Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

+32
Bosjesvrouw
Roza
Atelier Madame
Pommes
ellibre
Bazinga
Feline
minoessepoes
Engelse Drop
Floor
Nyx
Limburg85
Stuiterbal
TukTuk
Rovine
Fjell
rapa nui
Exogenesis
CCC
Charles
Sea of Trees
Bolleke
Hannah_
Joan
Bisq
Aziraphale
Moira
xxjojootjexx
Rush
Manderijn
Weetjewel
Steep
36 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  ellibre do 15 aug 2013 - 21:55

Bisq schreef:Ik zou het echt raar vinden als ik op een feestje zou komen waarbij ik na 23.00 uur zelf m'n drankjes moet betalen.
Ik ook. En muntjes krijgen zou ik nog vreemder vinden.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Steep vr 16 aug 2013 - 4:27

Ik heb een vriend bereid gevonden om zijn tuin ter beschikking te stellen! Hij heeft echt een grote tuin en ook de mogelijkheid gemaakt om zeilen te spannen,  mocht het gaan regenen. Ik denk dat dan gewoon de appie laat bezorgen. Heel erg bedankt voor jullie hulp en dat jullie zeiden dat het toch echt wel veel geld was, in mijn roes waarin ik echt iets leuks wilde doen was ik een beetje doorgeschoten haha!

Edit: iemand nog tips waar ik op moet letten? Of wat het feestje toch iets specialer maakt?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Pommes vr 16 aug 2013 - 4:39

Tip: Heel veel supermarkten en slijterijen nemen ongeopende flessen/volle kratten terug. Dus dan betaal je werkelijk wat ook open/op is.

En superlief dat je dit wilt doen smile Ben benieuwd hoe je vriend reageert.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Engelse Drop vr 16 aug 2013 - 4:44

Leuk zeg! Ik vind het altijd leuk wanneer er een paar extra dingetjes zijn, zoals: welkomstdrankje, bijvoorbeeld mooie glazen met prossecco en een aardbeitje erin, vazen met bloemen, lampionnetjes ophangen in de tuin, wegwerptafelkleden met een leuk/zomers motief, en bijhorende servetten, etc. die aankleding maakt het net even wat specialer!

Verder zou je de gasten kunnen benaderen en bijvoorbeeld kunnen vragen of ze allemaal een A4tje willen inleveren met bijvoorbeeld het gekste/leukste/spannendste/grappigste verhaal dat ze ooit met je vriend hebben meegemaakt in de 30 jaar dat hij er is. Vraag ze om de datum erbij te zetten (of het jaar) en maak een boek met alles wat je binnenkrijgt op chronologische volgorde. Zoiets dan, ik bedenk maar wat, maar zoiets zou je dan op de dag zelf kunnen aanbieden, mooi gebundeld en dan een mooie speech geven met allerlei stukjes erin van alle verhalen die zijn geschreven?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Gast vr 16 aug 2013 - 5:14

Je kunt lekkere hapjes maken die je vriend lekker vindt. Verder zou je alles zelfbediening kunnen doen, maar dan ben je onbewust misschien toch bezig met zorgen dat iedereen iets te drinken en te eten heeft. Ken je wat 16-jarigen die iets bij willen verdienen? Dan zou je 2 of 3 meisjes kunnen vragen om rond te gaan met drankjes, om klaar te staan met een welkomstdrankje en om rond te gaan met hapjes. Misschien leuk om een fles champagne te kopen die je vriend dan open kan maken. Je kan inderdaad vragen of de gasten iets willen doen. Je kunt ze ook bij aankomst vragen om iets te doen, een kaartje schrijven die jij klaar hebt liggen of een gastenboek maken waar ze iets in kunnen schrijven. Mijn vriend houdt heel erg van cocktails maken, dus dan zou ik zo'n show-cocktail-shaker uitnodigen als dat niet te duur is. Misschien heeft jouw vriend een hobby of vindt ie iets leuk waar je iets mee kan?
En natuurlijk niet vergeten om tegen iedereen te vertellen dat het een surprise party is en dat ze dus niet hun mond voorbij moeten praten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Atelier Madame vr 16 aug 2013 - 5:16

Steep schreef:Ik heb een vriend bereid gevonden om zijn tuin ter beschikking te stellen! Hij heeft echt een grote tuin en ook de mogelijkheid gemaakt om zeilen te spannen,  mocht het gaan regenen. Ik denk dat dan gewoon de appie laat bezorgen. Heel erg bedankt voor jullie hulp en dat jullie zeiden dat het toch echt wel veel geld was, in mijn roes waarin ik echt iets leuks wilde doen was ik een beetje doorgeschoten haha!

Edit: iemand nog tips waar ik op moet letten? Of wat het feestje toch iets specialer maakt?
Wij hebben voor mijn schoonvader een groot feest in de tuin gegeven toen hij 60 werd. Toen idd veel drank gewoon zelf gekocht. De Chinees heeft grote buffet schalen met allerlei soorten Chinees eten bezorgd. Inclusief bestek, borden en servetten enzo ideaal want scheelt zoveel afwas. 
Grote tent gehuurd met terrasverwarming. 
Statafels leuk toedekken met zon rok en alle bloemen in dezelfde kleur.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Roza vr 16 aug 2013 - 5:28

Nog even een leuke suggestie.. Toen minn vader 50 werd heb ik een schrift met harde kaft gekocht en deze samen met een etui met pennen in alle kleuren, stiften & potloden rond laten gaan. Iedereen heb ik verzocht om er wat in te schrijven of tekenen. En dan ook echt per persoon, niet per stel of gezin. Mijn vader had uiteraard in de gaten dat er wat gedaan werd, maar de verrassing de dag erna (toen heb ik het pas gegeven, bij het napraten) was er niet minder om.
Nu een paar jaar later is het nog steeds leuk om terug te lezen!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Bosjesvrouw vr 16 aug 2013 - 5:29

Tip ga na de action voor versiering. Ook als je misschien borden, bekers,bestek nodig bent. Ze hebben daar ook champagne glazen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Steep vr 16 aug 2013 - 5:33

Oh jullie zijn geweldig! Hier heb ik echt wat aan!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Bosjesvrouw vr 16 aug 2013 - 6:06

Veel plezier met de voorbereidingen. Mooi dat het bij een vriend in de tuin kan.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Printje vr 16 aug 2013 - 8:47

Ik zou het niet doen, zou het liever aan andere dingen besteden.

Ik word aankomend jaar ook 30 maar als man zoveel geld aan een feest zou uitgeven,.. Ik zou het niet kunnen waarderen en best boos zijn eerlijk gezegd. Het is lief oké, maar ik vind het veel te veel geld.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Viva vr 16 aug 2013 - 9:11

Fijn dat het in die tuin kan! Leuk versieren en hspjes laten rondgaan. En misschien ook een dankje voor het gebruiken vd tuin?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  minoessepoes vr 16 aug 2013 - 10:27

Wat een goede oplossing! Hartstikke leuk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  M-G vr 16 aug 2013 - 15:11

Ik lees dat je al een oplossing hebt gevonden en dat zou inderdaad iets zijn waar ik ook op zoek naar zou zijn. Een surprise party hoeft niet "zoveel" geld te kosten. Wij hebben het destijds voor mijn broer geregeld in een plaatselijke ruimte (hetgeen waar ook de kinderboerderij was en zo af en toe een discotheek werd gehouden en bingoavond en klaverjassen in de buurt, wat ons betreft een ideale plaats... niet teveel kosten qua drank, dat namen wel allemaal zelf mee alleen de zaalhuur en die was ook minimaal! Zolang we het schoon achter lieten, vonden ze het allemaal prima! (nou kenden we die mensen die het verhuurden gelukkig wel, maar toch.. je kan een hoop geld besparen door het bij vrienden te houden en zelf inkopen te doen. Je kun het zo leuk maken als je zelf wilt! (qua aankleding, drinken, hapjes, etc...)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  SarahKey za 17 aug 2013 - 23:50

Wij doen het hier heel anders. Mijn man word in december 30 net zoals 4 vrienden dit jaar en ze geven samen een feest in een kroeg hier in de buurt. De gasten die komen betalen entree en hoeven geen kado's mee te nemen. (Of je nu voor 5 mensen een cadeau koopt of entree betaald) En zo vieren ze hun verjaardagen samen met een dj, hapjes en drankjes. En wat er aan het eind van de avond over blijft voor rekening delen ze door 5.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma.. - Pagina 3 Empty Re: Surpriseparty voor mijn man?! Kostendilemma..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum