Groene poep
+6
loesje
Teddyaapje
Printje
Laurientje
Lejow
Lady4
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Groene poep
Mijn stiefzoontje heeft vandaag twee keer groene poep gehad. En dan bedoel ik ook echt groen, alsof er een potje groene kleurstof doorheen gegooid is. Hij voelt zich verder prima en is net zo vrolijk als anders. Klaagt ook niet over buikpijn ofzo. Mijn vriend denkt dat het inderdaad kleurstof is, hij heeft gisteren een smurfen softijsje gehad, wat met kleurstoffen knalblauw wordt gemaakt. Ik twijfel of dat het kan zijn.
Heeft een van jullie kindjes dit weleens gehad en wat was toen de oorzaak? Ik kan er op internet niet echt duidelijke antwoorden op vinden.
Heeft een van jullie kindjes dit weleens gehad en wat was toen de oorzaak? Ik kan er op internet niet echt duidelijke antwoorden op vinden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Groene poep
spinazie gegeten?
Dat smurfen ijsje is inderdaad ook wel een goede..
Dat smurfen ijsje is inderdaad ook wel een goede..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier hadden beide het na de verjaardag van een vriendinnetje, ze hadden daar toen een stuk taart op met blauw fondant
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Dan zal het toch dat smurfenijsje zijn geweest. Spinazie of iets dergelijks heeft hij niet gehad. Zolang hij zich verder goed voelt maken we ons ook niet echt ongerust, maar ik was toch wel benieuwd naar andere ervaringen.
Laatst aangepast door Lady4 op zo 23 jun 2013 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
Hoe oud is hij?
Als hij toevallig Friso Hypo allergeen krijgt kan het daardoor komen. Al denk ik dat door wat je schrijft hij al flink wat ouder is hahaha.
Is hij toevallig verkouden? Hoorde dat het daar ook aan kan liggen aldus mijn huisarts, of in ieder geval een virusje.
Als hij toevallig Friso Hypo allergeen krijgt kan het daardoor komen. Al denk ik dat door wat je schrijft hij al flink wat ouder is hahaha.
Is hij toevallig verkouden? Hoorde dat het daar ook aan kan liggen aldus mijn huisarts, of in ieder geval een virusje.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje, hij is ruim 3,5. Dat van die voeding had ik ook gelezen op internet, maar daar is hier dus geen sprake van. Verkouden is hij ook niet.
Ik houd het op het smurfenijsje. Moet je nagaan hoeveel troep daar dus in zit, dat je kind er groen van gaat poepen.
Ik houd het op het smurfenijsje. Moet je nagaan hoeveel troep daar dus in zit, dat je kind er groen van gaat poepen.
Lady4- Ratel
groene poep bij baby's kan ook betekenen dat ze te weinig melk binnen krijgen (op de meconium van de eerste dagen na), maar ik ga er net als printje vanuit dat je stiefzoontje al wat ouder is..
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:groene poep bij baby's kan ook betekenen dat ze te weinig melk binnen krijgen (op de meconium van de eerste dagen na), maar ik ga er net als printje vanuit dat je stiefzoontje al wat ouder is..
Klopt maar nadat ik de Friso gebeld had bleek adt het met hypo allergene voeding heel normaal is dat kinderen groen poepen. Op het moment dat ik ermee stopte was die groene poep hier ook weg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
van een allergie kun je ook groene poep krijgen
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Is het ijsje, drink zelf maar eens blue curaçao
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Inderdaad van het ijsje, had mijn dochter ook een beetje na het eten van zo'n kleurstofbom.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Oh ja, mijn mans zoontjes hadden vroeger ook knalgroene poep als ze smurfenijs hadden gegeten!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn zoon heeft vandaag smurfenijs gegeten, ben benieuwd hoe het morgen eruit ziet dan
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Mijn zoon heeft vandaag smurfenijs gegeten, ben benieuwd hoe het morgen eruit ziet dan
Good luck.
Lady4- Ratel
Printje schreef:Teddyaapje schreef:groene poep bij baby's kan ook betekenen dat ze te weinig melk binnen krijgen (op de meconium van de eerste dagen na), maar ik ga er net als printje vanuit dat je stiefzoontje al wat ouder is..
Klopt maar nadat ik de Friso gebeld had bleek adt het met hypo allergene voeding heel normaal is dat kinderen groen poepen. Op het moment dat ik ermee stopte was die groene poep hier ook weg.
Ik reageerde eigenlijk in het algemeen, niet op jou
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mosterd poep
» poep van een kind van 1.5 jaar.
» Poep uit kleding krijgen
» Jaja we hebben de poep fase...
» nutriton en hele harde poep iemand een tip?
» poep van een kind van 1.5 jaar.
» Poep uit kleding krijgen
» Jaja we hebben de poep fase...
» nutriton en hele harde poep iemand een tip?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: