Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

what the fuck!! Zwanger?!! Ik?!

+53
Framboos
red rose
Exogenesis
piertje
Pitufo
Makamba
Ilovethe90s
Parisienne
Fearie
Slakje
Auxo
Shy
MADDIE
Aimee
Ella
Filoria
Zonneschijn
Dora
Balloon
Arwyn
LDJ
mosio
PapillonRose
Aagje!
Tania
Takkie
Muppetje
mouette
Annemoontje
Happydobby
L!ND@
Tiara
slaatje
Jezzie
Luce
Jade
CCC
Katrien
Lejow
liesje
Puggle
Pink!
Aardbei
Pineco
_Mashimaro_
kwak
June
Harrison
Marin
mzcharlotte
Jasmine
Aoi
Lousanne
57 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

what the fuck!! Zwanger?!! Ik?! - Pagina 4 Empty Re: what the fuck!! Zwanger?!! Ik?!

Bericht  ellibre di 13 aug 2013 - 19:22

Lousanne schreef:Jeetje, ben ik zomaar zwanger...

Jullie mogen me feliciteren hoor.. T voelt op t moment nog vooral erg onwerkelijk, stiekem geloof ik t nog niet.. En het was idd nog niet zo de planning, maar we hebben wel een kinderwens, een goede relatie en een baan. Dus praktisch gezien gaat het allemaal vast goedkomen. Maar nu had ik t echt niet verwacht.
Voel me zoals deze smiley: :shock:
Wat heb jij nu voor baan dan? Je bent toch nog geen jaar geleden afgestudeerd? Heb je al een opleidingsplaats?

Gefeliciteerd in elk geval!
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

what the fuck!! Zwanger?!! Ik?! - Pagina 4 Empty Re: what the fuck!! Zwanger?!! Ik?!

Bericht  Lousanne di 13 aug 2013 - 20:16

Klopt ellibre, ik ben nog geen jaar afgestudeerd.. werk nu als anios interne, was net bezig om te kijken naar een opleidingsplaats voor maart.. De zwangerschap was totaal niet gepland,  en komt wat dat betreft ook niet handig uit.. maargoed, dan maar wat langer als anios.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  ellibre di 13 aug 2013 - 20:24

Lousanne schreef:Klopt ellibre, ik ben nog geen jaar afgestudeerd.. werk nu als anios interne, was net bezig om te kijken naar een opleidingsplaats voor maart.. De zwangerschap was totaal niet gepland,  en komt wat dat betreft ook niet handig uit.. maargoed, dan maar wat langer als anios.
Ja dat is verder ook helemaal niet erg natuurlijk. Denk je dat je wel in aanmerking komt voor contractverlenging dan? Heb echt geen idee hoe er omgegaan wordt met een zwangere ANIOS..

En zou je fulltime willen blijven werken? Lijkt me erg heftig, ik zie niet hoe ik het zou kunnen combineren..
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: