Grappige ouder-uitspraken
+14
Jezzie
Sanne
Susan
Mamsie
kwak
Shy
Supertalentje
Paper Crown
SarahKey
Viva
Tamagotchi
maiadebij
Floor
Parisienne
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Grappige ouder-uitspraken
Ik kwam dit topic tegen op een ander forum en vond hem wel grappig. Soms heb je weleens momenten waarop je denkt: wat ik nu tegen/over mijn kind zeg klinkt echt ontzettend raar en totaal niet logisch Jullie nog uitspraken gedaan waarvan je achteraf denkt: huh?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Grappige ouder-uitspraken
Ik tegen N.: "Nee schat, je hebt geen poep in je neus!" toen N. in haar neus aan het peuteren was en me vertelde dat er poep-dingen in haar neus zaten.
Parisienne- Ratel
Ik zeg regelmatig een zin en daarbij wordt ik ook raar aangekeken door mijn omgeving. Maar het is gewoon goed bedoelt naar onze zoon.
Hij wordt erg onrustig als hij moet poepen, hij doet dat ook in 'afzondering' (onder tafel, achter de gordijnen enzovoort) dus als ik zie dat hij moet zeg ik rustig tegen hem 'Ga maar even lekker poepen schatje'
Hij wordt erg onrustig als hij moet poepen, hij doet dat ook in 'afzondering' (onder tafel, achter de gordijnen enzovoort) dus als ik zie dat hij moet zeg ik rustig tegen hem 'Ga maar even lekker poepen schatje'
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
ik schoot net uit met de talkpoeder voor een smetplekje in het nekje van de jongste, vraagt de oudste geschokt wat ik aan het doen was. Ik heb toen verteld dat ik uit was geschoten met de poedersuiker.
Gast- Gast
mijn man bekeek toen ik zwanger was van N het kraampakket, "oh wat handig" zegt hij "er zitten ook luiers in!" hij had het erover het kraamverband
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Oh, over dat poepen inderdaad. Ik zeg ook vaak tegen N.: "Ben je al klaar? Nee? Poep nog maar even lekker verder hoor!"
Parisienne- Ratel
maiadebij schreef:mijn man bekeek toen ik zwanger was van N het kraampakket, "oh wat handig" zegt hij "er zitten ook luiers in!" hij had het erover het kraamverband
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
maiadebij schreef:mijn man bekeek toen ik zwanger was van N het kraampakket, "oh wat handig" zegt hij "er zitten ook luiers in!" hij had het erover het kraamverband
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zo net: "Haal die druif maar uit je neus! Dat past echt niet."
Parisienne- Ratel
Mijn man voor 't eerst poepluier verschonen terwijl ik in bed lag..
Ik: gelukt schatje?
Hij: denk het...
Ik: ?
Hij: ik heb 59 doekjes gebruikt en ik kreeg wat bonuspoep.. (J was nog niet klaar)Toen zeek ie me onder..'
Ik: haha, maar zit zijn luier goed?
Hij: eh.. Check dan
Ik bescheurde 't, de luier zat halverwege zijn billen
Hij: wat? Dat hoort; dit is een baggy diaper..
Ik: gelukt schatje?
Hij: denk het...
Ik: ?
Hij: ik heb 59 doekjes gebruikt en ik kreeg wat bonuspoep.. (J was nog niet klaar)Toen zeek ie me onder..'
Ik: haha, maar zit zijn luier goed?
Hij: eh.. Check dan
Ik bescheurde 't, de luier zat halverwege zijn billen
Hij: wat? Dat hoort; dit is een baggy diaper..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
SarahKey schreef:Mijn man tegen S: Heeft mama jou sudokucreme opgesmeerd?
Hahahahahha!! Mijn man zei dit ook, hij zei: die vrouw (verpleegster) heeft iets op zijn billen gesmeerd. Toen zei ik, ja dat is sudocreme tegen rode billen..
Even later belt zijn oma..
Hoor ik 'm zeggen.
'Ja hij is net verschoont en hij kreeg sudoku' hahahahahahahah
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Zoon heeft een tijdje aan zn piemel getrokken (hard ook!) tijdens het luier verschonen en dan zei ik altijd: 'Niet doen, straks gaat ie stuk".
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Toen ons zoontje nog niet geboren was vroeg mijn man zich hardop af in de prenatal of we geen onderbroeken voor hem moesten hebben
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Shy schreef:Toen ons zoontje nog niet geboren was vroeg mijn man zich hardop af in de prenatal of we geen onderbroeken voor hem moesten hebben
Neeeeee
Gast- Gast
hahaha shy, mijn man wist ook maar niet wat rompers waren. Toen ik zwanger was hadden we het over de kleertjes en daarbij kwam het ook op rompers maar hij wist dus niet wat het was. Hij heeft het ook geprobeerd te vinden in de kast (opdracht van mij) maar hij wist het echt niet.
Floor- Ratel
Hahaha ik heb mij toen helemaal kapot gelachen en daarna gevraagd of hij zich wel lekker voeldeReva schreef:Shy schreef:Toen ons zoontje nog niet geboren was vroeg mijn man zich hardop af in de prenatal of we geen onderbroeken voor hem moesten hebben
Neeeeee
Floor: hier hetzelfde, ik moest hem dat ook even uitleggen!
Shy- Kletskop
Laatst nog eentje: "Hier heb je een doekje. Haal die plas maar tussen je tenen vandaan."
Parisienne- Ratel
Shy grappig is dat he, mijn man vond vooral veel dingen raar/onzin. Waarvoor moet ie zoveel autostoelen? (maxicosi en de vervolgstoel), vroeger bla bla bla... ja schat vroeger hadden jullie niet eens een auto en toen die er wel wat zaten er geen gordels en hoofdsteunen in, tijden veranderen!!
Floor- Ratel
Mijn man vond het heel logisch dat ik in 1 keer veel meer kolfde dan een vriendin over een hele dag. Volgens mijn man was dat heel logisch want ik heb veel meer "inhoud" dan die vriendin.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Floor schreef:Shy grappig is dat he, mijn man vond vooral veel dingen raar/onzin. Waarvoor moet ie zoveel autostoelen? (maxicosi en de vervolgstoel), vroeger bla bla bla... ja schat vroeger hadden jullie niet eens een auto en toen die er wel wat zaten er geen gordels en hoofdsteunen in, tijden veranderen!!
Haha stiekem vond ik het best een domme opmerking, hoe wil je dat doen lieve schat met onderbroeken?? De hele dag wassen en verschonen? Ja logisch!! Haha.
Die arme schat dacht er gewoon niet bij na, of juist teveel dat hij daardoor zo iets zei
Kwak: die opmerking is ook mooi!
Shy- Kletskop
Ik was pas een beetje in een melige bui en ik liep met de jongste in de de AH. Ik pakte een pak zaagsel en ik zeg tegen S " zo dan kunnen we jou ook weer vullen".
Stonden er 2 mensen achter mij en die keken echt van uuh....?
Stonden er 2 mensen achter mij en die keken echt van uuh....?
Laatst aangepast door Mamsie op do 7 feb 2013 - 5:02; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
mamsie!
Floor- Ratel
Tja ik hou wel van een beetje spotten. Zo zei ik ook een keer tegen hem dat hij later bij een groot orkest aan de slag kon als jankorgel.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hahaha Mamsie!
Ik hoorde mezelf net tegen N. zeggen: "Ja hoor meisje, doe die schildpad maar in je muts"
Ik hoorde mezelf net tegen N. zeggen: "Ja hoor meisje, doe die schildpad maar in je muts"
Parisienne- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Grappige/domme uitspraken
» verkeerde maar grappige uitspraken
» Leuke uitspraken?
» Lieve uitspraken.
» Leuke uitspraken!
» verkeerde maar grappige uitspraken