Favoriet eten/drinken in andere landen
+15
Lady Starstruck
Moira
Plien84
Sterre
Marin
Sun88
Elliot
minoessepoes
CCC
rapa nui
Sophiee
silly-one
Sissi
Nyx
Fjell
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Favoriet eten/drinken in andere landen
In Italië hebben ze de meest goddelijke panna cotta
Dus dat eet ik daar. Namaken kan écht niet zo goed als dat ze het daar maken.
Dus dat eet ik daar. Namaken kan écht niet zo goed als dat ze het daar maken.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik kom alleen in Duitsland en dan halen we sowieso altijd
milka chocolade, koala beertjes, zakjes van knorr voor het avondeten, worsten in allerlei soorten en we eten dan altijd ergens een snitzel.
milka chocolade, koala beertjes, zakjes van knorr voor het avondeten, worsten in allerlei soorten en we eten dan altijd ergens een snitzel.
Marokko:
- Danone cocos, chocola en pistache. Echt goddelijk zijn ze.
- Coca cola en Fanta, je zou denken dat ze overal hetzelfde zijn, maar in Marokko smaken ze echt heel anders en zijn ze veel lekkerder. Hier geef ik er niks om.
- Citroendrank uit pak.
Frankrijk
- een aardbeien frisdrank, echt geen idee meer hoe die heet.
- een soort brioche maar dan gewoon in vierkante sneetjes verpakt. Heerlijk met jam.
- Kaas maar ik weet niet meer welke. Ik was echt elke keer weer verbaasd hoe idioot veel verschillende kazen ze bij onze supermarkt verkochten, een heel gangpad vol.
Duitsland
- Milka en Kinder chocola
- diepvriespizza
- nog veel meer maar ben echt jaren niet geweest, wil binnenkort weer eens naar Real gaan.
Zweden:
- van die gedraaide kaneelrollen om op te warmen in de magnetron, ikea verkocht een tijdje iets soortgelijks maar is volgens mij weer uit het assortiment. Die konden ook niet tippen aan de echte maar waren een goede vervanger.
- chocoladekoekjes met krokante wafeltjes erin. Echt geen idee meer hoe ze eten, maar het was een rood/gele verpakking.
- Danone cocos, chocola en pistache. Echt goddelijk zijn ze.
- Coca cola en Fanta, je zou denken dat ze overal hetzelfde zijn, maar in Marokko smaken ze echt heel anders en zijn ze veel lekkerder. Hier geef ik er niks om.
- Citroendrank uit pak.
Frankrijk
- een aardbeien frisdrank, echt geen idee meer hoe die heet.
- een soort brioche maar dan gewoon in vierkante sneetjes verpakt. Heerlijk met jam.
- Kaas maar ik weet niet meer welke. Ik was echt elke keer weer verbaasd hoe idioot veel verschillende kazen ze bij onze supermarkt verkochten, een heel gangpad vol.
Duitsland
- Milka en Kinder chocola
- diepvriespizza
- nog veel meer maar ben echt jaren niet geweest, wil binnenkort weer eens naar Real gaan.
Zweden:
- van die gedraaide kaneelrollen om op te warmen in de magnetron, ikea verkocht een tijdje iets soortgelijks maar is volgens mij weer uit het assortiment. Die konden ook niet tippen aan de echte maar waren een goede vervanger.
- chocoladekoekjes met krokante wafeltjes erin. Echt geen idee meer hoe ze eten, maar het was een rood/gele verpakking.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw absolute favoriet qua eten?
» Eten/drinken
» Wat drinken bij pittig eten?
» Op visite....eten en drinken mee?
» Eten/drinken 9 maanden
» Eten/drinken
» Wat drinken bij pittig eten?
» Op visite....eten en drinken mee?
» Eten/drinken 9 maanden
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: