3,5 week na bevalling weer ongesteld?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
3,5 week na bevalling weer ongesteld?
De eerste twee weken na mijn bevalling heb ik gevloeid, daarna werd het minder het leek net afscheiding te worden. Nu sinds vd week is het weer helderrood met stolsels (kleine) en ook echt wel veel steeds. Zou ik ongesteld zijn? Lijkt me best wel snel eigenlijk? Ik geef FV.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: 3,5 week na bevalling weer ongesteld?
Dat lijkt me wel heeeeel snel. Klinkt bijna onmogelijk, als ik eerlijk ben. Even in de gaten houden, het zou kunnen dat er nog placentaresten zijn achtergebleven.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Het is snel, maar het kan wel.
Een vriendin van me werd 'keurig' 4 weken na de bevalling weer ongesteld. En dat terwijl ze BV geeft.
Een vriendin van me werd 'keurig' 4 weken na de bevalling weer ongesteld. En dat terwijl ze BV geeft.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Het zou best kunnen. Ik werd ook na ongeveer 4 weken na de bevalling weer ongesteld. Terwijl ik voordat ik zwanger raakte van S nauwelijks ongesteld werd
Darius schreef:Dat lijkt me wel heeeeel snel. Klinkt bijna onmogelijk, als ik eerlijk ben. Even in de gaten houden, het zou kunnen dat er nog placentaresten zijn achtergebleven.
Zou ik dan hele grote stolsels moeten verliezen? Ik heb dinsdag nacontrole bij de VK, kan ik het dan meteen vragen.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Darius schreef:Dat lijkt me wel heeeeel snel. Klinkt bijna onmogelijk, als ik eerlijk ben. Even in de gaten houden, het zou kunnen dat er nog placentaresten zijn achtergebleven.
Zou ik dan hele grote stolsels moeten verliezen? Ik heb dinsdag nacontrole bij de VK, kan ik het dan meteen vragen.
Dat weet ik niet, maar ik denk dat het slim is om dat dinsdag even te vragen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had precies 4 weken na de bevalling 2 dagen bloedverlies, het was niet veel. Ik kolfde toen nog. Nu zijn we 2,5 week verder en zit ik volgens mij rond mijn eisprong, dat merk ik aan mijn afscheiding. Dus ik denk dat het wel kan.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer na de bevalling weer ongesteld?
» Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV)
» Ongesteld na bevalling?
» wanneer ongesteld na bevalling?
» Dag 12 weer ongesteld
» Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV)
» Ongesteld na bevalling?
» wanneer ongesteld na bevalling?
» Dag 12 weer ongesteld
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: