poep van een kind van 1.5 jaar.
+8
M@niek
Parisienne
PapillonRose
holaagirl
Happydobby
Flip Fluitketel
Linda
mauwmauw
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
poep van een kind van 1.5 jaar.
misschien niet zo'n smakelijke vraag,maar hoe ziet het poep van een kind van 1,5 eruit.V heeft een tijdje alleen maar brijerig poep gehad.maar de laatste dagen is het wat harder,een echte drol zeg maar(alleen dan vaak geplet door het zitten)Nu vroeg ik me af of dit normaal is,of dat hij te weinig vocht heeft(hij drinkt wel genoeg)omdat ik het niet gewend ben,vraag ik me af wat normaal is.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: poep van een kind van 1.5 jaar.
nee, hoor, dat is volgens mij wel normaal. Hier meestal ook een drol.
Gast- Gast
Mijn dochter poept nooit drollen, het is altijd breierig. Maar volgens mij is het allebei "goed".
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is de consistentie van de ontlasting wisselend.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Flip Fluitketel schreef:Hier is de consistentie van de ontlasting wisselend.
ben je aan het werk?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik hou van die drollen. Als ik hem optil om tegaan verschonen, voel ik hem al zitten. Weinig schoonmaak-werk! Zo klaar met verschonen! Haha! Maar het wisselt inderdaad..
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
haha ja inderdaad,ik ben gewend elke poep luier te verschonen inclusief romper,omdat het dan er door is gaan lekken,maar met deze heerlijke drollen niet,ideaal.van mij mag het zo blijvenholaagirl schreef:Ik hou van die drollen. Als ik hem optil om tegaan verschonen, voel ik hem al zitten. Weinig schoonmaak-werk! Zo klaar met verschonen! Haha! Maar het wisselt inderdaad..
mauwmauw- Kletskop
Happydobby schreef:Flip Fluitketel schreef:Hier is de consistentie van de ontlasting wisselend.
ben je aan het werk?
Haha nee, kan het nog ingewikkelender maken......
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hier is het meestal dun. Maar wij hebben hiervoor een verwijzing gehad naar de kinderarts (volgende week afspraak), dus in ons geval is het niet zoals het hoort. Maar dan heb ik het ook over 9 van de 10x diarree, heel veel waterige onlasting en regelmatig krampjes. En daarbij constant kapotte billen door die bijtende poep.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Aww arme A.is er wat aan te doen,of helemaal niks?is het een ziekte of gewoon pure pech dat je het hebt zeg maar.PapillonRose schreef:Hier is het meestal dun. Maar wij hebben hiervoor een verwijzing gehad naar de kinderarts (volgende week afspraak), dus in ons geval is het niet zoals het hoort. Maar dan heb ik het ook over 9 van de 10x diarree, heel veel waterige onlasting en regelmatig krampjes. En daarbij constant kapotte billen door die bijtende poep.
mauwmauw- Kletskop
Weten we nog niet, volgende week kunnen we pas bij de kinderarts terecht. De huisarts heeft wel al dingen uit weten te sluiten (zoals een ontsteking of glutenallergie), maar voor de zekerheid zijn we toch doorgestuurd. De huisarts denkt dat A. gewoon pech heeft en dat het hopelijk vanzelf een keer beter zal gaan, dat er ook geen bijzondere oorzaak voor is. Dat hoop ik ook, maar de kinderarts gaat wel voor de zekerheid ook nog even kijken.mauwmauw schreef:Aww arme A.is er wat aan te doen,of helemaal niks?is het een ziekte of gewoon pure pech dat je het hebt zeg maar.PapillonRose schreef:Hier is het meestal dun. Maar wij hebben hiervoor een verwijzing gehad naar de kinderarts (volgende week afspraak), dus in ons geval is het niet zoals het hoort. Maar dan heb ik het ook over 9 van de 10x diarree, heel veel waterige onlasting en regelmatig krampjes. En daarbij constant kapotte billen door die bijtende poep.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
+1Rejoy. schreef:nee, hoor, dat is volgens mij wel normaal. Hier meestal ook een drol.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
PapillonRose schreef:Hier is het meestal dun. Maar wij hebben hiervoor een verwijzing gehad naar de kinderarts (volgende week afspraak), dus in ons geval is het niet zoals het hoort. Maar dan heb ik het ook over 9 van de 10x diarree, heel veel waterige onlasting en regelmatig krampjes. En daarbij constant kapotte billen door die bijtende poep.
Ik had dit zo kunnen schrijven! F.elice heeft precies hetzelfde! Alleen heb ik niet het idee dat ze last heeft van krampjes. Maar altijd die kapotte billentjes.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Als T. vooral bv heeft gedronken is het meestal pappig...heeft hij er meer koemelk bij gedronken dan is het vaak een geplette drol...
Weet niet of er echt verband tussen zit maar het valt me wel echt op!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Als T. vooral bv heeft gedronken is het meestal pappig...heeft hij er meer koemelk bij gedronken dan is het vaak een geplette drol...
Zou zo maar kunnen inderdaad!
Wij lopen ook bij de kinderarts voor dl haar buik en darmen. Ze heeft ook vaak diarree, soms periodes van 6 keer op een dag.
Er wordt hier getest op allergieën, coeliakie en er is een ontlastingsonderzoek gedaan om een en ander uit te sluiten.
Het zou ook zomaar "gewoon" peuterdiarree kunnen zijn. Papillon rosé, hebben ze het daar met jou ook al over gehad?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
a heeft brei tot dun maar voelt zich er goed bij dus zal wel goed zijn?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Hier wisselt het.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Flip Fluitketel schreef:Happydobby schreef:Flip Fluitketel schreef:Hier is de consistentie van de ontlasting wisselend.
ben je aan het werk?
Vertel!
SarahKey schreef:Flip Fluitketel schreef:Happydobby schreef:Flip Fluitketel schreef:Hier is de consistentie van de ontlasting wisselend.
ben je aan het werk?
Vertel!
Hier is de consistentie van defaecatie wisselend.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Soortgelijke onderwerpen
» Speelgoed kind 1,5 jaar
» cadeau voor kind 1 jaar
» Wat voor speelgoed kind 2 jaar?
» Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)
» Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?
» cadeau voor kind 1 jaar
» Wat voor speelgoed kind 2 jaar?
» Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)
» Deken gevuld met fiberfill, geschikt voor kind 1 jaar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: