Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

+10
Fayebella
Dolphinne
Elliot
Kamperseboekenwurm
Joan
Engelse Drop
Moira
Lenthe
Marin
Annie24
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Gast zo 4 aug 2013 - 8:20

Ik heb een nieuwe baan in een andere stad, dus mijn vriend en ik moeten verhuizen naar een nieuw appartement. In ons huidige appartement wonen we nog niet zo lang. De bezichtiging was een beetje moeilijk omdat de eigenaar mee was en de toenmalige bewoner thuis was. We hebben dus niet echt kastjes open kunnen trekken enzo. Nadat we er even woonden zijn er wat kleine minpuntjes op gaan vallen die we dus bij de bezichtiging niet hebben gezien. Voor ons nieuwe appartement willen we dus beter voorbereid naar de bezichtiging. Dus daarom mijn vraag; wat is voor jou belangrijk en waar zou je op letten bij een bezichtiging? Mag qua woning, maar ook qua wijk want we gaan in een grote stad wonen met veel verschillende wijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Annie24 zo 4 aug 2013 - 8:36

Ik vraag me alleen af waarom je kastjes open zou willen trekken?
Mag toch hopen dat je daarmee bv keukenkastjes bedoeld onder bv de gootsteen en geen kledingkasten (die meegaan met de vorige bewoner) en dressoirkasten ofzo? confused 

Als je zelf weinig verstand van woningen hebt kan je beter een aankoopkeuring laten doen door bv Vereniging Eigen Huis.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Gast zo 4 aug 2013 - 8:43

Ons huidige appartement is gemeubileerd, dus de meubels zijn niet van ons en blijven in het appartement. Ik bedoel bijvoorbeeld de trapkast, om te zien hoe veel ruimte daar is. En we hebben bijvoorbeeld later pas gezien dat de keukenkastjes een beetje raar open gaan waardoor 1 kastja niet helemaal open kan.
We gaan huren, dus zo'n hele keuring of iemand meenemen is niet zo handig. Ook omdat we misschien wel 20 appartementen gaan bekijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Marin zo 4 aug 2013 - 9:07

Een hele stomme, maar wat ik door dit huis echt belangrijk ben gaan vinden: Waterdruk. Er komt uit deze douche echt zo'n klein pisstraaltje dat ik echt een hekel heb aan douchen in dit appartement. Of je echt een huis er om moet laten staan weet ik niet, maar het is wel zoiets typisch waar je pas nadat je er woont achterkomt. Ik zou zoiets dus best testen, ook al is het wat raar, maar wat in de praktijk echt best fijn is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Gast zo 4 aug 2013 - 9:25

Dat is een goeie Marin! We hebben in ons huidige appartement een boiler met 20 minuten een warme douche. Op zich genoeg, maar t moet ook niet minder worden.
Andere dingen die we al op ons lijstje hebben:
- Openbaar vervoer in de buurt (een auto is niet handig in die stad)
- Ruime keuken met vaatwasser omdat we van koken houden
- Aan een rustige straat
- Supermarkt op loopafstand
- Witgoed inclusief, we hebben geen zin om een nieuw fornuis, koelkast, wasmachine, etc te moeten kopen
- Goed internet omdat mijn vriend van gamen houdt

Dat zijn eigenlijk dingen die 'moeten' en dan zijn er nog dingen die leuk zouden zijn, maar geen dealbreaker, zoals bijvoorbeeld een balkon. Andere tips zijn nog welkom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Marin zo 4 aug 2013 - 9:28

Is een vaatwasser echt essentieel? Wij houden ook heel erg van koken, maar hebben geen vaatwasser. Als ik zou moeten kiezen tussen een goede kookplaat & oven, en vaatwasser zou ik eerder voor 't eerste kiezen. Goed natuurlijk heb ik het liefst allemaal, maar toch Wink Zou afwassen echt een no-go zijn en reden om een appartement niet te nemen? Weet ook niet hoe gebruikelijk dat is in Noorwegen natuurlijk, appartementen met vaatwassers.

Wordt internet door de staat/stad geregeld dan? Kan je 't niet zelf regelen? Omdat je 't over snel internet hebt als eis.. Dat is toch in je eigen handen? Of is de verbinding niet overal even goed? Zeker in Oslo toch wel?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Gast zo 4 aug 2013 - 9:38

Ja, de vaatwasser is eigenlijk wel essentieel en ook in veel appartementen wel standaard. In mijn nieuwe baan ga ik zeker veel meer dan fulltime werken en als mijn vriend een baan op master-niveau krijgt wordt dat ook pittig. Toen we nog geen vaatwasser hadden bleef de afwas altijd staan en dat vond ik vreselijk, echt het stomste klusje in huis. Ik ga ook zeker een schoonmaakster nemen, als we minstens 50 uur per week werken heb ik echt geen zin om zelf schoon te gaan maken op mn vrije dag.
Internet kan van huis tot huis verschillen, ligt er aan wat voor aansluiting er naar het huis ligt. Ik gok dat dat in Oslo wel goed geregeld is inderdaad, maar het is heel makkelijk vooraf te checken op internet, dus dat is wel handig om dan even te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Marin zo 4 aug 2013 - 9:40

Oei shit ja daar zeg je wat, nu ben ik het ook nog gewend om gewoon 2 tot 3 afwasjes te doen over een dag, maar dat kan straks ook niet meer. Ja, ik begrijp je dan wel iets beter inderdaad.

Oh ja dingen zoals stopcontacten (genoeg en op handige plekken) zijn ook kleine details, niet waar je een huis om gaat laten, maar wel wat een huis heel prettig leefbaar gaat maken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Lenthe zo 4 aug 2013 - 9:43

Marin schreef:Een hele stomme, maar wat ik door dit huis echt belangrijk ben gaan vinden: Waterdruk. Er komt uit deze douche echt zo'n klein pisstraaltje dat ik echt een hekel heb aan douchen in dit appartement. Of je echt een huis er om moet laten staan weet ik niet, maar het is wel zoiets typisch waar je pas nadat je er woont achterkomt. Ik zou zoiets dus best testen, ook al is het wat raar, maar wat in de praktijk echt best fijn is.

 Marin, waterdruk kan worden opgevoerd. Gewoon even installatiebedrijf bellen, kwestie van een paar minuten. Maar het zou ook in de douchekop kunnen zitten. Ik was ervan overtuigd dat het bij mij de waterdruk was, maar het bleek mijn douchekop te zijn.
Het zou kunnen dat het een zeefje is wat verstopt zit met kalk (is niet weg te krijgen met Antikal, want het zit te diep van binnen) of dat je een waterbesparende douchekop hebt. Dan zit er een soort klepje voor in de douchekop, zodat het water er niet langs kan. Kun je er ook zo uithalen.
Om te kijken wat het probleem is, kun je de douchekop van de slang afhalen en dan de douche aanzetten. Als je nog steeds weinig water hebt, ligt het aan de druk in de ketel en anders is het de douchekop. Je merkt het meteen. (2 weken geleden iemand van het installatiebedrijf bij mij gehad die me alles heeft uitgelegd nerd  en het waterbesparende klepje heeft verwijderd)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Marin zo 4 aug 2013 - 9:55

Thanks voor de tips Lenthe. We hebben er wel eens naar laten kijken, maar dat zou best veel geld kosten, want dan moet je een aparte leiding iets laten aanleggen ofzo, zei de loodgieter/installateur (geen idee wie dat was haha), omdat wij het bovenste appartement zijn. Douchekop hebben we al eens vervangen, maakte wel beetje maar niet veel verschil.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Lenthe zo 4 aug 2013 - 10:01

Marin schreef:Thanks voor de tips Lenthe. We hebben er wel eens naar laten kijken, maar dat zou best veel geld kosten, want dan moet je een aparte leiding iets laten aanleggen ofzo, zei de loodgieter/installateur (geen idee wie dat was haha), omdat wij het bovenste appartement zijn. Douchekop hebben we al eens vervangen, maakte wel beetje maar niet veel verschil.

 Dat is balen! En heb je ook al geprobeerd om de douchekop eraf te halen en te kijken of de slang wel genoeg druk heeft? Gewoon hele kop eraf en kraan aan. Kwam bij mijn doucheslang ineens een stroom water uit!  
Die man die bij mij was zei dat bijna alle douchekoppen tegenwoordig waterbesparend zijn en het daardoor weinig verschil maakt om hem te vervangen, maar dat je gewoon dat waterbesparende klepje eruit moet breken.
Geen idee of dat het is hoor, maar het is het proberen waard... Ik kan inmiddels heerlijk douchen en voorheen had ik het altijd koud onder de douche.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Marin zo 4 aug 2013 - 10:08

Ik ga t zeker eens voorleggen aan m'n vriend! Thanks voor de tip!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Lenthe zo 4 aug 2013 - 10:09

Marin schreef:Ik ga t zeker eens voorleggen aan m'n vriend! Thanks voor de tip!

 Succes! Hopelijk werkt het!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Moira zo 4 aug 2013 - 22:38

Ik denk dat iedereen aan andere waardes hecht voor een huis. Wij huren nu een appartement en zouden over een tijd willen gaan kopen. De punten die ik en vriend straks sowieso in/om huis wil hebben zijn:
- Grote tuin + voortuin (anders gapen mensen zo naar binnen)
- Vrijstaand of twee-onder-één-kap
- Oprit om onze auto's op te zetten óf een grote parkeerplaats vlak voor de deur
- Ruime keuken, waar plek is voor een grote oven en een lang aanrecht
- Rustig gelegen, dus niet aan een drukke doorgaande weg
- Badkamer met wc, douchecabine en een apart bad
- Garage die aan het huis zit voor mijn hobby

Wij hechten bijvoorbeeld geen waarde aan de faciliteiten die hier in de omgeving zitten. We hebben beiden een auto, dus vinden het geen probleem om een boodschap te doen in het volgend dorp of in de stad. Scholen en een kindvriendelijke buurt etc spelen bij ons ook geen rol.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Gast ma 5 aug 2013 - 1:14

Moira, dat is ook zo dat iedereen iets anders belangrijk vindt. Maar bijvoorbeeld even de waterdruk checken, daar had ik zelf niet aan gedacht! En wat jij zegt qua parkeerplaats, dat is ook goed om naar te kijken. Het zal niet doorslaggevend zijn voor mij, maar wel handig om daar even op te letten voor als ik bezoek krijg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 1:22

Wij gaan een huis kopen en dit zijn onze wensen:

- een tuin 
- een woonkeuken
- een mooie badkamer met bad
- minimaal drie slaapkamers
- in een goede buurt
- een heel huis, dus geen bovenburen
- goed onderhouden 
- een huis met karakter, dus geen nieuwbouw
- de prijs moet binnen ons budget vallen

We houden niet van grote verbouwingen, dus eigenlijk willen we er zo in kunnen, dus de badkamer en keuken moeten eigenlijk al naar wens zijn. Gelukkig zijn wij niet heel moeilijk wat dat betreft en er staan zoveel leuke huizen te koop momenteel, het is echt geweldig om Funda in de gaten te houden, haha!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Joan ma 5 aug 2013 - 1:27

Wij hebben echt een super leuk huis, maar de ramen! Ooh man, wat vind ik dat een drama. Dat is natuurlijk heel persoonlijk maar ik slaap graag met het raam open. We hebben van die openslaande ramen, beetje zoals op het plaatje. Het is irritant want we hebben een kat, een hele nieuwsgierige, ze is er al twee keer (!) bijna uitgevallen. Als het een beetje waait, waaien ze open want je kunt ze niet vast zetten zegmaar en je kunt eigenlijk alleen maar gordijnen voorhangen. Geen luxaflex of rolgordijnen want dan krijg je een kier door het handvat of je kunt ze niet bevestigen. Dus, dat is het nadeel aan ons huis.

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Dvokrilni-prozor

Ook zou ik kijken naar voldoende bergruimte. Ik mis echt een bijkeuken en een voorraadkast/opbergkast voor dingen als de stofzuiger, enzo.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 5 aug 2013 - 1:27

----


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 2:22; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Gast ma 5 aug 2013 - 1:40

Een badkamer met wc en wasmachine hebben we nu ook en dat vind ik eigenlijk geen probleem, waarom vind jij dat vervelend KB?
Een balkon staat niet op ons lijstje als must, maar zou wel leuk zijn. We zitten eigenlijk niet veel buiten, maar met een fijn balkon zou dat misschien wel vaker worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Elliot ma 5 aug 2013 - 1:41

Wij hebben geen gang, alleen een heel klein knullig halletje waarbij je een soort kruipdoor sluipdoor moet doen om in de woonkamer te komen omdat ze vanuit de bouw de deuren heel onhandig hebben neergezet. Een beetje lastig uitleggen, maar als de voordeur open is blokkeert hij de tussendeur naar de woonkamer. En het halletje is te klein om met meerdere personen in te staan, dus als we visite krijgen hebben we altijd een ongemakkelijk moment in de hal, haha!

Dat zou ik dus in een volgend huis anders willen, gewoon een logische entree.

Ik dacht eerst trouwens dat het heel tof was om geen gang te hebben, want: meer ruimte in de woonkamer. Maar in de praktijk is het best irritant dat de deur van de slaapkamer, badkamer/toilet en voorraadkast op de woonkamer uitkomen. Vooral het toilet, als er visite is en iemand moet naar het toilet is dat vrij goed hoorbaar in de woonkamer. :nopompom: 

Verder zou ik nooit meer zonder een bad willen en een bijkeuken of zolder ofzo waar de wasmachine kan staan, zodat die niet meer in de badkamer hoeft. En een extra kamertje. Wij hebben maar één slaapkamer en ik mis echt een extra kamertje voor troepjes/was ophangen etc.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 5 aug 2013 - 1:50

Jente schreef:Een badkamer met wc en wasmachine hebben we nu ook en dat vind ik eigenlijk geen probleem, waarom vind jij dat vervelend KB?
Een balkon staat niet op ons lijstje als must, maar zou wel leuk zijn. We zitten eigenlijk niet veel buiten, maar met een fijn balkon zou dat misschien wel vaker worden.

 @ Jente, ik vind het fijn om in een kleine ruimte naar de wc te gaan. Daarnaast is onze badkamer niet zo groot en kan er maar 1 persoon staan tussen de wasbak en de wasmachine.

Wat mij op dit moment het meest frustreert is dat ik vanuit ons woonkamerraam meerdere balkonnen zie, die niet tot nauwelijks gebruikt worden. Dan denk ik echt, ik wil graag een appartement met een balkon, kunnen we niet ruilen?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Dolphinne ma 5 aug 2013 - 2:26

Wij zijn pas verhuist naar een andere huurwoning. Vorige was via de woningbouw en nu huren we particulier.

Wat voor ons belangrijk was:
Een gezinswoning met tuin (zodat de katten ook gewoon naar buiten kunnen)

De buurt\wijk. Dichter bij school van mijn zoon (moest eerst ruim een kwartier met de auto. Nu minder dan 5 min.)
En een rustige straat met minder overlast van buren en waar kinderen lekker buiten kunnen spelen.

Ruimte, minimaal 3 slaapkamers en het liefst ook nog extra bergruimte (hebben nu 5 slk)

Badkamer boven met wc
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Fayebella ma 5 aug 2013 - 5:41

Wat ik belangrijk vind aan een huis/appartement:
- Minimaal 2 slaapkamers, zodat je in 1 kamer je was op kan hangen, hoeft dat niet in de woonkamer of je slaapkamer.
- Ramen die op de kiepstand kunnen, in mijn vorige huis kon ik nooit een raam open laten staan als ik even vlug een boodschap ging doen.
- Een tuin of balkon, ik vind het idee om naar buiten te kunnen heerlijk.
- Badkamer met douche, ik lig niet graag in bad en douchen in een bad vind ik vreselijk.
- Hoger dan de 1ste verdieping, een lift. In mijn vorige huis woonde ik 2,5 hoog, en elke keer met die boodschappen sjouwen, pfff.
- Voldoende parkeergelegenheid
- Geen rare hoekjes waar je niks mee kunt, dus loze ruimte.

Kijk goed naar hoe de vorige bewoners het ingedeeld hebben. Hoe vol staat het huis, is er 1 bank en dan redelijk ruimte, bedenk dan hoe het evt. met 2 banken zou staan? Is het dan propvol? Kan er een kast op de slaapkamer bij? Of past het niet met je bed? En neem een meetlint mee, dan kun je bijvoorbeeld de breedte van het bed opmeten, of de breedte van een stukje ruimte waar je evt. een eetkamertafel neer kunt zetten.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Uiltje ma 5 aug 2013 - 7:06

Wij hebben bijvoorbeeld ook toen wij op huizenjacht waren voor t bezichtigen op twee verschillende tijden door de weeks (overdag en keer avond) en een keer op een zaterdagavond door de straat/buurt gewandeld.
Voornamelijk gekeken hoe het savonds wat later op de avond op straat was, dit omdat ik onregelmatig werk en soms laat thuis ben en ik wel met een veilig gevoel over straat kon. (hadden met huren keer zn leuk huis maar ook keer savonds door heen gelopen, hingen er allemaal mensen rond enz).

Misschien dat je kunt kijken naar dubbele beglazing , tocht gaten etc.

Wij keken vooral naar :
- ruime keuken waar je met zn twee makkelijk in kon koken. (dit omdat onze vorige huurwoning een kruipkeuken had)
- badkamer praktisch was ingedeeld, lieten toen ook kranen lopen om  te kijken of je snel warm water had etc.
- tuin , ligging en hoe de zon viel.
- genoeg bergruimte in huis
- lekkage plekken/afwerking
- ramen, kit randen en hoe ze open konden staan.

Maar het belangrijkste wat wij vonden was of we beiden ons zelf zagen wonen in deze woning.
Als er een twijfelde of geen goed gevoel bij had dan deden we het niet, dit hadden we van te voren zo afgesproken.
Uiltje
Uiltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 63
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Sophiee ma 5 aug 2013 - 7:27

Wij gebruikten alleen onze top 3, van de rest van onze wensen was altijd wel (ooit) iets te maken;

1. Ruimte, zowel in als om het huis.
2. Locatie, we wilden graag in het centrum.
3. Authentiek, de stijl en de sfeer van het huis.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie belangrijk aan een huis? Empty Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum