Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

op wie lijkt je kind?

+35
PapillonRose
studiebol
Fiwen
Printje
Liadan
Theezakje13
Happy
Sophiee
Flip Fluitketel
Lousanne
holaagirl
vlinder-19
Bruintje Beer
Annemie
Fearie
Novalee
Happydobby
Sylvana
Muppetje
Thunder
liesje
Smaragdje
Tania
ProudMom
_Lana_
Twellie
SarahKey
Bloempjuh23
smooch
L!ND@
moepie
Viva
Parisienne
Mute_
loesje
39 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty op wie lijkt je kind?

Bericht  loesje ma 15 okt 2012 - 21:58

hebben jullie dat nou ook dat de ene familie je kind op jou vinden lijken en in de andere familie die die vinden hem/haar meer op je man lijken.
Mijn schoonfamilie vinden onze zoon precies zijn vader (innerlijk en uiterlijk) maar als je naar feiten kijkt klopt dat voor geen kanten vinden mijn man en ik (bvb mijn man was vroeger heel verlegen/stil en had wit haar en dat heeft ons zoontje niet en a is niet verlegen, hij speelt graag met kinderen. Maar we gaan we al niet meer op in heeft toch geen zin bij hun). Wij zelf vinden hem een mix kwa uiterlijk al gaat hij steeds meer op zijn vader lijken. Innerlijk heeft hij het meest van mij maar blijft een jongen dus niet alles haha
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 22:00

Mijn zoontje is een kopie van zijn vader. Qua uiterlijk dan want qua innerlijk is het net zo'n driftkikker als zijn moeder Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Mute_ ma 15 okt 2012 - 22:05

Ik vind mijn dochter van allebei een beetje, maar vooral heel erg zichzelf. Ik herken het wel dat de ene familie het heel erg op mij vindt lijken en de andere familie op mijn man. Mijn man zijn moeder heeft ook de neiging om eerst te zeggen 'dat heeft ze van ...' (mijn man dus), en als man het daar niet mee eens dan heeft mijn dochter het van zijn broer of van zijn oom etc. etc. Ik kom dan ongeveer op plek 6 zeg maar Laughing
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Parisienne ma 15 okt 2012 - 22:06

Hier is dochter 'goed gemixt'. Qua uiterlijk lijkt ze bij de ene blik weer heel erg op mij, terwijl als ze op een andere manier kijkt ze weer erg op mijn vriend lijkt. Qua karakter heeft ze eigenlijk van beiden niet veel weg. Ze heeft een heel eigen karakter waarin onze families niet veel van ons vroeger terugzien.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Viva ma 15 okt 2012 - 22:16

Net als bij Parisiene is onze dochter ook "goed gemixt".
Ik vind dat ze niet precies mij, of precies mijn man is.
Ze heeft het blonde haar van mij, blauwe ogen van mijn man.
"hangende wenkbrauwen" van mij maar haar oogvorm weer van mijn man etc etc.
Ze is altijd vrolijk als ze wakker wordt, en ook gelijk wakker, dat heeft ze van mij, mijn man is echt niet vrolijk als hij net wakker is, en ze is ook net zo eigenwijs als ik.

Heel lang vonden mijn schoonouders haar vooral net mijn schoonzusje.
Dit vond ik erg vervelend, want dat moest ik tig keer horen, en ja mijn schoonzus heeft blond haar en blauwe ogen, maar dat blonde komt van mij, en die blauwe ogen van mijn man. Niet van mijn schoonzus. En daarbij vind ik haar er ook echt niet op lijken. Jaja. Ik kan me er nog altijd over opwinden Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  moepie ma 15 okt 2012 - 22:21

Onze dochter is wel een mix van ons beiden.
Met het uiterlijk leek ze heel veel op mijn man toen ze een baby was, maar nu ze ouder wordt begint ze meer op mij (mijn kant, vooral op mijn nichtjes) te lijken.
Het vrolijke, gekke, in de belangstelling willen staan heeft ze van mijn man. Driftig en ongeduldig zijn heeft ze echt van mij!

Ons zoontje was kwa uiterlijk precies zijn zus toen hij geboren was. (dus leek ook veel weer op papa) maar dit begint nu al te veranderen, hij lijkt veel op de neefjes van mijn kant en zie er ook echt wel wat van mezelf in.
Ik heb het idee dat hij het karakter van zijn vader heeft/krijgt... hij is (nu) heel rustig, relaxed en super vrolijk!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  L!ND@ ma 15 okt 2012 - 22:23

Op mij! Qua karakter en ook qua uiterlijk. Als je baby/kinderfoto's van ons naast elkaar legt, is het als 2 druppels. Ik vind dat stiekem toch wel erg leuk!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  smooch ma 15 okt 2012 - 22:30

Onze dochter is een mix van ons beide. Het hangt er ook erg van af hoe ze kijkt, bij de ene blik lijkt ze erg op mij en als ze op een andere manier kijkt lijkt ze weer erg op mijn vriend.

Mijn schoonmoeder heeft ook sterk de neiging om elke keer te zeggen hoeveel ze op haar vader lijkt. Een keer maakte mijn vriend zijn tante een opmerking dat ze onze dochter veel op mij vind lijken toen begon mijn schoonmoeder te lachen en heel verbaasd te reageren dat ze het daar niet mee eens was. Ik dacht echt lekker belangrijk, iedereen ziet weer wat anders.
Ook denkt ze dat haar ogen net als die van haar dochter worden, terwijl dat niet kan want zijn zus heeft de ogen van haar vader en mijn vriend heeft een andere vader. Maar daar reageer ik maar niet op smile
Tot zover mijn irritatie, haha
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Viva ma 15 okt 2012 - 22:34

smooch schreef:Onze dochter is een mix van ons beide. Het hangt er ook erg van af hoe ze kijkt, bij de ene blik lijkt ze erg op mij en als ze op een andere manier kijkt lijkt ze weer erg op mijn vriend.

Mijn schoonmoeder heeft ook sterk de neiging om elke keer te zeggen hoeveel ze op haar vader lijkt. Een keer maakte mijn vriend zijn tante een opmerking dat ze onze dochter veel op mij vind lijken toen begon mijn schoonmoeder te lachen en heel verbaasd te reageren dat ze het daar niet mee eens was. Ik dacht echt lekker belangrijk, iedereen ziet weer wat anders.
Ook denkt ze dat haar ogen net als die van haar dochter worden, terwijl dat niet kan want zijn zus heeft de ogen van haar vader en mijn vriend heeft een andere vader. Maar daar reageer ik maar niet op op wie lijkt je kind? 561177
Tot zover mijn irritatie, haha

Laughing, ik vind het sowieso vervelend dat iedereen na de geboorte gelijk begint op wie het zou lijken.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Bloempjuh23 ma 15 okt 2012 - 22:43

Hier idd ook hetzelfde verhaal.

Mijn schoonmoeder riep bij allebei omm het hardste dat ze zo op mijn man lijken.
Tot ik eens mijn fotoboek erbij pakte. Het zijn echt mini me versies van mij smile
Geen twijfel over mogelijk als je de foto's ziet.

Sindsdien roept ze om het hardste dat ze zo op mij lijken maar qua innerlijk echt mijn man.
Ach als zij graag wil dat er ook iets van haar zoon in zit.. Ze zijn heus wel van hem hoor!

Maar herkenbaar hoe vermoeiend het is om je elke keer te 'moeten' verdedigen.

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  SarahKey ma 15 okt 2012 - 22:44

Hier ook een goede mix.

Maar ook een schoonfamilie die telkens zegt: precies zijn vader he!
Maar in het echt lijkt S wel meer op mij en mijn familie. De ronde ogen, lange wimpertjes, kinnetje.

Qua uiterlijk heeft hij het driftige van zijn vader en alles moet meteen goed gaan anders gaat hij huilen.
En het vriendelijke heeft hij van mij WinkLaughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Twellie ma 15 okt 2012 - 22:46

Qua uiterlijk lijkt mijn oudste op mij en ik ben weer een kopie van mijn moeder, dus wel leuk dat we al drie generaties op elkaar lijken.

Mijn jongste heeft een heel ander uiterlijk, ik denk meer van mijn vriends kant van de familie.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  _Lana_ ma 15 okt 2012 - 22:47

Hier is het heel duidelijk.
Zoon is echt 2 druppels water zijn vader en dochter 2 druppels water mij ( wel minder dan vader en zoon trouwens ). Ze lijkt op mij van nu, als ik babyfoto's naast elkaar leg, zie ik het weer niet zo.
Qua karakter is het trouwens andersom.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  _Lana_ ma 15 okt 2012 - 22:48

Twellie schreef:Qua uiterlijk lijkt mijn oudste op mij en ik ben weer een kopie van mijn moeder, dus wel leuk dat we al drie generaties op elkaar lijken.

Mijn jongste heeft een heel ander uiterlijk, ik denk meer van mijn vriends kant van de familie.

Dit hebben wij ook. Ze lijkt eigenlijk heel erg op mijn moeder en ik ook.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  ProudMom ma 15 okt 2012 - 22:54

B. is ook goed gemixt. smile Het ligt er bij hem ook maar net aan hoe hij kijkt/welke blik. Als hij boos is en geirriteerd kijkt, lijkt hij het meest op z'n vader. Laughing En als hij gewoon of heel blij kijkt (met z'n grote ogen) is hij precies mij.
Qua innerlijk is hij precies mama, echt precies hetzelfde. smile
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Tania ma 15 okt 2012 - 23:02

J. is echt een kopie van mij qua uiterlijk. M. lijkt tot nu toe op allebei een beetje. Ze lijkt ook veel op haar broer maar heeft wel meer trekjes van mijn man dan hij heeft.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Smaragdje ma 15 okt 2012 - 23:02

Qua uiterlijk lijkt hij op zijn vader, al vinden sommige bepaalde blikken wel erg op die van mij lijken. Innerlijk is echt een mix van beide.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 23:03

F is 2 druppels water papa. We hebben foto`s erbij gepakt van toen J een baby pas en hij toen en F nu hadden een tweeling kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 23:08

Ik heb foto's van onze dochter dat ze écht op mij lijkt toen ik dezelfde leeftijd had, maar ze heeft ook wel trekjes die echt uit de familie van mijn man komt, een heel rond hoofd bijvoorbeeld en de rossige gloed in haar blonde krullen als de zon schijnt. Mijn schoonzusje heeft precies dezelfde haarkleur.
De jongste zijn de meningen nogal over verdeeld. Ze heeft mijn gezichtsvorm (ovaler) en mijn kuiltjes in de wangen, maar haar kastanjebruine haarkleur komt echt van haar vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  liesje ma 15 okt 2012 - 23:29

dochter lijkt uiterlijk heel erg op mij. familie van beide kanten zeggen dat ook. het is een liesje 2 haha. qua innerlijk is het een mix

zoon is sprekend zijn vader zowel innerlijk als uiterlijk.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Thunder di 16 okt 2012 - 0:00

Qua uiterlijk lijkt mijn oudste meer op mijn man en mijn jongste lijkt meer op mij. Qua karakter lijken ze allebei nu nog het meest van mij weg te hebben.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Muppetje di 16 okt 2012 - 0:10

Ik vind dat onze zoon op zichzelf lijkt, haha. Met andere woorden, ik weet t eigenlijk niet

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  loesje di 16 okt 2012 - 0:13

Mute_ schreef:Ik vind mijn dochter van allebei een beetje, maar vooral heel erg zichzelf. Ik herken het wel dat de ene familie het heel erg op mij vindt lijken en de andere familie op mijn man. Mijn man zijn moeder heeft ook de neiging om eerst te zeggen 'dat heeft ze van ...' (mijn man dus), en als man het daar niet mee eens dan heeft mijn dochter het van zijn broer of van zijn oom etc. etc. Ik kom dan ongeveer op plek 6 zeg maar Laughing

ja he en is gewoon flauw! bedoel zijn ze dan zo blind Laughing of mag die niks van mij of mijn familie hebben dat idee krijg ik er wel bij als ze weer eens zeggen het is een kopie van mijn man. Kijk dat iemand het zegt die hem niet zo vaak ziet en mijn man en ik niet kende toen we klein waren daar kan ik me best iets bij voor stellen dat ze dan zeggen hij lijkt op mijn man maar, mijn schoonfamiliie....naja blijf het vreemd vinden Laughing
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Sylvana di 16 okt 2012 - 0:34

Ondanks dat mijn meisje een halfbloed is en een getinte huid, donkere ogen en een bos met zwart haar heeft, lijkt ze heel veel op mij (licht haar en lichte ogen). Af en toe heeft ze een blik en dan denk ik, nu lijk je echt op je vader, maar over het algemeen heeft ze echt mijn gezicht. Dat had ik overigens niet verwacht, maar vind het natuurlijk hardstikke leuk Very Happy I love you. M'n vriend zegt ook vaak tegen haar, 'je lijkt echt op je moeder', haha.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Happydobby di 16 okt 2012 - 0:41

Hier ook goed gemixt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op wie lijkt je kind? Empty Re: op wie lijkt je kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum