Buikpijn van bloemkool?
+4
Bimbam
Pien
Charles
Dikkie Dik
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buikpijn van bloemkool?
We zijn alweer wat weekjes verder met de hapjes maar met de bloemkool wil het niet echt lukken. Het lijkt alsof ze daar behoorlijke buikpijn van krijgt.
Gek toch...het zou juist een ideaal eerste hapje moeten zijn.
Herkenbaar?
Gek toch...het zou juist een ideaal eerste hapje moeten zijn.
Herkenbaar?
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Buikpijn van bloemkool?
Kan wel. Kool kan zorgen voor krampjes of een opgeblazen gevoel.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
het is kool en volgens mij kan kool best zwaar op de maag liggen....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Niet voor mijn zoon, die had er geen last van, maar mijn vriend reageert ook altijd zeer heftig op bloemkool (hij gaat dan meestal direct na het eten naar de wc )
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb juist bewust langer gewacht met koolsoorten omdat het idd zwaarder op de maag ligt. Ik zou eerder kiezen voor boontjes, wortels etc.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ze raden kool het eerste jaar toch ook niet echt aan?? Ben er al wel weer een tijdje uit, maar dat kan ik me nog wel herinneren. Omdat het idd zwaar op de maag ligt.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Boontjes wortels courgette brocolli erwtjes heb het allemaal gedaan. Bloemkool staat echt als 1 van de eerste hapjes in het Opperdepopkookboek van AH. Ik wacht gewoon totdat ze een jaar is met bloemkool.
Wat zijn nog andere succesnummers qua groentes? En dan vooral combi's van groentes?
Wat zijn nog andere succesnummers qua groentes? En dan vooral combi's van groentes?
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Annemie schreef:Ze raden kool het eerste jaar toch ook niet echt aan?? Ben er al wel weer een tijdje uit, maar dat kan ik me nog wel herinneren. Omdat het idd zwaar op de maag ligt.
Dat dacht ik ook altijd, maar bij de potjes vanaf 4 maanden staat, bruine bonen, broccoli en bloemkool, wat ik persoonlijk niet zou denken om dat te geven aan mijn baby
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook al vanaf 5 maanden bloemkool gegeven maar bloemkool is wel lastig verteerbaar (ook voor bijvoorbeeld een volwassene die een maagverleining heeft gehad wordt het niet aangeraden, dus baby's kunnen er wel degelijk last van hebben)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: