Het lijkt er op dat....
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het lijkt er op dat....
May schreef:Momenteel is de PVV de 4de partij van Overijssel, ik weet niet hoe jullie op de 11de plek komen. Het staat wel als elfde in het lijstje, maar is wel de vierde partij.
Teletekst. Hoe kom jij aan de vierde plek dan? Ik hoop van harte dat het niet waar is, sorry...
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Giacomo schreef:Ik mag het misschien niet zeggen, omdat ik weet dat hier PVV stemmers meelezen. Maar het verbaast me echt dat de PVV nog zo hoog scoort, nadat het bewezen heeft zo'n enorme schijnheiligheid te bezitten. Echt bizar dat zoveel mensen blijven stemmen op de PVV... Ik vind dat echt raar. Zal het ze dan geen zak uitmaken wat er de laatste maanden heeft gespeeld..?
Gia, schoppen tegen de PVV valt hier niet zo goed ben ik bang,
Maar ben het wel met je eens.
Nou ja, het is niet eens zozeer schoppen. Het is gewoon oprecht verbaast zijn dat mensen het blijkbaar oké vinden om een bepaalde bevolkingsgroep uit te willen sluiten. En ook al stemmen die mensen omdat Wilders nog andere goede punten hebben, ze kiezen er wel voor om een punt als uitsluiting van een bevolkingsgroep door de vingers te zien. En dat blijf ik schokkend vinden en dat blijft echt iets heel naars zeggen over die mensen. Sorry, kan het niet anders zeggen..
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:May schreef:Momenteel is de PVV de 4de partij van Overijssel, ik weet niet hoe jullie op de 11de plek komen. Het staat wel als elfde in het lijstje, maar is wel de vierde partij.
Teletekst. Hoe kom jij aan de vierde plek dan? Ik hoop van harte dat het niet waar is, sorry...
Nos.nl
1. CDA
2. VVD
3. PvdA
4. PVV
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
eigenlijk best leuk. 3 mensen begonnen met de formulieren uitvouwen en 6 mensen legden ze op stapels. Per partij 2 stapels 1 met lijsttrekker en 1 met overige kandidaten. Vervolgens ga je tellen je telt met 2 personen een partij. Eerst de een de ene stapel en vervolgens wissel je om om na te tellen. En na die tijd ga je nog de lijst met andere kandidaten natellen en turven wie hoeveel stemmen heeft gekregen. De voorzitter telt alles bij elkaar op en vergelijkt dit met de binnen gekomen formulieren. Zit er daar een fout in kun je overnieuw gaan tellen. Als het goed is liggen de formulieren dan in stapels van 25 dat is wat makkelijker na te tellen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
dit was nog een klein stembureau
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
May schreef:Tea-Leaf schreef:May schreef:Momenteel is de PVV de 4de partij van Overijssel, ik weet niet hoe jullie op de 11de plek komen. Het staat wel als elfde in het lijstje, maar is wel de vierde partij.
Nos.nl
1. CDA
2. VVD
3. PvdA
4. PVV
Had het net ook door, beetje jammer. Maar zolang PvdA boven de PVV blijft staan ben ik al wat minder teleurgesteld.
Fairytale, bedankt voor je uitleg!
Gast- Gast
May schreef:Tea-Leaf schreef:May schreef:Momenteel is de PVV de 4de partij van Overijssel, ik weet niet hoe jullie op de 11de plek komen. Het staat wel als elfde in het lijstje, maar is wel de vierde partij.
Nos.nl
1. CDA
2. VVD
3. PvdA
4. PVV
Jammer dat de PvdA in het rijtje staat..
Gast- Gast
Giacomo schreef:Ik mag het misschien niet zeggen, omdat ik weet dat hier PVV stemmers meelezen. Maar het verbaast me echt dat de PVV nog zo hoog scoort, nadat het bewezen heeft zo'n enorme schijnheiligheid te bezitten. Echt bizar dat zoveel mensen blijven stemmen op de PVV... Ik vind dat echt raar. Zal het ze dan geen zak uitmaken wat er de laatste maanden heeft gespeeld..?
Ja dat snap ik eigenlijk ook niet. Ik zou me kapot schamen als ik er achter kwam dat ik gestemd had op mensen die van alles op de kerfstok hebben. Dat is toch geen prettig voorbeeld lijkt me...
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:May schreef:Tea-Leaf schreef:May schreef:Momenteel is de PVV de 4de partij van Overijssel, ik weet niet hoe jullie op de 11de plek komen. Het staat wel als elfde in het lijstje, maar is wel de vierde partij.
Nos.nl
1. CDA
2. VVD
3. PvdA
4. PVV
Had het net ook door, beetje jammer. Maar zolang PvdA boven de PVV blijft staan ben ik al wat minder teleurgesteld.
Fairytale, bedankt voor je uitleg!
De PVV is inmiddels al wel een procent gezakt. Gaat de goede kant op
May- Ratel
Reeza schreef:May schreef:Tea-Leaf schreef:May schreef:Momenteel is de PVV de 4de partij van Overijssel, ik weet niet hoe jullie op de 11de plek komen. Het staat wel als elfde in het lijstje, maar is wel de vierde partij.
Nos.nl
1. CDA
2. VVD
3. PvdA
4. PVV
Hahahaha, zo zie je maar. Democratie he. Ik ben er erg blij mee
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Reeza schreef:May schreef:Tea-Leaf schreef:May schreef:Momenteel is de PVV de 4de partij van Overijssel, ik weet niet hoe jullie op de 11de plek komen. Het staat wel als elfde in het lijstje, maar is wel de vierde partij.
Nos.nl
1. CDA
2. VVD
3. PvdA
4. PVV
Hahahaha, zo zie je maar. Democratie he. Ik ben er erg blij mee
Jup, that's life.. Zolang de VVD maar hoger staat
Gast- Gast
Een troost Reeza in N-H is de VVD nog veruit de grootste
May- Ratel
Ach de VVD mag best hoger staan, als ze maar geen meerderheid krijgen. Dan krijgen heel veel mensen het moeilijk en het onderwijs gaat er al helemaal niet op vooruit. Ik sta daar niet om te popelen eerlijk gezegd. Toekomst van onze kinderen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dit lijkt mij eng!
» Het lijkt zo onwerkelijk
» op wie lijkt je kind?
» Man 23, lijkt 12 jarige.
» Het lijkt erger dan het is.
» Het lijkt zo onwerkelijk
» op wie lijkt je kind?
» Man 23, lijkt 12 jarige.
» Het lijkt erger dan het is.