Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mosterd poep

+2
Annie24
Susan
6 plaatsers

Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:47

Mijn zoontje heeft al 2 flinke luiers vol met mosterdpoep. Dit heeft hij echt nooit. Nou is hij afgelopen dagen goed ziek geweest en vandaag dus die mosterd kleur. En heel dun.
Maar ik dacht dat het iets betekende als ontlasting die kleur had? Maar weet niet meer of dat klopt.
Jullie misschien een idee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Susan wo 2 maa 2011 - 4:50

Volgens mij kan de kleur wijzen op een infectie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 4:52

Oké. Ik kan op google niks vinden erover. Maar vind het zo'n maffe kleur. Echt mosterdgeel.. Hij eet ook wel slecht laatste dagen misschien heeft het daar ook mee te maken.. Ik bel de dokter denk ik gewoon even om te vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 5:00

Dokter is dicht op woensdag middag.. Fijn. haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 5:16

Ik zou het gewoon nog even afwachten. Wat kan de dokter nu voor je doen ? Hij heeft het pas 2 dagen. Mara heeft hier nu 10 dagen een rare kleur ontlasting, het ruikt ook erg sterk en het is erg slijmerig maar zelfs daar doet de dokter niets mee en daarom heb ik ook niet gebeld. Ze eet matig,drinkt gewoon goed en is allert, niets aan de hand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Annie24 wo 2 maa 2011 - 6:25

Hier al vanaf zijn geboorte zo'n soort kleur ontlasting. Ik heb de kraamzorg er nooit over gehoord dat het niet goed was. Ook het CB niet toen hij vorige week de weegschaal onderpoepte angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 6:38

Dokter hoeft niks te doen. Ben gewoon benieuwd waarom het zo'n kleur heeft ineens. Had hij verder nooit. En ik dacht ergens iets gelezen te hebben over mosterpoep. Maar weet niet meer wat. Vandaar mijn vraag.

Ik ben verder niet in paniek ofzo. Heb gewoon wat vraagtekens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  FruttiTutti wo 2 maa 2011 - 6:45

Dolcis_ schreef:Dokter hoeft niks te doen. Ben gewoon benieuwd waarom het zo'n kleur heeft ineens. Had hij verder nooit. En ik dacht ergens iets gelezen te hebben over mosterpoep. Maar weet niet meer wat. Vandaar mijn vraag.

Ik ben verder niet in paniek ofzo. Heb gewoon wat vraagtekens.

Pin mij er niet op vast hoor, maar het staat mij bij dat het te maken kan hebben met het doorkomen van tandjes. Ik heb geen idee hoe oud jouw kindje is, en of dit dus wel mogelijk is.

FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 6:53

Mijn dochter had het vorige week toen ze buikgriep had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 6:56

FruttiTutti schreef:
Dolcis_ schreef:Dokter hoeft niks te doen. Ben gewoon benieuwd waarom het zo'n kleur heeft ineens. Had hij verder nooit. En ik dacht ergens iets gelezen te hebben over mosterpoep. Maar weet niet meer wat. Vandaar mijn vraag.

Ik ben verder niet in paniek ofzo. Heb gewoon wat vraagtekens.

Pin mij er niet op vast hoor, maar het staat mij bij dat het te maken kan hebben met het doorkomen van tandjes. Ik heb geen idee hoe oud jouw kindje is, en of dit dus wel mogelijk is.

Dan hebben kinderen geen mosterdpoep, maar heel zuur ruikende ontlasting die heel snel in de billetjes bijt.
Mosterdpoep (zo noem ik het ook altijd, haha) is voor kleine babietjes die nog geen vast voedsle krijgen eigenlijk heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Als het heel dun blijft zou ik wel even naar de huisarts gaan, maar ik zie het op mijn werk wel vaker bij die kleintjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Susan wo 2 maa 2011 - 7:04

Maple schreef:
Dan hebben kinderen geen mosterdpoep, maar heel zuur ruikende ontlasting die heel snel in de billetjes bijt.
Mosterdpoep (zo noem ik het ook altijd, haha) is voor kleine babietjes die nog geen vast voedsle krijgen eigenlijk heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Als het heel dun blijft zou ik wel even naar de huisarts gaan, maar ik zie het op mijn werk wel vaker bij die kleintjes.

Het zoontje van Dolcis is volgens mij al 2,5.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:29

Ja klopt. Hij is 2,5 en er komen wel 2 kiezen door..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:30

Susan schreef:
Maple schreef:
Dan hebben kinderen geen mosterdpoep, maar heel zuur ruikende ontlasting die heel snel in de billetjes bijt.
Mosterdpoep (zo noem ik het ook altijd, haha) is voor kleine babietjes die nog geen vast voedsle krijgen eigenlijk heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Als het heel dun blijft zou ik wel even naar de huisarts gaan, maar ik zie het op mijn werk wel vaker bij die kleintjes.

Het zoontje van Dolcis is volgens mij al 2,5.
Euhw, ik zat al te twijfelen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:39

Maple schreef:
Susan schreef:
Maple schreef:
Dan hebben kinderen geen mosterdpoep, maar heel zuur ruikende ontlasting die heel snel in de billetjes bijt.
Mosterdpoep (zo noem ik het ook altijd, haha) is voor kleine babietjes die nog geen vast voedsle krijgen eigenlijk heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Als het heel dun blijft zou ik wel even naar de huisarts gaan, maar ik zie het op mijn werk wel vaker bij die kleintjes.

Het zoontje van Dolcis is volgens mij al 2,5.
Euhw, ik zat al te twijfelen :P
Geeft niet hoor. Met dat mosterdpoep is hij ook wel net een babietje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Annemie wo 2 maa 2011 - 7:46

Mijn zoontje had van de week ook ineens "mosterdpoep", de huisarts zei dat het eten dan niet goed verteerd werd, gelukkig gaat het nu alweer wat beter.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Happydobby wo 2 maa 2011 - 7:56

Annie24 schreef:Hier al vanaf zijn geboorte zo'n soort kleur ontlasting. Ik heb de kraamzorg er nooit over gehoord dat het niet goed was. Ook het CB niet toen hij vorige week de weegschaal onderpoepte angel


hihihi.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Susan wo 2 maa 2011 - 7:58

[quote="Annie24"]Hier al vanaf zijn geboorte zo'n soort kleur ontlasting. Ik heb de kraamzorg er nooit over gehoord dat het niet goed was. Ook het CB niet toen hij vorige week de weegschaal onderpoepte angel [/quote

De ontlasting van een baby is natuurlijk niet echt te vergelijken met de ontlasting van een peuter, die gewoon met de pot mee eet en van alles eet en drinkt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Printje wo 2 maa 2011 - 8:48

Mijn zoontje heeft ook wat mosterdkleurige poep en krijgt ook kiezen. Volgens mij komt het daardoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mosterd poep Empty Re: Mosterd poep

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum