2ehands telefoon kopen verstandig?
+2
Lady4
Arcade
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
2ehands telefoon kopen verstandig?
De titel zegt het al: moet je daar een paar tientjes mee besparen? En hoe zit het met partijen, hoe komen die mensen aan zoveel telefoons incl bon? Ik kan het wel vragen, maar dan kunnen ze ook liegen dus ik hoop dat iemand het weet.
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Re: 2ehands telefoon kopen verstandig?
Partijen-inkoop/verkoop vertrouw ik sowieso niet.
Ik heb vorig jaar mijn telefoon kapot laten vallen en ik heb toen voor 80 euro via MP dezelfde telefoon weer gekocht. Dat was een goede koop, hij doet het nog steeds prima. Je moet gewoon goed en kritisch zoeken en niet met het eerste, het beste genoegen nemen. Risico neem je echter altijd.
Ik heb vorig jaar mijn telefoon kapot laten vallen en ik heb toen voor 80 euro via MP dezelfde telefoon weer gekocht. Dat was een goede koop, hij doet het nog steeds prima. Je moet gewoon goed en kritisch zoeken en niet met het eerste, het beste genoegen nemen. Risico neem je echter altijd.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, iemand die zijn oude telefoon verkoopt, vertrouw ik ook eerder dan iemand met veel telefoons. Maar die persoon met veel telefoons heeft ze nieuw in de doos. Hoe kan dat dan? Ze zijn dan ook niet gestolen.
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Misschien koopt hij telefoons op van personen die 'm gratis gekregen hebben bij een abbo verlenging?
Gast- Gast
Ik heb twee keer een telefoon tweedehands gekocht. Beide van iemand die hem een jaar had gebruikt en een nieuwe had gekregen. Waren beide prima telefoons, heb er nog twee jaar mee gedaan.
Toch zou ik het eerder vertrouwen van een particulier dan van iemand die er 80 heeft.
Toch zou ik het eerder vertrouwen van een particulier dan van iemand die er 80 heeft.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zelf zou ik het niet doen maar als je goed zoekt en je hebt er een goed gevoel bij dan moet het kunnen lijkt me.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had mijn GalaxyS via marktplaats en nu ook mijn Blackberry. Blackberry en Galaxy S waren beide nog nooit gebruikt, kreeg ook papieren erbij en dat waren abbo papieren. Dat is ook je garantie bewijs. Ik heb ze wel zelf beide opgehaald en bekeken.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het niet te snel vertrouwen. Mijn broertje werd van de week door iemand van zijn provider gebeld hoe hij aan zijn telefoon kwam. Die stond namelijk als gestolen geregistreerd. Hij had hem via een medewerker van die winkel gekocht. Hoe die er aan kwam wist hij niet precies maar was wel met flinke korting. Hoe de medewerker er aan is gekomen is nu duidelijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Telefoon los kopen, welke?
» Telefoon in Amerika -> simkaart kopen, waar op letten?
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» wat is verstandig?
» Doen 'wat het volk wil' verstandig?
» Telefoon in Amerika -> simkaart kopen, waar op letten?
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» wat is verstandig?
» Doen 'wat het volk wil' verstandig?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: