Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

+23
Jasmine
Bolleke
loesje
Juutjepetuutje
Silke
Shopaholic
Pineco
Pink!
SarahKey
Filoria
Annemie
Balloon
Parel
Susan
Printje
Knillis
NoMercy
PapillonRose
Liadan
Mamsie
Flower_L
Tania
Twellie
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  PiP vr 9 aug 2013 - 3:49

Ik koop wel te veel denk ik voor de kinderen wat niet nodig is, ook wel als ze er niet om vragen en ik zelf iets leuk vind.
Ze krijgt echter lang niet alles wat ze wil, 9 van de 10 keer is het wel nee.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  Takkie vr 9 aug 2013 - 3:59

Mamsie schreef:Dat ligt geheel aan t moment, wat het is, waar we zijn en wat het kost. Ooh en ook nog aan hoe ze zich gedragen. Laughing
Dit. Ze krijgt heus niet te pas en te onpas iets en ze wijst ook wel eens iets aan waar we een paar maanden voor moeten sparen, maar als ze eens iets kleins wil hebben dan kan ik daar niet (altijd) moeilijk over doen.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  Razz vr 9 aug 2013 - 4:48

Mamsie schreef:Dat ligt geheel aan t moment, wat het is, waar we zijn en wat het kost. Ooh en ook nog aan hoe ze zich gedragen. Laughing
Ook dit. Het komt eigenlijk zelden voor dat ik iets zomaar koop.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  Printje vr 9 aug 2013 - 8:05

Knillis schreef:

Maar zoals het zoontje van Printje met zijn crush op smurfin, dan zou ik wel als ik iets daarvan tegenkom het meenemen. Vaak neem ik dingen mee als ze er niet bij zijn, en ik doe dat veel minder dan als ze er wel bij zijn bedenk ik me nu.
Ja precies, hij is helemaal verliefd op smurfin, het is gewoon te schattig. Ik koop dan idd gerust zo'n knuffel ( die hij inmiddels al heeft:angel:  )of een beker of weet ik wat met smurfin erop. Voor die paar euro, en bovendien vindt hij dat ik op Smurfin lijk....en ik vat dat dus maar op als een compliment.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  Highway vr 9 aug 2013 - 8:56

Het is nu uiteraard nog niet van toepassing maar ik vind al dat extra niet nodig, ook al is het goedkoop. Ze zal niks tekort komen maar allerlei klein speelgoed blijven kopen e.d. zie ik echt niet zitten. Ik denk dat ik lid ga worden van de speel o theek met haar, kan ze daar telkens wat uitzoeken.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  Flower_L vr 9 aug 2013 - 9:18

de kleintjes hebben natuurlijk nog niet door dat alles geld kost, en dat geld niet vanzelfsprekend is. Maar op een gegeven moment, moet je dat mijns inziens wel overbrengen op je kind(eren). Of niet, wanneer je een leuk gevulde portemonnee hebt smile 

Maar voor de mama's die nu antwoorden met iets in trant van 'ja, als het kan...waarom niet'. Hoe gaan jullie dat straks aanpakken? Is zeker geen verwijt hoor, maar het lijkt mij dan lastig om dan ineens een ander standpunt in te gaan nemen.
Een kind is niet van de ene op de andere dag 'groot genoeg' om dit soort zaken te begrijpen, dat gaat onbewust.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  Tania vr 9 aug 2013 - 9:38

Flower_L schreef:de kleintjes hebben natuurlijk nog niet door dat alles geld kost, en dat geld niet vanzelfsprekend is. Maar op een gegeven moment, moet je dat mijns inziens wel overbrengen op je kind(eren). Of niet, wanneer je een leuk gevulde portemonnee hebt smile 

Maar voor de mama's die nu antwoorden met iets in trant van 'ja, als het kan...waarom niet'. Hoe gaan jullie dat straks aanpakken? Is zeker geen verwijt hoor, maar het lijkt mij dan lastig om dan ineens een ander standpunt in te gaan nemen.
Een kind is niet van de ene op de andere dag 'groot genoeg' om dit soort zaken te begrijpen, dat gaat onbewust.
Ik ben niet van plan een ander standpunt in te nemen. Ik zou niet weten waarom ik mijn kinderen als ze ouder zijn niet zomaar een keer iets zou geven wat ze graag willen hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  Parel vr 9 aug 2013 - 9:43

Eens met tania.
Hier gaat het nu over een boekje bij de boekenwinkel, straks zal het gaan over wellicht een lipgloss of nagellak, prima. Dingen als fietsen, poppen, playmobil etc mag ze toch echt aan Sinterklaas vragen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben... - Pagina 2 Empty Re: Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum