Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Traktatie op de opvang voor geboorte zus

+4
Parel
Dora
meisje
Twellie
8 plaatsers

Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  Twellie zo 18 aug 2013 - 8:22

Wat zou ik eens kunnen trakteren op de opvang voor de geboorte van de jongste zus van de andere twee? De kraamverzorgster stelde soesjes met muisjes erop voor, maar ik heb eigenlijk liever iets gezonders en ik vind die muisjes ook een beetje link voor de groep waar mijn jongste nog op zit (baby's tot twee jaar).

Liefst niet met teveel geknutsel, want ik besteed mijn spaarzame vrije tijd van het moment liever aan forummen dan aan knippen en plakken Wink .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Re: Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  meisje zo 18 aug 2013 - 8:23

Ik dacht gelijk aan lange vingers met muisjes of van die Maria koekjes met muisjes.
Maar toen las ik... Liever zonder muisjes laughcry 
Ga even verder denken
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Re: Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  Dora zo 18 aug 2013 - 8:25

Misschien gewoon doosje rozijntjes en dan de verpakking versieren met een witte en roze muisjes. Een print/uitdraai. En dan op 1 kant: Hoera mijn zusje is geboren!

Wel knippen en plakken maar erg makkelijk.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Re: Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  Parel zo 18 aug 2013 - 8:26

Roze koeken.
Of roze likkaakjes.
Roze danoontjes?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Re: Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  Sterrin_ zo 18 aug 2013 - 9:14

http://www.party-kids.nl/traktatie.asp?intCategorie=1&intNummer=2815

De soepstengels versieren met roze glazuur ipv muisjes. Of nijntje koekjes versieren met glazuur.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Re: Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  Funk zo 18 aug 2013 - 10:03

Ik heb laatst doosjes rozijntjes en ontbijtkoekreepjes gemaakt met op beide kanten een roze flesje met de tekst.  Hoera! L. heeft een zusje: N.
Dat kon ik namelijk al mooi van te voren maken.  Maar dat is voor jou een beetje te laat.  Wink en wel knippen en plakken Haha.  Hier heb je dus eigenlijk niks aan.
Nog gefeliciteerd trouwens smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Re: Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  chipa ma 19 aug 2013 - 7:47

Witte en roze spekjes op een prikker? Desnoods met een folie en een strikje eromheen?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Re: Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  Slakje ma 19 aug 2013 - 7:48

Ik heb in de snoepwinkel iets laten maken. Bumbapotloodjes met een zakje nicnacjes aan. Leuk lintje errond met een kaartje eraan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Traktatie op de opvang voor geboorte zus Empty Re: Traktatie op de opvang voor geboorte zus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum