Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

+3
Strikje
Curious
Feline
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Feline ma 7 nov 2011 - 7:43

Ik kan echt NIETS met m'n haar. Het hangt maar een beetje.. tis slap, volumeloos, pluizig.. Met als gevolg dat ik nu elke dag een simpele staart heb. En daar baal ik van.

Wie herkent mijn haar en wat voor kapsel heb je? Een pony kan niet want ik heb een kruin op m'n voorhoofd.. bovendien wordt m'n gezicht dan breder dan langer dus dat gaat niet mooi worden.

Of heeft iemand tips voor kapsels voor slap, futloos, nietszeggend haar? smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Curious ma 7 nov 2011 - 7:56

een keer iets totaal anders doen. En wel zo anders, dat je het niet meer in een staart kan doen.
Dan wordt je als t ware gedwongen om andere dingen te proberen.
Ik heb begin dit jaar nadat ik een permanent heb gehad en veel gekleurd had mijn haren afgeknipt van een lengte tot over mn schouders naar zo'n 5 cm of korter? Het haar was totaal droog, pluizig en er was niets mee te beginnen, met welke rotzooi uit de winkel dan ook.
T stond me nog ook, kreeg super positieve reacties en laat t nu weer groeien. Haar is een stuk beter geworden.
Als je dat durft, doen!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Feline ma 7 nov 2011 - 8:04

Ik durf t wel maar ik heb het eigenlijk altijd al op een boblengte gehad en lang staat me beter. Alleen moet er dan wel model in zitten. En 't stomme is dat iedereen zegt dat een staart me heel goed staat dus ik vind 't ook wel jammer als dat helemaal niet meer kan.

Moeilijk ben ik he Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Strikje ma 7 nov 2011 - 8:40

Erg herkenbaar!

Ik heb hetzelfde soort haar. Laat het altijd in laagjes knippen maar het is zo zwaar dat de laagjes niet echt overkomen.

Wat ik wel doe als ik een avondje uit ga: Ik neem de bovenste pluk haar en doe die naar de andere kant. Dan pak ik de pluk daaronder en toupeer bij de wortel, spuit er haarlak in en doe dan de bovenste pluk erover heen. Dit doe ik pluk voor pluk en uiteindelijk heb ik een mooie bos haar. Misschien kun je er wat mee? smile

Verder blijf ik dit topic even volgen hoor!
Strikje
Strikje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 52
Registratiedatum : 07-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 9:53

Ik heb ook saai haar, maar dat komt meer door mijzelf.

Ik doe er zelf nooit wat mee. Altijd neem ik mij voor om te stylen o.i.d maar dan heb ik weer geen zin en ga ik gewoon de deur uit haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  TukTuk ma 7 nov 2011 - 9:59

Woon je toevallig bij de grens van België? Ik had namelijk precies hetzelfde, en sinds ik nieuwe shampoo gebruik, heb ik er geen last meer van, alleen is die dus niet in NL te koop.

Ik zweer namelijk bij deze shampoo (beide zijn zonder parabenen en sillicone):
Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Ultra-doux-de-garnier-shampoing-mangue-et-fleur-de-tiare-3594057hzhwr_2041

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? 542021

Koop die dus altijd in België, maar na een paar weken wassen met deze shampoo kan ik eindelijk eens mijn haar los hebben! Heb er wel laagjes in laten knippen, maar dat deed voorheen ook niks met mijn haar en nu krijg ik er een hele mooie slag van, dankzij deze shampoo.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Silver ma 7 nov 2011 - 10:03

Ik heb ook onhandig haar. Ik heb vandaag weer eens een maskertje gebruikt. Misschien moet ik dat gewoon 1x per week gebruiken, sowieso ben ik er nog niet achter welke producten nu het beste zijn, iedereen is lovend over een ander product, waar ik vervolgens niets mee kan.
De laatste tijd heb ik zo'n kamklem in mijn haar, lekker simpel en toch leuk, maar merk ook dat die nu steeds meer zeer begint te doen en mijn haar daardoor af gaat breken. Sad Misschien moet ik eerst eens ontdekken wat voor haartype ik heb, en dan de juiste producten gebruiken. Zowieso lees ik wel eens vaker wat over créme o.i.d. voor na het douchen, nou dat heb ik echt nog nóóit gebruikt. Embarassed En ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
In ieder geval begin ik nu, door woensdag naar de kapper te gaan, en er 5-10 cm af te laten knippen, maar verder? Question Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Lavendel ma 7 nov 2011 - 10:43

Feline schreef:Ik kan echt NIETS met m'n haar. Het hangt maar een beetje.. tis slap, volumeloos, pluizig.. Met als gevolg dat ik nu elke dag een simpele staart heb. En daar baal ik van.

Wie herkent mijn haar en wat voor kapsel heb je? Een pony kan niet want ik heb een kruin op m'n voorhoofd.. bovendien wordt m'n gezicht dan breder dan langer dus dat gaat niet mooi worden.

Of heeft iemand tips voor kapsels voor slap, futloos, nietszeggend haar? smile

Ik heb ook van dat haar. Futloos en sloom zonder enige slag. Saai.
Ik heb het al korter geprobeert, met lagen, zonder lagen, schuine pony. Ik kom er niet uit wat nu het beste is. Schuine pony niet want dat valt niet goed.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 10:45

Ik vind jouw haar echt zo mooi, Feline.Embarassed

Maar ik snap dat je baalt als je er niets mee kunt en het 'alleen maar hangt'. Ik vind de kleur en de dikte en de glans en het stijle gewoon erg mooi Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 11:34

Same here...
Ik heb wel slag in mijn haar, en als ik het los draag is het van achteren wel mooi. Alleen aan de voorkant niet. Ik heb ook 2 kruinen, waardoor ik dus geen pony kan (geen rechte en ook geen schuine) en mijn haar dus altijd in een zijscheiding valt. omdat mijn haar vrij dun is, ben ik de laagjes eruit aan het laten groeien. Het voelt nu niet meer zo zielig dun aan, daar ben ik alvast blij mee (draag het toch altijd vast). Maar ik heb dus helaas ook geen tips, maar ga wel dit topic even in de gaten houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 11:47

Mijn weerstand is sinds een week of 3 echt bagger en dat zorgt ervoor dat mijn haar echt van geen meter meer wil. Terwijl ik normaalgesproken maar 3 min nodig heb voor mijn haar, is het nu echt een zielig slap bosje Sad

Ik vlecht het van ellende maar, maar ook bovenop met scheiding en kruin wil het niet fatsoenlijk zitten. En dan is haar tot op je billen toch ineens een hoop haar als het niet wil zitten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Feline di 8 nov 2011 - 9:32

Strikje, dat vind ik wel een goede tip! Ga ik eens proberen!

Smikkel, wat lief.. Laatst zei een collega dat ook al.. heel vreemd haha.. Maar geloof dat ik een beetje ziekig ben ofzo. Voel me nu al 2 dagen extreem moe en zware hoofdpijn en m'n haar is werkelijk binnen een halve dag spekvet. En jeukt verschrikkelijk. Echt één groot drama!

Ik ga sowieso eind van de maand maar eens naar de kapper. Mooi nog even voor de feestdagen.. Even uitgroei bij laten werken en wat meer lagen denk ik.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Silver di 8 nov 2011 - 10:34

Vanaf morgen ga ik mijn haar anders doen, geen idee of het mooi is, maar laat het in een bob knippen. Rolling Eyes
Ik heb het altijd op een manier vast omdat het los maar wat slordig en raar langs mijn hoofd hangt, en ik vind het iritant als ik iets eet en het me steeds in het gezicht hangt. Dus ben benieuwd.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Toet di 8 nov 2011 - 12:17

Ik! En het is verschrikklijk. Ik heb nu weer een boblijn laten knippen en het is duidelijk dat het gewoon niet kan met mijn haar. Ik wil heel graag een a-symetrisch kort kapsel maar ik durf het gewoon niet omdat ik van dat stomme haar heb.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar? Empty Re: Wie heeft er nog meer van dat onmogelijke haar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum