heet. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  meisje ma 16 apr 2012 - 22:40

Ik vind de Bengel wel leuk, maar denk niet dat het daar heel rustig zal zijn op zaterdag. Net als de Movies.
Vooruitgang is inderdaad ook wel lekker.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 23:20

Bij de Vooruitgang ben ik al een aantal keer geweest. Daar hebben ze een lekkere Club Sandwich Very Happy

Maar ik zoek toch meer een restaurant dan een eetcafe. Een beetje zoiets als In den Bergsche Tuin. Kent iemand die? Die zit ook in E'hvn en daar kan je ook lekker eten. Alleen zit die niet zo dichtbij de Pathé en ik wil gewoon een keer ergens anders heen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Rovine ma 16 apr 2012 - 23:24

Zelf was ik erg te spreken over Rossa Nero (tov het station). Exclusieve en vreemde gerechtjes voor niet zoveel geld (25 euro voor 3 gangen). Zelf ga ik graag uit eten om nieuwe dingen te proberen en daar ben ik aangenaam verrast.

Antonio's is ook leuk. Een vrij gewone Italiaan, maar wel lekkere dingen en niet zo duur.

Het Spiegelbeeld is ook leuk, allemaal kleine gerechtjes die je los kunt bestellen. Bovendien hebben ze een erg lekkere drankkaart (Frangelico I love you).

Rodeo heb ik veel over gehoord en zou ik graag nog eens uitproberen. Daar zou je in elk geval wel terecht kunnen voor een mooi stuk vlees.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 23:29

Rodeo ben ik hier over de grens wel eens geweest (ziet er n.a.v. de website wel redelijk hetzelfde uit) En het was wel lekker eten alleen ik kreeg er wel een beetje een vreetschuur idee bij. Maar het is al jaren geleden dat ik er nog ben geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Lieke128 di 17 apr 2012 - 0:14

Ik ben helemaal dol op restaurant 'Ons' in de Kerkstraat, maar ik denk niet dat je dat zoekt. Het is wat exclusiever, maar niet heel apart. Haha, moeilijk uit te leggen! Ze hebben wel van alles wat en niet te duur, maar het is wel een beetje voor de fijnproever geloof ik.

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven ! Empty Re: Gezocht : lekker restaurant in Eindhoven !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum