Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

+5
Printje
Susan
munk
Darius
NoMercy
9 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  NoMercy ma 19 aug 2013 - 8:57

Ik weet, er zijn al een aantal topics de revue gepasseerd, maar misschien zijn er nog nieuwe tips en/of aanraders! Ik heb aankomend weekend per toeval een keer een echt weekend vrij en het schijnt heel mooi weer te worden, dus zodoende willen wij toch eens gaan rondneuzen voor een weekendje weg.

Alle tips zijn welkom!
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Darius ma 19 aug 2013 - 8:59

In Ruinen schijnt een leuke SVR camping te zitten. (Stichting Vrije Recreatie, kamperen bij de boer)
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  munk ma 19 aug 2013 - 9:01

*


Laatst aangepast door munk op ma 2 sep 2013 - 3:47; in totaal 1 keer bewerkt
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Susan ma 19 aug 2013 - 9:24

Waar ergens in Nederland, wil je aan zee, aan een meer, in een bos, moet het kleinschalig zijn of juist groot, wat zijn zo'n beetje je eisen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Printje ma 19 aug 2013 - 9:27

munk schreef:Landal het vennenbos!

hahaha hoe kom je daar nu bij Wink 


Ik ben daar een tijdje terug met mijn kleuterklas nog geweest! ( of had ik je dat toen ook geappt... ik weet het niet meer)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  NoMercy ma 19 aug 2013 - 9:28

Susan schreef:Waar ergens in Nederland, wil je aan zee, aan een meer, in een bos, moet het kleinschalig zijn of juist groot, wat zijn zo'n beetje je eisen?
Geen echte eisen eigenlijk! Sta overal voor open! Belangrijkste is dat de hond mee mag en dat er een fijn zwembad is!
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Manderijn ma 19 aug 2013 - 9:28

Darius schreef:In Ruinen schijnt een leuke SVR camping te zitten. (Stichting Vrije Recreatie, kamperen bij de boer)
Echt wel. Camping de weidebos!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Darius ma 19 aug 2013 - 9:32

Manderijn schreef:
Darius schreef:In Ruinen schijnt een leuke SVR camping te zitten. (Stichting Vrije Recreatie, kamperen bij de boer)
Echt wel. Camping de weidebos!
Haha, achterburen waren er ook geweest en beaamden dat het een leuke camping is! :-)
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Manderijn ma 19 aug 2013 - 9:55

Darius schreef:
Manderijn schreef:
Darius schreef:In Ruinen schijnt een leuke SVR camping te zitten. (Stichting Vrije Recreatie, kamperen bij de boer)
Echt wel. Camping de weidebos!
Haha, achterburen waren er ook geweest en beaamden dat het een leuke camping is! :-)
kleine wereld! Ik wil volgend jaar weer, en ik weet nog wel 2 kleine mensen die mee willen smile

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Zonneschijn ma 19 aug 2013 - 11:40

Schijnt dat de Sprookjes camping heel erg leuk is voor kids. Ben er zelf nog nooit geweest maar van de verhalen die ik hoor moet het leuk zijn.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Mrs. Jansen ma 19 aug 2013 - 19:42

Camping De Paal in Bergeijk. Écht een aanrader, en helemaal gericht op kinderen. Mooi en netjes en zoveel te doen!
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  firda ma 19 aug 2013 - 20:02

De zandstuve

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind? Empty Re: Leuke camping/bungalowpark voor ouder en kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum