Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een vrouwenhuis als man

+42
Destino
Charles
Rouxxxe
Blond
Bisq
Lot
Carmen_
minoessepoes
Kreeftje
KOL
Highway
Susan
Twellie
Sneeuwvlok
Pompoen
Bacio
Sam
Silke
*Lookie*
Nyx
Vixen
Luce
Aimee
Sophiee
Arwyn
Moon
Paper Crown
Pineco
Ooh La La!
Caramba
Toet
Exogenesis
Pien
Harrison
Katrien
Shisha
Elliot
Coco
PapillonRose
Aziraphale
Aoi
Marin
46 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Een vrouwenhuis als man - Pagina 4 Empty Re: Een vrouwenhuis als man

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 9:00

Oh wat zonde Pippa van die haal. Willen jullie eigenlijk nog een nieuwe kat, of voorlopig maar niet?

Ik wil eigenlijk niet echt nieuwe spullen (echt grote meubels) voor dit huis nog kopen. Geen idee hoe lang we hier nog wonen hoor, maar dan richt ik liever een nieuw huis opnieuw in en kijken we wat daar bij past dan dat we het hier nu nog gaan aanpassen, op de één of andere manier.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 6 aug 2013 - 9:05

Is niet zo heel erg zichtbaar hoor, je moet het weten, maar we willen sowieso nieuwe, zijn al 2 jaar aan het zoeken naar de juiste banken. De komende tijd wil ik sowieso geen kat. Ik zeg niet nooit, heb wel mandje/spullen bewaard, maar we gaan eerst de badkamer verbouwen en gewoon huis afmaken (of verkopen en verhuizen) & dan kijken we daarna wel, in de toekomst hoop ik wel weer een oude kat uit het asiel een fijne thuis te kunnen geven, nu vind ik het nog (te) moeilijk Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Marin di 6 aug 2013 - 9:12

Ja dat snap ik wel Pippa!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Twellie di 6 aug 2013 - 9:52

Ik zou zelf niet eens in zo'n huis als op de plaatjes uit de beginpost kunnen leven, vind die stijl echt zo mierzoet. Mijn vriend zou ik dat ook niet aandoen, al zou hij het goed vinden Razz .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Susan di 6 aug 2013 - 10:22

Ik denk dat het hem niet eens heel erg uit zou maken. Ik ben er zelf ook niet heel moeilijk in, ik heb niet zo snel dat ik me echt niet prettig voel in een interieur, dan moet het wel heel erg niet mijn smaak zijn, echt met ouderwetse donkere meubelen en bruine plavuizen of zo. Als ik echt had mogen kiezen dan had ik wel een andere stijl gehad dan we nu hebben, meer accessoires ook, fotolijstjes aan de muur en veel meer boeken in de huiskamer, maar we hebben het vrij basic en rustig omwille van Ezra en ik voel me daar ook prima in. Het hoeft niet precies volgens mijn stijl en dat heeft Dion volgens mij ook niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Highway di 6 aug 2013 - 18:39

Mijn manzou het zo 'erg' niet willen maar bijv blond servies hebben wij wel. Dat koopt hij ook gewoon als cadeau voor mij en eet er gewoon van. Heerlijk om hem en zijn vrienden uit die gekleurde kopjes koffie te zien drinken I love you
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  KOL di 6 aug 2013 - 19:50

Ik vind er zelf niks aan, ik houd van wat strakker, maar niet te strak. Geen frutsels of te veel kleuren of decoratiespul. Hij zou zo'n inrichting zelf ook niet op prijs stellen denk ik...

Ik ben bij mijn vriend ingetrokken en hij heeft een vrij neutrale inrichting die mij ook prima bevalt. Er staan nu spullen van ons beiden, maar het is niet te vrouwelijk en niet te mannelijk.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Kreeftje wo 7 aug 2013 - 0:08

Bij ons is het redelijk straks, maar wel weer warm en gezellig. We hebben alles samen uitgezocht, en veel meubels heeft mijn vriend zelf gemaakt. Bank is redelijk strak, maar liggen dan weer wel veel kussens op. We hebben laatst 1 muur grijs getext, vriend wilde het eerst niet, maar is er nu wel heel blij mee. Staat een stuk warmer. En de keuken is wel weer romantisch. Van alles was, maar komt wel mooi samen vind ik. 

Een vrouwenhuis als man - Pagina 4 C84365c174681265ff775c66829df8ce_zpsfa1b1145
Een vrouwenhuis als man - Pagina 4 Afc0a3ad9333ca63d2ea7716d6c6518d_zps215cab8f
Een vrouwenhuis als man - Pagina 4 4e9b894377b4db0c0a14c14096a21a99_zps218edc49
Een vrouwenhuis als man - Pagina 4 Aa5f6c15da3b79f7ef2925e865ebba6d_zps69c855ef
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  minoessepoes wo 7 aug 2013 - 3:46

Ik hou zelf niet van Pip, landelijk, roze of Riviera Maison. Bij andere kan ik het best leuk vinden in huis hoor, maar niet voor in ons huis.
Mijn man heeft wel een eigen smaak qua inrichting en als ik dat wel mooi gevonden had dan zou ik dat er niet door gekregen hebben. Hij is erg gek op geel, als het aan hem ligt hadden we alles geel gemaakt, daar rem ik hem wel in en nu hebben we een mooie balans vind ik.

Ik vind het leuk om oude opgeknapte meubels te combineren met moderne dingen. Zo hangt de nachtwacht naast onze hoogglans witte keuken en heeft de rookstoel van de opa van mijn man een moderne uitstraling gekregen met een modern stofje. Wij vinden het leuk om samen op zoek te gaan, nu hebben we bijvoorbeeld olievaatjes als nachtkastje, ook gaan we regelmatig samen naar een vintage winkeltje of een woonboulevard, dat vind mijn man allemaal leuk.

Tierelanteintjes zijn we beide niet heel erg van, maar ik wat meer dan hem, hij vind het prima als ik plantjes of vazen neerzet
Zolang ik maar geen teksten op de muur hang of bloementjes stof uitzoek.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Carmen_ wo 7 aug 2013 - 7:58

Beneden is het heel strak (net een mannenhuis) en boven veel roze muren maar geen prulletjes maar ex-man, ex-vriend en alle scharrels hebben er willen wonen. Maar daar kregen ze de kans niet voor.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Lot wo 7 aug 2013 - 10:28

De basics zijn gewoon naturel/natuurkleuren. Ik kan soms wel een tijdje felgekleurde kaarsen neerzetten, en er hangt ook wel een hartje aan de muur. Maar ik vind het niet echt perse vrouwelijk. Je ziet wel dat er ook een vrouw woont. Ik probeer het wel rustig te houden qua accessoires, niet naast de tv ook nog 2 planten én 2 theelichtjes. Dat houdt het strak. Vinden jullie bloemen trouwens ook vrouwelijk? Ik kan wel bloemen in kleine vaasjes neerzetten (en dan houd ik wel van roze en rood!) of in een grote vaas. Dat vindt mijn vriend juist alleen maar gezellig staan.

Hij zegt trouwens wel eens zo van 'oh en hebben we nu een hartje aan de muur', een beetje sarcastisch. Maar hij schaamt zich er niet voor hoor (zo ver ik weet). Toen we net samenwoonden hield ik nog meer rekening met hem en durfde ik bijv. geen roze kaarsen te kopen, nu doe ik dat gewoon haha.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Bisq wo 7 aug 2013 - 12:33

Haha mijn vriend heeft onze Riviera maison tafel met dezelfde poten als de tafels van PC zelf uitgezocht.
De basis van onze inrichting zoals de kleur op de muren heb ik in eerste instantie uitgezocht maar mijn vriend heeft het voor het verven goed gekeurd. Onze gezamenlijke hobby is het afstruinen van rommelmarkten en antiek/Brocante/vintage winkeltjes om 'oude troep' (zoals vriend dat altijd liefkozend noemt) te zoeken voor in ons huis. Vriend is dus erg betrokken bij de inrichting, maar over het algemeen heb ik het laatste woord over of iets wel of niet in ons huis past.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  Blond wo 7 aug 2013 - 21:09

Ik kreeg van mijn vriendinnen de waarschuwing dat mijn smaak akelig in de buurt kwam van een vrijgezelle mannen huis (strak, wit/zwart/antraciet, hoogglans, schilderij van NYC boven de bank). Nu het af is vind ik het zelf wel meevallen. Mijn meubels zijn heel erg neutraal, maar mijn accessoires juist niet (Blond servies, Pip dekbedovertrek, Pip kussens op de bank, Zara Home badkamerspullen, etc). Oh en mijn knalrode Eggchair is ook wel vrouwelijk!

Ik vind mijn huis geweldig leuk en ik hoop maar dat een toekomstige man het niet lelijk vindt Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rouxxxe wo 7 aug 2013 - 23:05

Bij ons is het juist andersom haha. Ik ben bij mijn vriend ingetrokken. Hij woonde hier toen pas 1,5 jaar en alle meubels waren nieuw. Was dus zonde om nieuwe meubels te kopen. Ik heb het geprobeerd wat op te leuken met accessoires. Moet ook eerlijk zeggen dat ik zelf niet zoveel geef om interieur, en het nu ook niet meer zo zie. Maar van buitenstaanders hoor ik vaak wel dat we een beetje in een mannenhuis wonen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Charles wo 7 aug 2013 - 23:06

Kreetje, ik vind jullie huis helemaal niet strak!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Destino do 8 aug 2013 - 2:35

Wij hebben een huis dat redelijk landelijk ingericht is qua accesoires. Toen we samen gingen wonen wisten we nog niet goed wat we mooi vonden en toen hebben we voor lichte eikenhouten meubels gekozen (vrij grof qua poten etc) en een stoffen bruine bank. Als we nu kijken naar wat we mooi vinden, dan hadden we toch meer voor de landelijke meubels gekozen, een brocante buffetkast vind vriendlief bijvoorbeeld prachtig.
Decoraties voor in huis halen we eigenlijk altijd samen, we hebben best wel dezelfde smaak. Mijn vriend houdt dus best wel van 'vrouwendingen' qua huisinrichting Yes .
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Engelse Drop do 8 aug 2013 - 3:54

Het maakt ons allebei niet zoveel uit. We houden allebei in ieder geval niet van roze, bloemetjes en allerlei frutseltjes, dus dat scheelt. We houden ook niet van superstrak, er mag best in een huis worden geleefd. Eigenlijk hebben we er nooit een discussie over gehad, gaat allemaal vanzelf, omdat we allebei niet zo moeilijk zijn wat dat betreft. Een tafel is een tafel en een stoel een stoel, heel handig, dan kun je aan die tafel, op die stoel gaan zitten eten. We zijn allebei echt heel praktisch ingesteld Very Happy 
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Artemis do 8 aug 2013 - 4:04

Ik zou dat echt niet voor elkaar krijgen. Ik zou een huis nooit compleet roze inrichten, maar ik vind wat roze en frutsels wel leuk. Maar dat zit er gewoon niet in want hij vertikt het echt om daarin te wonen. En we moeten ons beiden prettig voelen in ons huis, dus zoeken we alles samen uit.

Mannen die het allemaal niet interesseert en wonen in een pip huis vind ik stiekem wel erg suf. Ik heb liever dat hij net als ik een mening heeft over de inrichting, al vinden we het alletwee niet superbelangrijk.

Laatst aangepast door Artemis op do 8 aug 2013 - 4:05; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  kajaka88 do 8 aug 2013 - 4:04

Ons huis is niet vrouwelijk ingericht. Alle muren zijn wit, op 2 in de woonkamer na, die zijn grijs. Maar ik heb wel een kast vol met Blond Amsterdam servies. En mijn vriend vindt dat leuk. Hij heeft zelfs wel eens iets ervan gekocht voor me toen we nog niet samenwoonden.
Voor de rest heeft ons huis gewoon een strakke inrichting. Dat is echt zijn ding, het servies het mijne, ookal vindt hij het niet erg. Ik vind het niet erg dat de rest van het huis strak is.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Artemis do 8 aug 2013 - 4:08

Marin schreef:
Pippa schreef: en als hij iets écht niet mooi vindt, komt het er ook niet.
Bedoel je daar mee dat je dan ook echt eerst alles overlegt voordat je het koopt? Of breng je het dan terug? Hahaha smile

Bacio, ja zo'n leren bank is nogal bepalend inderdaad. Hebben wij ook en vind ik ook niet mooi (maar die was er eerder dan ik). Volgende bank zou ik liever stoffen willen, maar dan wel strak model inderdaad.
 Ik overleg idd alles wat ik koop voor in huis, hij ook, we doen dat eigenlijk altijd samen. Al heb ik de vloeren voor een aantal kamers alleen uitgezocht. Maar hij de vloeren van twee andere kamers weer zonder mij. Maar we houden dan ook rekening met de ander, ik weet wt hij wel en niet mooi vindt, en andersom ook, dus kopen we gewoon niets wat de ande lelijk vindt.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Engelse Drop do 8 aug 2013 - 5:11

Oja, als ik een man zie in een pip huis met allemaal blond servies, dan is mijn eerste indruk van hem wel wat soft. Ik krijg dan wel direct het idee dat de vrouw de touwtjes in handen heeft in huis en in de relatie en dat die man een wat slappe zak is, zonder eigen mening die het allemaal wel prima vindt.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  SarahKey do 8 aug 2013 - 6:47

Ik zou het zielig vinden voor de man dat die helemaal geen mening heeft/mag hebben. Ik zou dat als vrouw ook echt niet doen, alles precies zo inrichten. Misschien 1 kamer, maar echt het hele huis, nee.

Gelukkig ben ik zelf niet zo en wij houden allebei van witte spullen. Iets wat op een muur gaat overleggen we ook altijd even. We gaan dan samen naar de bouwmarkt, mijn man doet dan het kluswerk en ik richt het in.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  *Lookie* do 8 aug 2013 - 7:25

Engelse Drop schreef:Oja, als ik een man zie in een pip huis met allemaal blond servies, dan is mijn eerste indruk van hem wel wat soft. Ik krijg dan wel direct het idee dat de vrouw de touwtjes in handen heeft in huis en in de relatie en dat die man een wat slappe zak is, zonder eigen mening die het allemaal wel prima vindt.
 Dat is bij ons zeker niet het geval. De inrichting is het enige waar mijn vriend geen overduidelijke mening over heeft, verder weet hij precies wat hij wil en steekt zijn mening niet onder stoelen of banken. Het is ook maar net waar de interesse naar uitgaat denk ik.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kreeftje do 8 aug 2013 - 9:11

Charles schreef:Kreetje, ik vind jullie huis helemaal niet strak!
 Klopt Charles, heb het ook een beetje verkeerd verwoord Wink  Bedoel eigenlijk basic!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Aziraphale do 8 aug 2013 - 9:14

Al zou mijn man er geen duidelijke mening over hebben, ik zou omwille van hem nooit het hele huis inrichten a la Pip en roze bloemetjes etc. Nou scheelt het dat ik dat zelf ook verschrikkelijk vind, maar goed.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud