toiletten op het werk
+11
Laquisia
sonly
Caroow
Sarah1985
BJA
_Lacey_
Gizmo
Mamsie
loura
Moezie
Clapperdie
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: toiletten op het werk
Paris1985 schreef:mijn man werkt in de bouw, en maakt de meest vieze wc mee. Laatst kwam die thuis en vertelde dat er iemand op de bouw op de wc had gepoept en de drol naast de wc had gedaan, Ook iemand had poep aan de muren gesmeerd.
Gebeurd echt ZOOOOOO vaak op de bouw.. Vooral in de speciale wc keten... Echt TE goor! Maar heel soms ook in nieuwbouwhuizen, als de bouwvakkers geen wc in/bij de keet hebben. Alleen dat is gelukkig voor de bewoners vóór de bouwopleveringsschoonmaak!
Bij m'n vorige werk maakte ik wel vaak de wc's aan het eind van de dag schoon, mannen, vrouwen en kindertoiletten en in de mééste gevallen waren de vrouwen toiletten toch wel het smerigst...
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Op mijn werk hebben we een personeelstoillet, dus zowel te gebruiken door mannen en vrouwen. Soms maken de clienten die nog mobiel zijn er ook wel gebruik van. Mede mogelijk gemaakt door collega's die te lui zijn om de deur op slot te doen. Dat zorgt er regelmatig voor dat het toilet niet te gebruiken is zonder een grondige schoonmaak. Zo vies.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik heb heel veel schoonmaakwerk gedaan, maar bij een psychiatrische instelling was het toch echt het ergst...
Gast- Gast
Wat ik nooit niet snap is hoe je de wc zo smerig achter kunt laten. Als je toch doet wat je moet doen, veeg je af en spoel je het door. Ik snap dan nooit niet hoe dit allemaal naast de wc kan belanden, of op de muren als ik het zo lees. Dan wordt je toch zelf ook vies? En hoe krijg je het voor elkaar om het er naast te doen, dat gaat dan toch heel bewust!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik werkte maar met 1 ander persoon en vroeger bij mijn bijbaantjes werden de toiletten goed schoongemaakt.
Ik vind de toiletten op school daar in tegen wel minder fris. Laatst had er iemand gekotst in zo'n toilet (er ook helemaal naast) en het duurde ruim de hele ochtend voordat de schoonmaakster er was. Niemand wilde daar naar binnen (en er zijn 4 toiletten in zo'n ruimte).. Brr gelukkig heb ik het niet gezien en ben ik naar een toilet op een andere verdieping gegaan
Ik vind de toiletten op school daar in tegen wel minder fris. Laatst had er iemand gekotst in zo'n toilet (er ook helemaal naast) en het duurde ruim de hele ochtend voordat de schoonmaakster er was. Niemand wilde daar naar binnen (en er zijn 4 toiletten in zo'n ruimte).. Brr gelukkig heb ik het niet gezien en ben ik naar een toilet op een andere verdieping gegaan
Gast- Gast
Hier is het toilet ook schoon. We maken er met z'n drieën gebruik van en ik heb nooit vieze luchtjes geroken.
Gast- Gast
Mamsie schreef:whahahaha ongewassen mutsen geur. Geen idee hoe dat ruikt maar goed, wel klote.
Nee, dat is niet klote, dat is kut
Bij mij op het werk is het ook gewoon allemaal schoon. Sterker nog, er hangt zo'n luchtverfrisser met een enorm chemische lucht erin. Als ik de wc binnenstap ruikt het naar een mengsel van bubblegum en genetisch gemanipuleerde narcissen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Haha.. Hier dus niet het enige bedrijf waar de toiletten vies worden achtergelaten...
Kan er zo slecht tegen! Een ook wat jullie beschijven met schaamharen en urinedruppels op de bril.. Is het nou zo moeilijk om even achter je te kijken voordat je wegloopt..
Wat trouwens ook wel eens is dat als ik dan op een wc zit en iemand naast mij ook en die dan doortrekt de deur open doet en dan zonder haar handen te wassen de deur uit gaat. Dan ben ik bijna in staat om heeeel snel van de wc te sprinten welke viespeuk dat is!
Kan er zo slecht tegen! Een ook wat jullie beschijven met schaamharen en urinedruppels op de bril.. Is het nou zo moeilijk om even achter je te kijken voordat je wegloopt..
Wat trouwens ook wel eens is dat als ik dan op een wc zit en iemand naast mij ook en die dan doortrekt de deur open doet en dan zonder haar handen te wassen de deur uit gaat. Dan ben ik bijna in staat om heeeel snel van de wc te sprinten welke viespeuk dat is!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
We hebben maar 1 toilet op het werk en daar maken 6 vrouwen en 1 man gebruik van. Maak daar eigenlijk nooit iets ranzigs mee, maar de huishoudelijke hulp maakt deze ook iedere dag schoon.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het schijnt dat veel mensen hun handen alleen wassen na een toiletbezoek wanneer er mensen staan te wachten.. Dus in openbare ruimtes..Clapperdie schreef:
Gast- Gast
Oooh, wij hebben ook een aantal smerige dames bij ons werken. Urine op de bril, dikke remsporen in de pot en een geur waar je U tegen zegt. En alle middelen om het schoon achter te laten zijn gewoon aanwezig.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Het is niet alleen de geur van ongewassen .......
Maar het is vooral de geur van iemand die meent dat het geoorloofd is om uit de broek te gaan en met een gemak haar ongemak doet, terwijl collega's in haar stank moeten zitten. Of tampons waarvan ze menen dat je die niet even netjes moet verpakken en niet helemaal moet doordrukken in een emmer. Of, dat ze het gemak van het ongemak even uitoefenen en geen remsporen verwijderen. Of bloed op de wcbrilrand. Soms vraag ik me weleens af of hun toilet er thuis ook zo uitziet.
Maar het is vooral de geur van iemand die meent dat het geoorloofd is om uit de broek te gaan en met een gemak haar ongemak doet, terwijl collega's in haar stank moeten zitten. Of tampons waarvan ze menen dat je die niet even netjes moet verpakken en niet helemaal moet doordrukken in een emmer. Of, dat ze het gemak van het ongemak even uitoefenen en geen remsporen verwijderen. Of bloed op de wcbrilrand. Soms vraag ik me weleens af of hun toilet er thuis ook zo uitziet.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» werk.nl
» PGB werk
» Op het werk..
» n.a.v. Plezier in je werk -> Wat doe je?
» werk.nl
» PGB werk
» Op het werk..
» n.a.v. Plezier in je werk -> Wat doe je?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: