Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3,5 week na bevalling weer ongesteld?

5 plaatsers

Ga naar beneden

3,5 week na bevalling weer ongesteld? Empty 3,5 week na bevalling weer ongesteld?

Bericht  tweeling vr 26 okt 2012 - 0:56

De eerste twee weken na mijn bevalling heb ik gevloeid, daarna werd het minder het leek net afscheiding te worden. Nu sinds vd week is het weer helderrood met stolsels (kleine) en ook echt wel veel steeds. Zou ik ongesteld zijn? Lijkt me best wel snel eigenlijk? Ik geef FV.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

3,5 week na bevalling weer ongesteld? Empty Re: 3,5 week na bevalling weer ongesteld?

Bericht  Darius vr 26 okt 2012 - 0:59

Dat lijkt me wel heeeeel snel. Klinkt bijna onmogelijk, als ik eerlijk ben. Even in de gaten houden, het zou kunnen dat er nog placentaresten zijn achtergebleven.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

3,5 week na bevalling weer ongesteld? Empty Re: 3,5 week na bevalling weer ongesteld?

Bericht  Jasmine vr 26 okt 2012 - 1:18

Het is snel, maar het kan wel.

Een vriendin van me werd 'keurig' 4 weken na de bevalling weer ongesteld. En dat terwijl ze BV geeft.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  SarahKey vr 26 okt 2012 - 1:19

Het zou best kunnen. Ik werd ook na ongeveer 4 weken na de bevalling weer ongesteld. Terwijl ik voordat ik zwanger raakte van S nauwelijks ongesteld werd 3,5 week na bevalling weer ongesteld? 878948377
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  tweeling vr 26 okt 2012 - 1:28

Darius schreef:Dat lijkt me wel heeeeel snel. Klinkt bijna onmogelijk, als ik eerlijk ben. Even in de gaten houden, het zou kunnen dat er nog placentaresten zijn achtergebleven.

Zou ik dan hele grote stolsels moeten verliezen? Ik heb dinsdag nacontrole bij de VK, kan ik het dan meteen vragen.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Darius vr 26 okt 2012 - 1:46

tweeling schreef:
Darius schreef:Dat lijkt me wel heeeeel snel. Klinkt bijna onmogelijk, als ik eerlijk ben. Even in de gaten houden, het zou kunnen dat er nog placentaresten zijn achtergebleven.

Zou ik dan hele grote stolsels moeten verliezen? Ik heb dinsdag nacontrole bij de VK, kan ik het dan meteen vragen.

Dat weet ik niet, maar ik denk dat het slim is om dat dinsdag even te vragen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Amber- vr 26 okt 2012 - 23:58

Ik had precies 4 weken na de bevalling 2 dagen bloedverlies, het was niet veel. Ik kolfde toen nog. Nu zijn we 2,5 week verder en zit ik volgens mij rond mijn eisprong, dat merk ik aan mijn afscheiding. Dus ik denk dat het wel kan.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: