toiletten op het werk
+11
Laquisia
sonly
Caroow
Sarah1985
BJA
_Lacey_
Gizmo
Mamsie
loura
Moezie
Clapperdie
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
toiletten op het werk
Poeh..
Soms als ik hier op het werk naar het toilet ga dan hangt er echt zo'n ranzige "ongewassen mutsen" geur... Ben ik nou de enige die daar last van heeft of zijn er meer die daar niet tegen kunnen? Word er echt gewoon misselijk van.
Zo... Dit moest ik even kwijt. :-)
Soms als ik hier op het werk naar het toilet ga dan hangt er echt zo'n ranzige "ongewassen mutsen" geur... Ben ik nou de enige die daar last van heeft of zijn er meer die daar niet tegen kunnen? Word er echt gewoon misselijk van.
Zo... Dit moest ik even kwijt. :-)
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: toiletten op het werk
Wij hebben sinds kort een vrouwen en mannen toilet op het werk :-) en laten we nou maar met 4 vrouwen op het werk zijn die allemaal netjes zijn
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Same here.. En ik ben de enige vrouw, lol!loontjes-power schreef:Wij hebben sinds kort een vrouwen en mannen toilet op het werk :-) en laten we nou maar met 4 vrouwen op het werk zijn die allemaal netjes zijn
Gast- Gast
Ik vind dat ook smerig. Gelukkig heb ik daar zowel op mijn werk als op stage geen last van. Bij allebei zijn mannen- en vrouwenwc's en ze worden erg goed bijgehouden.
Gast- Gast
Ik weet wat je bedoeld... Bij mij op het werk valt het mee gelukkig omdat ik in een hotel werk. Maar af en toe kom je ergens en ga je na iemand naar de WC en die geur! Ielg! Ik heb me laten vertellen dat die geur zo sterk is omdat vrouwen zich daar te weinig of niet goed wassen...
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons werken er alleen maar vrouwen en die kunnen er ook wat van zeg. Af en toe is het echt een ranzige bedoeling. Een schaamhaar hier, een drup urine daar. Een volle prullenbak niet niemand zin heeft om te legen. Echt goor !
Gast- Gast
whahahaha ongewassen mutsen geur. Geen idee hoe dat ruikt maar goed, wel klote.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
nee geen ongewassen kloten, klote voor jou.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hier geen last van, maar het scheelt ook dat ik de enige werknemer ben :p
Gast- Gast
ook geen last van..
Enne.. weet niet wie het zei,, maar een sterke geur is vaak een teken van weinig drinken, ik denk niet dat wassen er veel mee te maken heeft?
Enne.. weet niet wie het zei,, maar een sterke geur is vaak een teken van weinig drinken, ik denk niet dat wassen er veel mee te maken heeft?
Gast- Gast
Jade schreef:ook geen last van..
Volgens mij ook ja, sommige mensen hebben een hele sterke urinegeur.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
De toiletten bij mij op het werk zijn ook niet altijd even fris.
Soms is er niet goed doorgetrokken en dan ligt er nog vies toiletpapier in de pot
We hebben wel een apart mannen- en vrouwentoilet.
Soms is er niet goed doorgetrokken en dan ligt er nog vies toiletpapier in de pot
We hebben wel een apart mannen- en vrouwentoilet.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Hahahaha. Ik moet er echt om lachen om hoe je het omschrijft
Nee, hier ook geen vreemde luchtjes gelukkig.
Wij moeten met 4 vrouwen 2 toiletten delen dus dat valt ook mee gelukkig.
Wel merken wij het meteen als er iemand "anders" op "onze" toiletten zijn geweest.
Dan laten ze altijd dingen slingeren als maandverband papiertjes of WC papier...
Nee, hier ook geen vreemde luchtjes gelukkig.
Wij moeten met 4 vrouwen 2 toiletten delen dus dat valt ook mee gelukkig.
Wel merken wij het meteen als er iemand "anders" op "onze" toiletten zijn geweest.
Dan laten ze altijd dingen slingeren als maandverband papiertjes of WC papier...
Gast- Gast
Wij hebben 2 vrouwen toiletten voor onze afdeling.
Zoveel als het kan probeer ik niet naar de toilet te gaan waar ik net een collega vanaf heb zien komen.
Vind ik minder fris.
Zoveel als het kan probeer ik niet naar de toilet te gaan waar ik net een collega vanaf heb zien komen.
Vind ik minder fris.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Bij ons hangt er geen ongewassen-mutsen-geur (gadver dat klinkt echt vies haha), maar er ligt vaak genoeg ranzigheid op de bril. Urine, bloed en zelfs poep. We hebben allemaal een vermoeden wie het is maar niemand durft iets te zeggen. Wel hangen we als het weer eens vies is een briefje op de wc-deur. Eerst schreven we alleen 'vies' op dat briefje, maar nu vaak 'smerig, heel erg smerig', haha. Het is wel walgelijk hoor, wil je even gaan plassen, zitten er remsporen in de pot en ligt er stront op de bril, gadverdegadver.
Wat een vies verhaal weer.
Gast- Gast
Sushi schreef:Bij ons hangt er geen ongewassen-mutsen-geur (gadver dat klinkt echt vies haha), maar er ligt vaak genoeg ranzigheid op de bril. Urine, bloed en zelfs poep. We hebben allemaal een vermoeden wie het is maar niemand durft iets te zeggen. Wel hangen we als het weer eens vies is een briefje op de wc-deur. Eerst schreven we alleen 'vies' op dat briefje, maar nu vaak 'smerig, heel erg smerig', haha. Het is wel walgelijk hoor, wil je even gaan plassen, zitten er remsporen in de pot en ligt er stront op de bril, gadverdegadver.
Gatsie! Wat raar ook eigenlijk, zo laat je het toch niet achter.... Je kijkt op zijn minst toch even achterom lijkt me... Onbegrijpelijk.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
mijn man werkt in de bouw, en maakt de meest vieze wc mee. Laatst kwam die thuis en vertelde dat er iemand op de bouw op de wc had gepoept en de drol naast de wc had gedaan, Ook iemand had poep aan de muren gesmeerd.
Waar ik oppas dat gezin heeft ook altijd een vieze wc niet goed doortrekken plas op de bril.
Waar ik oppas dat gezin heeft ook altijd een vieze wc niet goed doortrekken plas op de bril.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ja precies, ik snap dat ook niet. Ik laat het altijd netjes achter. Soms is het daar net een uitgaanstoilet, met pleepapier op de grond en al. 's Ochtends is het brandschoon maar aan het einde van de dag is het 9 van de 10 keer viezig. De ene keer meer dan de andere keer, maar soms ga ik bijna over mijn nek daar.Gizmo schreef:Sushi schreef:Bij ons hangt er geen ongewassen-mutsen-geur (gadver dat klinkt echt vies haha), maar er ligt vaak genoeg ranzigheid op de bril. Urine, bloed en zelfs poep. We hebben allemaal een vermoeden wie het is maar niemand durft iets te zeggen. Wel hangen we als het weer eens vies is een briefje op de wc-deur. Eerst schreven we alleen 'vies' op dat briefje, maar nu vaak 'smerig, heel erg smerig', haha. Het is wel walgelijk hoor, wil je even gaan plassen, zitten er remsporen in de pot en ligt er stront op de bril, gadverdegadver.
Gatsie! Wat raar ook eigenlijk, zo laat je het toch niet achter.... Je kijkt op zijn minst toch even achterom lijkt me... Onbegrijpelijk.
Gast- Gast
Op mijn werk heb ik dat nog nooit meegemaakt. Wel komt het de laatste tijd vaak voor dat er opgedroogd menstruatiebloed op de toiletbril zit of als je de afvalbak opent, dat er maandverband aan de zijkant is blijven vastplakken. Is echt niet smakelijk om naar te kijken.
Gast- Gast
Wij hebben geen apart toilet voor mannen en vrouwen, helaas. Heel vaak urine op of achter de bril en enorme schaamharen erbij Als het weer zo ver is, ga ik gewoon naar het gasten toilet, dat is wel altijd lekker fris en fruitig.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Sushi schreef:Ja precies, ik snap dat ook niet. Ik laat het altijd netjes achter. Soms is het daar net een uitgaanstoilet, met pleepapier op de grond en al. 's Ochtends is het brandschoon maar aan het einde van de dag is het 9 van de 10 keer viezig. De ene keer meer dan de andere keer, maar soms ga ik bijna over mijn nek daar.Gizmo schreef:Sushi schreef:Bij ons hangt er geen ongewassen-mutsen-geur (gadver dat klinkt echt vies haha), maar er ligt vaak genoeg ranzigheid op de bril. Urine, bloed en zelfs poep. We hebben allemaal een vermoeden wie het is maar niemand durft iets te zeggen. Wel hangen we als het weer eens vies is een briefje op de wc-deur. Eerst schreven we alleen 'vies' op dat briefje, maar nu vaak 'smerig, heel erg smerig', haha. Het is wel walgelijk hoor, wil je even gaan plassen, zitten er remsporen in de pot en ligt er stront op de bril, gadverdegadver.
Wij hebben dat ooit gehad toen er een nieuwe vrouw bij ons kwam werken.
Ik heb toen door heel het toilet A4-tjes opgehangen met: *** poets hier misschien maar ze is niet je slaaf! Wij hebben echt een schat van een vrouw die bij ons het hele gebouw poetst en opruimt. Maar dat wil nog niet zeggen dat je dit soort dingen "achter" kunt laten. BAH!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» werk.nl
» PGB werk
» Op het werk..
» n.a.v. Plezier in je werk -> Wat doe je?
» werk.nl
» PGB werk
» Op het werk..
» n.a.v. Plezier in je werk -> Wat doe je?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: