Make-up Vragen
+9
Urban Naked
SoGood
Dikkie Dik
Mermaid
Schaapke
Lot
Poubelle
Isabel_
Nyx
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Make-up Vragen
Gisteren heb ik Carrie beloofd wat te experimenteren met Blusher. Nu kwam ik alleen tot de ontdekking dat ik geen Blusher heb. Ik heb Bronzer, wat onderdeel schijnt te zijn van een drie stappen plan. Bronzer-Blusher-Shimmer. Ik heb op internet een filmpje gevonden over het aanbrengen (Van Vera Camilla, vind ik net iets fijner dan Beautygloss) en de eerste stap gevolgd. Moet zeggen dat het nog een heel werkje was om mijn holte in de wang te vinden, maar volgens mij is het gelukt zonder er als clown uit te zien. Nu dus de volgende stappen blusher en shimmer. Maar wat voor kleur zou ik het beste kunnen gebruiken als Blusher en Shimmer? Meesten weten wel hoe ik eruit zie, dus plaats geen foto. Mijn haar is tegenwoordig weer Chocoladebruin, al pakt de kleuring op de één of andere manier niet goed. Het is Chocoladebruin na het kleuren, maar daarna begint het weer redelijk richting blond te lopen. Zo wil het niet lichter dan zwart, pest pokke klus, en zo kom je niet van het blonde af.
Mijn tweede vraag is; Ik heb een hele fijne lippenstift/gloss van Max Faxtor (Lip Finity). Eerst kleur aanbrengen en dan met een soort van vaseline de gloss aanbrengen. Maar de lippenstift maakt lijntjes om mijn lippen heen. En als er iets lelijk is, is het dat wel. Hoe kan ik het voorkomen dat de lippenstift in de buitenste lijnen kruipt?
Als jullie vragen hebben, vul gewoon aan. Het is een vrij algemeen topic van mijn hand.
Mijn tweede vraag is; Ik heb een hele fijne lippenstift/gloss van Max Faxtor (Lip Finity). Eerst kleur aanbrengen en dan met een soort van vaseline de gloss aanbrengen. Maar de lippenstift maakt lijntjes om mijn lippen heen. En als er iets lelijk is, is het dat wel. Hoe kan ik het voorkomen dat de lippenstift in de buitenste lijnen kruipt?
Als jullie vragen hebben, vul gewoon aan. Het is een vrij algemeen topic van mijn hand.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Make-up Vragen
Ik weet niet hoe je eruit ziet dus de blush vraag vind ik lastig te beantwoorden. Voor je tweede vraag is lippotlood waarmee je een lijntje rondom je lippen trekt de oplossing. Wel in een matchende kleur kopen bij je lipstick anders ziet het er minder mooi uit vind ik.
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13
Je kunt van maybelline of rimmel een wit lippotlood kopen. Deze geeft geen kleur af maar laat wel een vettig lijntje achter op je lippen waardoor de lippenstift niet uitloopt.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Je zoekt een blusher (of die had je al?) en een highlighter (zoals ik hem ken) voor wat glim op je wangen? Of voor wat glim over heel je gezicht?
Ik heb me laten adviseren door de Douglas, zij weten welke tint mooi bij je huid staat. Koel/warm, roze/perzik. Misschien kan je dan een swatch van die kleur op je hand maken en bij de kruidvat een goedkopere versie van deze kleur zoeken. Zodat het niet te duur is.
Ik heb me laten adviseren door de Douglas, zij weten welke tint mooi bij je huid staat. Koel/warm, roze/perzik. Misschien kan je dan een swatch van die kleur op je hand maken en bij de kruidvat een goedkopere versie van deze kleur zoeken. Zodat het niet te duur is.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Een wit potlood. Dat wist ik niet. Daar ga ik dan even naar kijken.
Lot, dat is nog een goed idee. Aan zulke dingen denk ik zelf nou nooit.
Lot, dat is nog een goed idee. Aan zulke dingen denk ik zelf nou nooit.
Nyx- Kletskop
Je hoéft geen highlighter en blush te gebuiken he :Deen bronzer doet al wonderen. Die kun je op je wangen, stukje voorhoofd, kaanlijn en puntje van je kin aanbrengen.
Gast- Gast
Je kunt ook even kijken op de site van LiveLifeGorgeous.
Die hebben hele fijne basis-instructie-filmpjes. Ook voor het aanbrengen van blush, bronzer en highlighter. Zij noemen het shapen.
Die hebben hele fijne basis-instructie-filmpjes. Ook voor het aanbrengen van blush, bronzer en highlighter. Zij noemen het shapen.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Nee Carrie, dat had ik door het zien van het filmpje door. Maar ik vond het wel mooi staan.
Heb vandaag dus alleen de bronzer geprobeerd en inderdaad op meerdere plaatsen op het gezicht en dat ging wel aardig.
Heb vandaag dus alleen de bronzer geprobeerd en inderdaad op meerdere plaatsen op het gezicht en dat ging wel aardig.
Nyx- Kletskop
Had niet 1 van de dames hier een make up advies weg kunnen geven
Ik ben er ook hopeloos in, kom niet verder dan wat oogschaduw en mascara. O en heel soms bb cream, maar vind dat niet fijn voelen op mijn huid.
Ik ben er ook hopeloos in, kom niet verder dan wat oogschaduw en mascara. O en heel soms bb cream, maar vind dat niet fijn voelen op mijn huid.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
+1 gebruik alleen mascara. Ik weet niet eens welke kleur oogschaduw mooi staat bij mijn ogen en hoe ik mijn ogen op hun mooist kan accentueren....Mermaid schreef:Had niet 1 van de dames hier een make up advies weg kunnen geven
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Vroeger deed ik enkel de basisdingen; Foundation, afpoederen met gekleurde poeder, mascara, oogpotloodje, oogschaduw en lippenstift.
Tegenwoordig zijn daar bijgekomen: Afpoederen met een primer poeder, wenkbrauwen bijtekenen en met bronzer kloten.
Ik vind het wel handig dat tegenwoordig voor alles een filmpje online te vinden is. Sinds ik die filmpjes ben gaan bekijken, snap ik ook meer hoe het precies moet. Voorheen veel te bang om voor clown door te gaan, maar de filmpjes helpen wel. Vooral voor plaatsbepaling.
Het enige wat ik echt moeilijk vind zijn kleuren bepalen. Dat vind ik ook met kleding. Als het op kleuren aankomt dwarrelt me voor de ogen en weet ik niet meer wat ik moet doen. Als iemand tegen me zegt dat oranje me heel mooi zou staan, dan zou ik oranje dragen, ook al vinden honderdduizend andere mensen dat absoluut niets. Zo erg! Ik zou willen dat ik niet kleurcombinatie-blind was.
Tegenwoordig zijn daar bijgekomen: Afpoederen met een primer poeder, wenkbrauwen bijtekenen en met bronzer kloten.
Ik vind het wel handig dat tegenwoordig voor alles een filmpje online te vinden is. Sinds ik die filmpjes ben gaan bekijken, snap ik ook meer hoe het precies moet. Voorheen veel te bang om voor clown door te gaan, maar de filmpjes helpen wel. Vooral voor plaatsbepaling.
Het enige wat ik echt moeilijk vind zijn kleuren bepalen. Dat vind ik ook met kleding. Als het op kleuren aankomt dwarrelt me voor de ogen en weet ik niet meer wat ik moet doen. Als iemand tegen me zegt dat oranje me heel mooi zou staan, dan zou ik oranje dragen, ook al vinden honderdduizend andere mensen dat absoluut niets. Zo erg! Ik zou willen dat ik niet kleurcombinatie-blind was.
Nyx- Kletskop
Maar je weet toch wel wat je bij jezelf mooi vindt qua kleuren? Zo zie ik er met donkerblauw meestal wel leuk uit, trek ik okergeel aan, dan lijk ik ziek, moe en grauw. En je ziet toch zelf ook wel of je op een clown lijkt? Gewoon experimenteren en zelf kijken wat je wel of vooral niet mooi vindt, toch?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Het is een prima idee om eens binnen te stappen bij de douglas. Heb ik ook eens gedaan vroeger toen ik een blusher zocht. Ze heeft me toen opgemaakt met foundation, oogshaduw, wenkbrauwen, blusher, alles. Gewoon doen, dan kun je daarna weer vooruit met de filmpjes!
Enne, wat die lijntjes betreft: stoppen met roken.
Enne, wat die lijntjes betreft: stoppen met roken.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik zou willen dat ik dat kon zien. Ik zie het echt niet.SoGood schreef:Maar je weet toch wel wat je bij jezelf mooi vindt qua kleuren? Zo zie ik er met donkerblauw meestal wel leuk uit, trek ik okergeel aan, dan lijk ik ziek, moe en grauw. En je ziet toch zelf ook wel of je op een clown lijkt? Gewoon experimenteren en zelf kijken wat je wel of vooral niet mooi vindt, toch?
Voorheen vroeg ik mijn moeder of het stond en of mijn make-up wel goed zat. Dan werkte zij het nog bij.
Als het op kleuren aankomt dan ben ik echt een nitwit, want ik zie het in combinatie niet.
Edit; UN; Dat is volgens mij over al goed voor.
Nyx- Kletskop
Simpele vraag: Kan ik zo aan het werk of zie ik er uit als een clown?
Hmm niet een hele duidelijke foto. Het gaat over mijn wimpers. Ik ben iets te enthousiast geweest en nu zijn ze echt groot
Hmm niet een hele duidelijke foto. Het gaat over mijn wimpers. Ik ben iets te enthousiast geweest en nu zijn ze echt groot
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Je kunt gewoon aan het werk hoor Caroow.
Ik zie niks raars, geen overload aan mascara. Gewoon mooie ogen en wimpers, geen clown!
Ik zie niks raars, geen overload aan mascara. Gewoon mooie ogen en wimpers, geen clown!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik zie ook niets vreemds Caro!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Die heb ik ook. Fantastische lippenstift, want blijft de hele dag perfect zitten. Ik scrub eerst mijn lippen met een droge tandenborstel, dan smeer ik er géén lippenbalsem op (dit is heel belangrijk), dan het kleurtje en dat laat je heel goed opdrogen. Daarna kan je evt de gloss aanbrengen (maar ik doe dat meestal niet). Als ik hem draag, gebruik ik geen lippenbalsem enzo, gewoon de hele dag droog laten. Dan blijft hij bij mij perfect zitten.Nyx schreef:
Ze hebben bij de Action ook dat type lippenstiften, 2 voor 1,99 euro ofzo, die blijven ook heel goed zitten.
(http://www.linnes.nl/wp-content/uploads/2013/01/IMG_4869.jpg)
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je, krijg je daar niet ontzettend droge lippen van? Want mijn lippen zijn aardig uitgedroogd op het eind van de dag en dan ben ik de hele dag met de vaseline-stick in de weer geweest.
En als die van de Action goed is, zal ik daar binnenkort eens even naar kijken. Dan kan ik er een kleur bijnemen voor dat bedrag.
En als die van de Action goed is, zal ik daar binnenkort eens even naar kijken. Dan kan ik er een kleur bijnemen voor dat bedrag.
Nyx- Kletskop
Je lippen voelen inderdaad heel droog aan, maar daar wen je aan. Dat moet je gewoon negeren. Zodra je het eraf hebt gehaald, zijn je lippen weer zacht. Op die manier blijft het wel de hele dag perfect zitten, wat je ook eet of drinkt. Die van de Action werkt precies hetzelfde.Nyx schreef:Melis_je, krijg je daar niet ontzettend droge lippen van? Want mijn lippen zijn aardig uitgedroogd op het eind van de dag en dan ben ik de hele dag met de vaseline-stick in de weer geweest.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Nee joh, Caroow. Helemaal niet too much! Mooi juist!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: