Mosterd poep
+2
Annie24
Susan
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mosterd poep
Mijn zoontje heeft al 2 flinke luiers vol met mosterdpoep. Dit heeft hij echt nooit. Nou is hij afgelopen dagen goed ziek geweest en vandaag dus die mosterd kleur. En heel dun.
Maar ik dacht dat het iets betekende als ontlasting die kleur had? Maar weet niet meer of dat klopt.
Jullie misschien een idee?
Maar ik dacht dat het iets betekende als ontlasting die kleur had? Maar weet niet meer of dat klopt.
Jullie misschien een idee?
Gast- Gast
Re: Mosterd poep
Volgens mij kan de kleur wijzen op een infectie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oké. Ik kan op google niks vinden erover. Maar vind het zo'n maffe kleur. Echt mosterdgeel.. Hij eet ook wel slecht laatste dagen misschien heeft het daar ook mee te maken.. Ik bel de dokter denk ik gewoon even om te vragen.
Gast- Gast
Ik zou het gewoon nog even afwachten. Wat kan de dokter nu voor je doen ? Hij heeft het pas 2 dagen. Mara heeft hier nu 10 dagen een rare kleur ontlasting, het ruikt ook erg sterk en het is erg slijmerig maar zelfs daar doet de dokter niets mee en daarom heb ik ook niet gebeld. Ze eet matig,drinkt gewoon goed en is allert, niets aan de hand.
Gast- Gast
Hier al vanaf zijn geboorte zo'n soort kleur ontlasting. Ik heb de kraamzorg er nooit over gehoord dat het niet goed was. Ook het CB niet toen hij vorige week de weegschaal onderpoepte
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Dokter hoeft niks te doen. Ben gewoon benieuwd waarom het zo'n kleur heeft ineens. Had hij verder nooit. En ik dacht ergens iets gelezen te hebben over mosterpoep. Maar weet niet meer wat. Vandaar mijn vraag.
Ik ben verder niet in paniek ofzo. Heb gewoon wat vraagtekens.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Dokter hoeft niks te doen. Ben gewoon benieuwd waarom het zo'n kleur heeft ineens. Had hij verder nooit. En ik dacht ergens iets gelezen te hebben over mosterpoep. Maar weet niet meer wat. Vandaar mijn vraag.
Pin mij er niet op vast hoor, maar het staat mij bij dat het te maken kan hebben met het doorkomen van tandjes. Ik heb geen idee hoe oud jouw kindje is, en of dit dus wel mogelijk is.
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Dan hebben kinderen geen mosterdpoep, maar heel zuur ruikende ontlasting die heel snel in de billetjes bijt.FruttiTutti schreef:Dolcis_ schreef:Dokter hoeft niks te doen. Ben gewoon benieuwd waarom het zo'n kleur heeft ineens. Had hij verder nooit. En ik dacht ergens iets gelezen te hebben over mosterpoep. Maar weet niet meer wat. Vandaar mijn vraag.
Pin mij er niet op vast hoor, maar het staat mij bij dat het te maken kan hebben met het doorkomen van tandjes. Ik heb geen idee hoe oud jouw kindje is, en of dit dus wel mogelijk is.
Mosterdpoep (zo noem ik het ook altijd, haha) is voor kleine babietjes die nog geen vast voedsle krijgen eigenlijk heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Als het heel dun blijft zou ik wel even naar de huisarts gaan, maar ik zie het op mijn werk wel vaker bij die kleintjes.
Gast- Gast
Maple schreef:
Dan hebben kinderen geen mosterdpoep, maar heel zuur ruikende ontlasting die heel snel in de billetjes bijt.
Mosterdpoep (zo noem ik het ook altijd, haha) is voor kleine babietjes die nog geen vast voedsle krijgen eigenlijk heel normaal en niets om je zorgen over te maken. Als het heel dun blijft zou ik wel even naar de huisarts gaan, maar ik zie het op mijn werk wel vaker bij die kleintjes.
Het zoontje van Dolcis is volgens mij al 2,5.
Susan- Lady Post-a-lot
Euhw, ik zat al te twijfelenSusan schreef:Maple schreef:
Dan hebben kinderen geen mosterdpoep, maar heel zuur ruikende ontlasting die heel snel in de billetjes bijt.
Gast- Gast
Geeft niet hoor. Met dat mosterdpoep is hij ook wel net een babietjeMaple schreef:Euhw, ik zat al te twijfelenSusan schreef:Maple schreef:
Gast- Gast
Mijn zoontje had van de week ook ineens "mosterdpoep", de huisarts zei dat het eten dan niet goed verteerd werd, gelukkig gaat het nu alweer wat beter.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annie24 schreef:Hier al vanaf zijn geboorte zo'n soort kleur ontlasting. Ik heb de kraamzorg er nooit over gehoord dat het niet goed was. Ook het CB niet toen hij vorige week de weegschaal onderpoepte
hihihi.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="Annie24"]Hier al vanaf zijn geboorte zo'n soort kleur ontlasting. Ik heb de kraamzorg er nooit over gehoord dat het niet goed was. Ook het CB niet toen hij vorige week de weegschaal onderpoepte [/quote
De ontlasting van een baby is natuurlijk niet echt te vergelijken met de ontlasting van een peuter, die gewoon met de pot mee eet en van alles eet en drinkt.
De ontlasting van een baby is natuurlijk niet echt te vergelijken met de ontlasting van een peuter, die gewoon met de pot mee eet en van alles eet en drinkt.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn zoontje heeft ook wat mosterdkleurige poep en krijgt ook kiezen. Volgens mij komt het daardoor.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» Jaja we hebben de poep fase...
» nutriton en hele harde poep iemand een tip?
» Groene poep
» poep van een kind van 1.5 jaar.
» Poep uit kleding krijgen
» nutriton en hele harde poep iemand een tip?
» Groene poep
» poep van een kind van 1.5 jaar.
» Poep uit kleding krijgen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: