haartjes laten groeien of knippen?
+18
woezel
Flip Fluitketel
Parel
Viva
Ayla
PiP
kwak
PapillonRose
Pien
CCC
Pussycat
Theeleut
-Ieniemienie-
Charles
Happydobby
Sterrin_
Teddyaapje
Lejow
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
haartjes laten groeien of knippen?
Hoe doen jullie dat bij de baby meisjes?
B's haar wordt nu best wel lang, het liefste laat ik het ook lekker lang groeien.
Knippen jullie het? En zo ja, hoe vaak? Want als je het blijft knippen groeit het natuurlijk nooit over een bepaalde lengte heen.
Of knip je alleen de pony een beetje?
B's haar wordt nu best wel lang, het liefste laat ik het ook lekker lang groeien.
Knippen jullie het? En zo ja, hoe vaak? Want als je het blijft knippen groeit het natuurlijk nooit over een bepaalde lengte heen.
Of knip je alleen de pony een beetje?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: haartjes laten groeien of knippen?
Ligt een beetje aan het soort haar. Krul of stijl, veel of weinig enz.
Ik zou t laten groeien zolang t er netjes uit ziet en zodra het echt te lang wordt of duidelijk niet meer in model zit even netjes laten knippen.
Ik zou t laten groeien zolang t er netjes uit ziet en zodra het echt te lang wordt of duidelijk niet meer in model zit even netjes laten knippen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het geknipt, geen pony, die laat ik er bij groeien. Ik had de oudste lang haar, maar die had zulk dun haar, dat we het een jaar geleden hebben afgeknipt tot een bob, en dan met de pony er helemaal bij. Dat doen we nu bij de jongste 2 ook. Die zijn nu al meerdere keren naar de kapper geweest en het is nu echt al een hele bob. Lang haar begin ik niet meer aan, denk dat ze daar hier het haar gewoon niet voor hebben, al heeft de oudste nu wel superdik haar gekregen.
En een pony vind ik zelf heel lelijk, eerlijk gezegd.
En een pony vind ik zelf heel lelijk, eerlijk gezegd.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Teddyaapje schreef:Ligt een beetje aan het soort haar. Krul of stijl, veel of weinig enz.
Stijl, het wordt steeds voller en als ze net uit bed is, is het dit:
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou het lekker laten groeien en af en toe even bijpunten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het bijknippen en zo langzaam naar een steeds langer kapsel toe werken. Hoe oud is ze nu precies, Lejow?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik heb bij M steeds een heel klein puntje af laten knippen. Geen pony.
Tot nu toe is het nog steeds niet helemaal op een lengte.
Ik denk dat de eerst volgende keer het pas gelijk knipt.
Maar door het steeds een beetje bij te laten knippen zat het nooit gek en altijd wel in een soort van model.
Ik was bang door het te laten groeien zonder te knippen dat het zon raar model zou worden.
Maar M had wel veel minder haar als B. Haar eerste knipbeurt was pas bij 1,5jr
Tot nu toe is het nog steeds niet helemaal op een lengte.
Ik denk dat de eerst volgende keer het pas gelijk knipt.
Maar door het steeds een beetje bij te laten knippen zat het nooit gek en altijd wel in een soort van model.
Ik was bang door het te laten groeien zonder te knippen dat het zon raar model zou worden.
Maar M had wel veel minder haar als B. Haar eerste knipbeurt was pas bij 1,5jr
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
10,5 maand.
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha, dat kapsel hadden de meiden hier ook alle 3! Ook zo lekker omhoog. En ook met 10 maanden, heb er toevallig van de week nog foto's van zitten kijken. Nou, je weet hoe ze het nu hebben, dus dat komt wel goed!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Oh duh, onderschrift .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Roisin schreef:Oh duh, onderschrift .
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuke foto
Ik zou het laten groeien, zeker als je het lang(er) wil hebben. Er zit nu ook geen model in en als er een puntje af gaat zit er nog geen model in.
Je zou bijv. de uiterste vlassige punten er af kunnen knippen en voor de rest geduld hebben!!
Ik heb bij mijn dochter het gewoon laten groeien tot een lengte dat er een boblijn in geknipt kon worden, van achteren dan, want bij de oren blijft het het langst kort.
Mijn vriendin heeft een dochter die ook van dat heerlijke punk haar had op die leeftijd, ook precies één kant op en recht omhoog. Is allemaal goed gekomen
Ik zou het laten groeien, zeker als je het lang(er) wil hebben. Er zit nu ook geen model in en als er een puntje af gaat zit er nog geen model in.
Je zou bijv. de uiterste vlassige punten er af kunnen knippen en voor de rest geduld hebben!!
Ik heb bij mijn dochter het gewoon laten groeien tot een lengte dat er een boblijn in geknipt kon worden, van achteren dan, want bij de oren blijft het het langst kort.
Mijn vriendin heeft een dochter die ook van dat heerlijke punk haar had op die leeftijd, ook precies één kant op en recht omhoog. Is allemaal goed gekomen
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik knip het alleen een beetje bij om het recht te houden zeg maar.
Maar dat heb ik pas 2 keer gedaan geloof ik.
Mijn dochter d'r haar groeit niet
Alle andere meisjes van 2 hebben allang meer haar. Ach ja geduld zullen we maar zeggen...
Maar dat heb ik pas 2 keer gedaan geloof ik.
Mijn dochter d'r haar groeit niet
Alle andere meisjes van 2 hebben allang meer haar. Ach ja geduld zullen we maar zeggen...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Bijpunten, zoals al eerder gezegd Anders word het onverzorgd en dunnig...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Wij hebben het haar haar nu 2keer bij laten punten. Echt minimaal eraf maar het stond beide keren weer gelijk een stuk netter!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
N. is ook al 2x naar de kapper geweest Eerste keer alleen bij laten punten en tweede keer flinke stukken eraf omdat er grote en lange lokken tussen zaten. Staat echt veel beter en verzorgder vind ik persoonlijk.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik denk dat ik er hier ook aan moet gaan geloven... Het is net een jood nu.. Whahah
Gast- Gast
Het is beter om de haartjes vaak te knippen ook al zijn het maar de puntjes. Daar wordt het haar toch dikker van. Ik heb dit mijn 2 vriendinnen vaak horen zeggen (zijn kapsters)
Gast- Gast
Hier laat ik af en toe de puntjes doen, en de kapster kijkt dan ook even of er nog wel een beetje model in zit. Ik neem A. elke keer mee wanneer ik zelf naar de kapper ga, en dan kijkt ze even. Lang niet altijd is het dan nodig, dus heel vaak wordt ze nog niet geknipt. Ik wil het ook graag langer laten groeien, maar het is wel beter voor het haar om het af en toe te knippen volgens de kapster (in elk geval bij jonge kinderen).
Hier trouwens wel een pony Ik heb ook getwijfeld of ik het wel of niet wilde (want vind het lang niet altijd mooi staan), maar toch gedaan. En het staat super De kapster vond het ook, het staat haar waarschijnlijk beter dan alles op 1 lengte. Dus dat ligt denk ik ook aan het kindje en de vorm van het gezicht.
Hier trouwens wel een pony Ik heb ook getwijfeld of ik het wel of niet wilde (want vind het lang niet altijd mooi staan), maar toch gedaan. En het staat super De kapster vond het ook, het staat haar waarschijnlijk beter dan alles op 1 lengte. Dus dat ligt denk ik ook aan het kindje en de vorm van het gezicht.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ik zag vandaag dat het even moet worden bijgepunt bij D. dat zou dan de tweede keer zijn dat ik het laat knippen.
Ik laat het haar gewoon groeien bij D. Ik vind het wel leuk dat ze lang haar heeft.
Ik laat het haar gewoon groeien bij D. Ik vind het wel leuk dat ze lang haar heeft.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
F is nu 3x bij de kapper geweest, hebben het steeds wat recht laten knippen.
Volgens mij had ze het de eerste keer wel wat langer dan B.
Ik zpou het wat opzij kammen, knipje (ja knipje) erin en als het echt rare plukken tussen zitten die wat bij laten knippen.
Before:
Net geknipt:
Volgens mij had ze het de eerste keer wel wat langer dan B.
Ik zpou het wat opzij kammen, knipje (ja knipje) erin en als het echt rare plukken tussen zitten die wat bij laten knippen.
Before:
Net geknipt:
Laatst aangepast door PiP op di 18 dec 2012 - 4:55; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Elena is laatst ook voor het eerst geknipt, haartjes in dr nek mooi recht en voor de rest beetje puntjes eraf, staat gelijk netjes!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Zo zit het bij B ook ongeveer. Ze had 1 lange rare pluk op de kruin op haar achterhoofd, die heb ik al gelijk geknipt met de rest. Voor de rest zitten er geen gekke plukken tussen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou het laten bijpunten, zeg ik tenminste nu.
Bi onze oudste hebben we het gewoon laten groeien, maar achteraf gezien zag dat er soms wel even raar uit.
Nu dénk ik dat ik het zou laten bijpunten als het iets langer wordt, maar wie weet vind ik dat dan weer zonde
Bi onze oudste hebben we het gewoon laten groeien, maar achteraf gezien zag dat er soms wel even raar uit.
Nu dénk ik dat ik het zou laten bijpunten als het iets langer wordt, maar wie weet vind ik dat dan weer zonde
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hier wordt er niks geknipt, dan wordt het nooit langer!
Ze is een baby, en ik vind dat pluizige punk haar veel te schattig!
Ze is een baby, en ik vind dat pluizige punk haar veel te schattig!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Puntjes laten knippen
» Kort knippen of zo laten?
» Haar lang laten groeien
» Haartjes
» Haartjes van je baby
» Kort knippen of zo laten?