Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ze jatten ook alles zeg

+33
marjoleinnn
rianne287
Angela_1986
Raven
TukTuk
iloverocknroll1984
Joli86
Pandora
Lady4
Atelier Madame
Bisq
Shisha
moepie
Capt'n Zero
Nyx
Sugarfall
Joan
Mermaid
Steep
Annemoontje
La Senza
Pien
Jezzie
dr_oupy
Esperanza
Aoi
Victoria-
Sushi
Hoochie
Maple
silly-one
June
SuzieQ
37 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Bisq vr 9 aug 2013 - 20:26

Van mijn vriend is een keer zijn spijkerbroek in het zwembad gejat toen hij een weekend weg was met onze vrienden. Hij moest toen een veel te korte spijkerbroek van een vriend aan, geen gezicht! Ik blijf erbij dat hij die spijkerbroek terug krijgt als we gaan trouwen, vrienden zeggen dat hij echt gejat is. Nu ik jullie verhalen zo lees begin ik dat toch steeds meer te geloven.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Atelier Madame vr 9 aug 2013 - 20:40

Mijn schaar en kocher op m'n werk. Was ook echt lullig gegaan. Ik hAd de hele maand juli vakantie. Blijkt dat de beveiliging alle kluisjes heeft open gehaald in ons kleedhok omdat ze die gaan verbouwen. Ik kwam dus 2 weken daarna weer terug op m'n werk trof m'n kluisje open aan. Godzijdank waren mijn klompen niet weg, maar dus wel dingen als schaar, kocher, allerlei kaartjes voor info enz. Echt irritant gewoon omdat er dus alleen personeel in die kleedkamer komt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Lady4 vr 9 aug 2013 - 20:41

De nieuwe fiets van mijn vriend is vorig jaar gestolen toen ik hem mee had naar mijn werk. Hij stond in de fietsenstalling voor medewerkers, waar je alleen in kunt komen met je badge en ik was hem bij aanvang van mijn nachtdienst vergeten op slot te zetten. Vet balen, nieuwe fiets, dus toch wel aangifte gedaan.

Een week of drie-vier later fiets ik 's ochtends op mijn gemakje de fietsenstalling in, zie ik daar ineens de fiets van mijn vriend staan! :shock: Aangezien ik al die tijd een voorgevoel had dat ik die fiets misschien nog weleens ergens kon tegenkomen, had ik continu de reservesleutel bij me. Sleutel in het slot en hij klikte zo open! Toen heb ik mijn vriend zijn fiets dus terug 'gejat' en ergens neergezet waar niemand anders erbij kon komen.

Was echt een bizarre situatie, helemaal toen het op de een of andere manier die dag zo hoog opgespeeld werd, dat ik zelfs de directeur van het ziekenhuis nog moest bellen. Zij wilden dat ik die fiets niet zomaar terugnam maar het via de politie zou spelen. Dat heb ik uiteindelijk gedaan en mocht van hen mijn fiets gewoon meenemen, maar als er binnen drie maanden iemand anders aangifte zou doen over het stelen van deze fiets, dan zou het een rechtszaak worden. Nooit gebeurd natuurlijk, iemand van de medewerkers heeft gewoon het lef gehad om een fiets te jatten van en collega. thumbdown
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Shisha vr 9 aug 2013 - 21:01

Nou ja zeg, wat erg Lady! Het lef ook. :O
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Mermaid vr 9 aug 2013 - 21:07

Wat een verhaal lady. Ik dacht laatst ook dat mijn tas uit een medewerkersruimte was gejat, maar iemand had m alleen ergens anders neer gezet op een wat veiligere plek.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Lady4 vr 9 aug 2013 - 21:10

Ik was uiteindelijk nog pissiger om het feit dat diegene het lef had die fiets daadwerkelijk te gaan gebruiken en hem daar gewoon weer te stallen dan het dat hij of zij hem gestolen had.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Pandora za 10 aug 2013 - 3:12

Onze, oké.. mijn man, zijn kruiwagen is onlangs gestolen.  En inderdaad ook een keer mijn sportschoenen in de sportschool. En onze (gebruikte dus niet schonen) badlakens die we 's nachts buiten hadden hangen te drogen op ons vakantieadres
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Joli86 za 10 aug 2013 - 7:14

Mijn knipperlicht uit mijn auto.... 
Echt een raar gezicht als je s'ochtends bij je auto weg en kijkt in een zwart open gat. 
Op internet een nieuwe besteld, voor nog geen €20,- had ik weer een nieuwe! Laughing
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  iloverocknroll1984 za 10 aug 2013 - 23:13

Bij mij in een hotel in Oostenrijk ondergoed. Paar (saaie en goedkope!) oude strings, echt waarom? confused

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  SuzieQ za 10 aug 2013 - 23:19

Iemand die in de buurt van de sportschool waar mijn vriend traint woont, heeft precies dezelfde alstars als mijn vriend had op Marktplaats gezet. Dezelfde maat ook. Er staat bij dat ze pas weinig zijn gedragen. Zouden best die van hem kunnen zijn... Wat zouden jullie doen? Er op reageren? Of mss bij de sportschool vragen of diegene daar sport?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  TukTuk za 10 aug 2013 - 23:27

SuzieQ schreef:Iemand die in de buurt van de sportschool waar mijn vriend traint woont, heeft precies dezelfde alstars als mijn vriend had op Marktplaats gezet. Dezelfde maat ook. Er staat bij dat ze pas weinig zijn gedragen. Zouden best die van hem kunnen zijn... Wat zouden jullie doen? Er op reageren? Of mss bij de sportschool vragen of diegene daar sport?
Lastig.. Ik zou sowieso het laatste proberen, kans is alleen dat ze je dat niet gaan vertellen. Mocht je het toch weten dat diegene daar sport, zou ik hem een e-mail sturen dat je interesse hebt, en ze graag wilt ophalen. Dan kan je vriend denk ik zelf wel zien of diegene ook echt van hem zijn. En die persoon er terplekke mee confronteren en dreigen de politie te bellen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Raven za 10 aug 2013 - 23:28

Wel toevallig... 
Zat er l iets op de schoenen waar je hem zeker aan kan herkennen een vlekje of een stiksel wat niet helemaal ok was.

Ik zou wel vragen bij de sportschool of die gast er ook sport en een melding maken dat de schoenen van jou man daar gejat zijn.

Waarschijnlijk zou ik zelf ook gewoon op het mp bericht reageren. Langs gaan en vragen waarom hij ze verkoopt.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Maple za 10 aug 2013 - 23:30

Ik zou reageren en dan kijken of je ze kunt passen, dus afspraak maken om langs te gaan. Meestal vormen ze vrij snel naar je voet en kan je vriend wel redelijk aan de pasvorm zien of ze van hem zijn. Of misschien aan bepaalde slijtages enzo.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Maple za 10 aug 2013 - 23:31

Bij de sportschool vragen zou ik niet doen, tegen de tijd dat je meer weet zijn de schoenen misschien allang doorverkocht.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Angela_1986 za 10 aug 2013 - 23:49

Wat een brutale mensen zijn er toch!

Ik zou ook op de mail reageren, vragen of je langs kunt komen en als je dan (zo goed als) zeker weet dat het de schoenen van je vriend zijn, hem daarmee confronteren. Of vraag, als je er bent, eerst of hij de aankoopbon nog heeft en of je die dan mag zien. Heeft hij die niet dan zou ik hem confronteren met het verhaal van je vriend.

Bij mij is dit jaar een kerststuk dat aan de voordeur hing gejat... Ik vond 'm zelf niet heel erg mooi maar wilde hem wel laten hangen en er later de kerstballen uit halen om te bewaren. Eén van mijn collega's wist dat ik het geen mooi stukje vond dus ik dacht nog dat zij hem voor de grap weggehaald had en in de kliko die nog bij de voordeur stond had gedaan of in mijn fietstas. Maar zowel in de kliko als mijn fietstassen zat ie niet en collega wist van niks.
Gewoon gejat dus! Een kerststukje... Rolling Eyes 

De schoenen van de bovenbuurman zijn ook eens weggehaald. Hij had ze bovenaan de trap staan en toen hij ze aan wilde trekken waren ze weg. Hij kwam nog vragen of ik ze misschien binnen had gezet i.v.m. de regen maar dat was niet zo en ik heb ook niets gezien. Het waren van die werkschoenen met stalen neus, niet al te goedkoop blijkbaar, maar ze waren al behoorlijk versleten zei hij.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Gast zo 11 aug 2013 - 0:35

Een tijdje geleden was ik met m'n zoo. Op de fiets naar het ziekenhuis. Ik had aan het zitje een knuffeltje van hem vast gemaakt. Toen ik weer terug kwam zag ik 2 vrouwen bij mijn fiets. Eentje pakte dat knuffeltje. Het duurde ff voor ik er was dus toen hadden zij hun fiets al gepakt. Ik vroeg of ik die knuffel terug mocht zeiden ze: had je hem maar niet moeten laten hangen en ze fietsten heel snel weg.confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Maple zo 11 aug 2013 - 1:01

Yvonne, what the.... Als ik op dat moment geen kind bij me had gehad, was ik ze achterna gefietst. Of dat had ik sowieso wel gedaan.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  rianne287 zo 11 aug 2013 - 3:24

Yvonne wat erg :O  Kan mij echt niet voorstellen dat mensen zoiets doen
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Gast zo 11 aug 2013 - 4:04

Maple schreef:Yvonne, what the.... Als ik op dat moment geen kind bij me had gehad, was ik ze achterna gefietst. Of dat had ik sowieso wel gedaan.
 Ja ik normaal gesproken ook maar ik had niet zolang daarvoor m'n knie bezeerd dus dat was gelijk al een verloren zaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  marjoleinnn zo 11 aug 2013 - 4:41

Toen ik nog op de Havo zat, zat ik in de computerruimte met mijn tas naast me. Ik moest even iets gaan vragen bij de balie welke nog geen 5 meter verderop was. Toen ik terug kwam was mijn grafische rekenmachine gestolen. Het stomme was dat ik vantevoren nog zat te twijfelen of ik mijn tas dicht zou doen of niet. Ik dacht dat dat niet nodig was, maar blijkbaar dus wel.

Ook hebben ze het afgelopen jaar met kerst een kerstkrans met kerstballen etc. erin weggehaald die we op het kerkhof bij mijn oma hadden gelegd.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Angela_1986 zo 11 aug 2013 - 4:54

Oh ja, mijn grafische rekenmachine hebben ze ook ooit gejat op de Havo! En mijn sleutels, maar die waren 'ineens' weer gevonden nadat de decaan in de klas was geweest.

Triest zeg dat zelfs op het kerkhof dingen gejat worden! Evil or Very Mad Heb het al meer gehoord, te belachelijk voor woorden!

Bij mijn collega hebben ze ook uit de moestuin, op zo'n tuinencomplex, groenten en fruit weggehaald. In iedere tuin wel iets en vooral de producten die in de winkel wat duurder zijn.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Bisq zo 11 aug 2013 - 11:47

Er is bij ons ook eens een kratje bier uit de schuur gejat.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Moira zo 11 aug 2013 - 12:22

Hahaha, wat een aparte dingen zijn er hier gejat! Ik heb ook nog wel een leuke. Mijn gedragen string (wel een hele mooie) is een keer gejat :O . Ik ben ben echt wel een schoon persoon, maar getsie!! Was aan het douchen op een festivalcamping (damesafdeling) en mijn kleding lag voor mijn douchehokje op de grond. Wilde ik mij weer gaan aankleden, string weg!
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Bazinga wo 14 aug 2013 - 6:48

Mijn fiets is afgelopen nacht gejat Sad
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Caro wo 14 aug 2013 - 7:13

Bij ons hebben ze een keer de motorkap van de auto gejat. Dat was een érg raar gezicht kan ik je vertellen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ze jatten ook alles zeg - Pagina 2 Empty Re: Ze jatten ook alles zeg

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum