Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HG,iemand tips?

+17
Monnie
Lindsya
_Jet
Tummy
Purpleflower
Twellie
Coccinelle
Jazzlyn
Balloon
Choco*
Happydobby
Lejow
Roza
Jade
Robin_
M@niek
PapillonRose
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

HG,iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: HG,iemand tips?

Bericht  Jazzlyn zo 11 aug 2013 - 20:10

Happydobby schreef:
Jazzlyn schreef:Hier hoge dosis primperan en zelfs haldol geprobeerd. Rustig aandoen eb uitzitten Sad
haldol word inderdaad voor meerdere doeleinden gebruikt en kan ook positief werken bij misselijkheid.
 Het was niks voor mij in ieder geval.. Neutral
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

HG,iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: HG,iemand tips?

Bericht  Choco* za 24 aug 2013 - 8:28

Hoe gaat het nu met je?
Choco*
Choco*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

HG,iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: HG,iemand tips?

Bericht  Sanne za 24 aug 2013 - 8:39

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Doet de vakantie je een beetje goed met de hulp van familie om je heen?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

HG,iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: HG,iemand tips?

Bericht  PapillonRose za 24 aug 2013 - 22:59

Lief dat jullie het vragen. Het gaat redelijk, het wisselt nogal. Gisteren en vannacht bijvoorbeeld weer even heel slecht. Maar gelukkig ook af en toe wat betere momenten gehad. En de vakantie doet me goed, voor zover het echt vakantie is, maar dat geeft niet. Ik kan nu veel meer rust pakken dan thuis, en dat helpt wel. Mijn nieuwe medicijnen lijken een klein beetje wat te doen, maar echt heel denderend werkt het niet en ik word er heel moe/suf van. Maar iets is al beter dan niets. Verder ook nog niet echt het idee dat de tig dingen die ik tegelijk probeer heel erg veel doen, maar een klein beetje is natuurlijk al fijn. Het gaat in elk geval tot nu toe ook niet meer slechter, ik hoop heel hard dat dit zo blijft.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

HG,iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: HG,iemand tips?

Bericht  Lejow za 24 aug 2013 - 23:02

Wat gebeurd er dan als het 'heel slecht' gaat?
Kun je dan niet stoppen met spugen of?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

HG,iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: HG,iemand tips?

Bericht  PapillonRose za 24 aug 2013 - 23:10

Ja, of als het dan gestopt is krijg ik er daarna ook niet makkelijk meer wat in, met name vocht blijft dan lastig (eten is gelukkig minder belangrijk is me verteld). En naast dat het enorm vies en vervelend is, put het ook heel erg uit. Ik ben dan niet alleen misselijk, maar ook duizelig, kan alleen maar liggen en als het een beetje wil lukken wat slapen. Zitten/staan lukt dan nog amper, dan wordt het erger en sta ik te trillen op m'n benen. Dat scheelt op het moment dan gelukkig een hoop, dat ik meestal kan gaan liggen wanneer ik voel dat het nodig is. Maar alsnog heeft mijn lichaam dus af en toe nog momenten dat ook op tijd naar alle signalen luisteren niet voldoende helpt. Dat zijn dan de meest slechte dagen, waarop niets lijkt te helpen en ik echt niets bijzonders moet doen omdat het anders alleen maar erger wordt. Maar gelukkig is dat nu lang niet elke dag zo op z'n ergst.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

HG,iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: HG,iemand tips?

Bericht  Choco* za 24 aug 2013 - 23:14

Fijn dat er ook betere dagen tussen zitten. Vocht is inderdaad het belangrijkste! Ik had dat ook, de eerste maanden ging ik al spugen als ik van de bank naar de wc liep, of van bed naar de bank. En dat had ik niet eens al een kindje rondlopen. Ik kan me voorstellen dat het heel lastig kan zijn. Fijn dat je nu tijdens je vakantie de hulp hebt die je nodig hebt en ook je rust kunt nemen. Rust kan zoveel doen wanneer het gaat om HG.
Choco*
Choco*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

HG,iemand tips? - Pagina 2 Empty Re: HG,iemand tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum